سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

مجموعه نوحه های شب وفات حضرت زینب (س)  1394 با نوای گرم  حاج ابوذر بیوکافی و حاج محسن طاهری  که در هیئت ثارالله اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/16 ] [ 8:4 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ نسخه آزمایشی ویژه نوجوان پایگاه KHAMENEI.IR در حاشیه پنجمین مراسم پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در حسینیه ثارالله شهر کرمان با حضور مقام‌های کشوری، چهره‌های شاخص ادبیات کشور و مسئولان استان کرمان آغاز به کار کرد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/16 ] [ 7:59 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم گرامیداشت شهید «محمدمهدی مالامیری» شهید روحانی مدافع حرم، امشب با حضور علما، روحانیون و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/16 ] [ 7:56 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار وزیر و مسئولان آموزش و پرورش و جمع زیادی از معلمان سراسر کشور ضمن تبیین جایگاه بی‌بدیل آموزش و پرورش و همچنین نقش بسیار مهم و تأثیرگذار معلم در تربیت نسلی با ایمان، دانا، روشن بین، دارای اعتماد به نفس، پرنشاط و امیدوار، تحقق چنین اهداف والایی را در گرو اجرای منسجم و کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانستند و تأکید کردند: مسئولان دولت بویژه مسئولان اقتصادی باید نسبت به آموزش و پرورش و مسائل معیشتی معلمان نگاه ویژه و فرا‌تر از دستگاههای دیگر داشته باشند و بدانند هرگونه هزینه در این مجموعه، سرمایه گذاری برای آینده و ایجاد ارزش افزوده است. متن کامل سخنان در ادامه مطلب...

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/16 ] [ 7:54 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود درباره تحولات لبنان و منطقه گفت: رژیم سعودی چهل روز پیش جنگ خود را علیه یمن به اسم عملیات به اصطلاح طوفان قاطعیت اعلام و به صورت رسمی اهدافی را برای این جنگ مشخص کرد. سخنگوی ائتلاف، رسانه‌های سعودی و رسانه‌های وابسته به طوفان قاطعیت و مقامات سعودی در مراسم مختلف به این اهداف اشاره کردند. این ائتلاف متجاوز پس از بیست و شش روز از تجاوز و مشخصا در بیست و یکم آوریل از توقف عملیات طوفان قاطعیت خبر داد. این ائتلاف مدعی شد که توقف این تجاوز به دلیل محقق شدن همه اهداف خود بوده است و از آغاز عملیات جدید موسوم به بازگرداندن امید به ملت یمن خبر داد. برای این عملیات نیز اهداف مشخصی تعیین شده است. از زمان آغاز عملیات به اصطلاح بازگرداندن امید، تجاوز به یمن ادامه دارد. ما بار دیگر در برابر یک اقدام فریبکارانه و گمراه کننده بزرگی قرار داریم و می‌توان این فریبکاری بزرگ را از زمان پایان یافتن عملیات طوفان قاطعیت تا امروز مشاهده کرد. این فریبکاری بسیار بزرگ و خطرناک است.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/16 ] [ 7:45 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ اخبار رسیده از مناطق شیعه نشین در شرق عربستان سعودی حاکی از آن است که مقامات ارشد عربستان تصمیم گرفته‌اند آیت الله شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته این کشور را در روز 25 رجب اعدام کنند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/16 ] [ 7:43 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «غلامحسین گودرزی» مدیر صنعتی و هنری ستاد بازسازی عتبات عالیات از راه اندازی کارگاه قالیشویی حرم مطهر حضرت زینب(س) در سوریه خبر داد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/16 ] [ 7:43 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای مردمی یمن امروز هم شهر «نجران» عربستان را با ده ها خمپاره هدف قرار دادند که این خمپاره ها در مناطق مختلف این شهر از جمله مقرهای نظامی و امنیتی به زمین نشست.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/16 ] [ 7:42 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ به تازگی تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد در الجزایر گوشت حلال خوک توزیع شده است!

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/16 ] [ 7:41 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای پیشمرگه روز گذشته یک هواپیمای بدون سرنشین، متعلق به گروه تروریستی داعش را در محور کویر (غرب اربیل) سرنگون کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/16 ] [ 7:40 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 237
بازدید دیروز: 363
کل بازدیدها: 19808786

طلایه دار