سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

«مداحی سوزناک مداح اهل بیت علیهم السلام حاج منصور ارضی».  ای محاسنت خونی، داغ کربلا دارد از هجوم غم هایت، همچو نینوا دارد گرچه بینوا هستم، دل به نینوا بستم دلبرا بگیر دستم، میل نینوا دارم ناله می کنم هر شب، گریه می کنم هر روز روز و شب چو دلدارم، حالت بکاء دارم خاک تربتت درمان، درد غربتت سوزان چون شود لبم خندان، از غمت حیا دارم چون ازل تو را دیدم، با غم تو نالیدم همنشینی ات آنجا، با فرشته ها دارم تو معلم جانی، ترجمان قرآنی تا که خطبه می خوانی، با تو ماجرا دارم میل کاروان دارم، چون تو هم زبان دارم در دلم فغان دارم، بر لبم دعا دارم هیئتت زیارتگاه، روضه های تو جان دار دورم از حرم اما، جز حرم کجا دارم ای شکسته دندانت، ذاکرت پریشانت در حریم چشمانت، چشمه ی بقا دارم ای به نیزه روز و شب، ذکر مادرت بر لب روضه خوان تو زینب، من کجا بها دارم ای به نسزه صیاد، زلف خسته ات بر باد کی بری مرا از یاد، من فقط تو را دارم ای مه غبار آلود، سایه ات نگردد کم زیر رخت گیسویت، پرچم عذا دارم با تو گفتگو دارم، از تو آبرو دارم قبرت آرزو دارم، من فقط تو را دارم.

اطلاعات فایل دریافتی :

حجم : 22 مگابایت | فرمت flv

زمان : 09:31

لینک دانلود (flv) | لینک دانلود (mp3)


[ سه شنبه 91/5/31 ] [ 10:52 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

بعد دیگر قضیه، مسئله‌ى عبرت و سنت الهى است. بالاخره ما در دوران زندگى کوتاه دنیوى‌مان، این چند ده سالى که در دنیا زندگى میکنیم، دائم مواجه با چالشیم. همیشه چالش با استکبار و آمریکا نیست. چالشهاى گوناگونى هست؛ لیکن در وضع انقلاب اسلامى، چالشهاى درونى، چالش با شیطان، چالش با نفس امّاره، و چالش با سلطه‌گران و انحصارطلبان و زیاده‌خواهان و استکبار هم هست. ما به عبرت و تأمل و تعمق در این سنت الهى احتیاج داریم. شاید آن روزى که اسیر جنگ تحمیلى ایرانى، جوان مسلمان در آن اردوگاه با آن وضعیت، یا در آن سلول با آن شکنجه‌ها زندگى میکرد، به حسب ظاهر دریچه‌ى امیدى به روى او باز نبود؛ شاید تصور میکرد که این وضعیت ممکن است سالهاى بیشترى طول بکشد یا سرانجامى جز مرگ و کشته شدن نداشته باشد. امروز واقعیت را نگاه کنید، ببینید چه اتفاقى افتاده است؛ آنها کجایند، شما کجائید؟ این یک عبرت است؛ این نشانه‌ى درستى و راستى و صدق وعده‌ى الهى است.

به وعده‌ى الهى ایمان بیاوریم؛ به راست بودن وعده‌هاى الهى باور و اعتقاد عمیق پیدا کنیم؛ اگر میفرماید: «و لینصرنّ اللّه من ینصره انّ اللّه لقوىّ عزیز»،(سوره حج : آیه 40) معناى این را درک کنیم. آن روز شما در مقابل مأمور شکنجه یا رئیس زندان یا مأمور بعثى مواجه بودید با آن فشار، امروز ملت ایران در مقابل آمریکا مواجه است با چالشهائى؛ همان قضیه است. «و لینصرنّ اللّه من ینصره انّ اللّه لقوىّ عزیز». وعده‌ى خدا راست است. آن کسانى که وعده‌ى خدا را باور ندارند، خداوند متعال آنها را مطرود میداند، آنها را ملعون و دورافتاده‌ى از ساحت رحمت خود به حساب مى‌آورد. وعده‌ى خدا حق است. امروز هم همین مسئله براى ملت ایران هست. اگر ما به شرائط آنچه که خداى متعال گفته، عمل کنیم - همچنان که شما در دوران اسارت به این شرائط عمل کردید - قطعاً پیروزى با ملت ایران است؛ این یک عبرت است.

آنهائى که به شما میگفتند تا ابد باید در این زندان بمانید، یا میگفتند شما را اعدام خواهیم کرد، خودشان به زباله‌دان تاریخ افتادند، خودشان اعدام شدند، خودشان نابود شدند؛ شما امروز بحمداللّه در جمهورى اسلامى، سرافراز و با عزت دارید زندگى میکنید؛ این درس است. یک بار دیگر هم ما در گذشته این درس را داشتیم. بعضى‌هامان باور نمیکردیم. در دوران اختناق، در دوران طاغوت، فشارها زیاد بود؛ کسانى میگفتند آقا، «مشت است و درفش»، بیخود ایستادگى میکنید، بیخود مقاومت میکنید؛ یک عده‌اى هم میگفتند نه، «صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه فمنهم من قضى نحبه و منهم من ینتظر».(سوره احزاب آیه 23) خداى متعال حادثه‌اى را پیش آورد که در دنیا هیچ کس باور نمیکرد؛ نه اینکه در ایران کسى باور نمیکرد، در دنیا هم کسى باور نمیکرد. کسى باور نمیکرد که آنچه آمریکائى‌ها آن را جزیره‌ى ثبات میدانند، اینجور دستخوش طوفانى بشود که در نهایت به انزواى آمریکا، به انزواى استکبار، به انزواى انگلیس و عمال و مزدورانشان منتهى شود. امروز هم همین است.
امروز هم شما دنیا را نگاه کنید؛ نشانه‌هائى هم پیداست. مکرر عرض کردیم؛ دنیا در حال عبور از یک گذرگاه و رسیدن به یک وضع جدید و ماجراى جدیدى است. رفتار ما، نیت ما، عمل ما در شکل‌گیرى این وضعیت جدید، تعیین‌کننده است. براى اینکه دلهامان قرص شود، براى اینکه راه را گم نکنیم، زندگى شما آزادگان میتواند براى ما یک ستاره‌ى راهنما باشد. «بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از آزادگان 25/05/1391»

اطلاعات فایل دریافتی :

حجم : 19 مگابایت | فرمت flv

زمان : 05:57

لینک دانلود (flv) | لینک دانلود (mp3)


[ سه شنبه 91/5/31 ] [ 12:10 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

سخنرانی زیبا و پرمحتوای حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در برنامه درسهایی از قرآن 25/05/1391.

اطلاعات فایل دریافتی :

حجم : 6،31 مگابایت | فرمت mp3

زمان : 27:34

دانلود - Direct Download Link


[ سه شنبه 91/5/31 ] [ 12:6 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

«مناجات بسیار زیبا با صدای مداح اهل بیت علیهم السلام حاج منصور ارضی» / صلح کردم با خدای خویشتن صلح قبل از مرگ با رنگ کفن ای ملائک در به رویم وا کنید بهتر از این با دل من تا کنید من دلم را روی دست آورده ام لشکرم را از شکست آورده ام گریه توبه امانم را برید تیغ نام تو زبانم را برید این منم آن روسیاه سال قبل در خجالت از گناه سال قبل چاره بیچارگان دستم بگیر دست من امروز دستم را بگیر تا که دل نازک شدم آهم گرفت ماه تو آمد سر راهم گرفت تا بیایم بر خودم مهمان شدم ریزه خوار سفره قرآن شدم من بساطم را کنون انداختم خود نگو اینک تو را نشناختم من همان عبد گنه کار توام سایه خواه ظل دیوار توام *** تا که من آیم به خوان،دیدم که فرصت رفته است تا که از غفلت درآیم ماه رحمت رفته است باردیگر من شدم جامانده از این کاروان آبرویم بار دیگر زین مصیبت رفته است تازه من پیدا نمودم راه خود را ای خدا بر ابوحمزه قسم عمرم به غفلت رفته است گر نبخشایی مرا ای مهربان پرده پوش حتم دارم آبرویم تا قیامت رفته است گفته بودم میزبانم را ببینم را یک سحر تا که چشمم باز شد گفتند فرصت رفته است روزی شبهای قدرم کربلا شد یا که نه وای اگر از دست من رزق زیارت رفته است.

اطلاعات فایل دریافتی :

حجم : 17 مگابایت | فرمت flv

زمان : 05:59

لینک دانلود (flv) | لینک دانلود (mp3)


[ دوشنبه 91/5/30 ] [ 11:53 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

http://up.vatandownload.com/images/3t824h3nfz9c9wi3w6zl.jpg

در ضمن چند نفر از این بچه ها در درگیری با گروهک تروریستی پژاک به شهادت رسیدند. شادی روحشان صلوات

اطلاعات فایل دریافتی :

حجم : 11 مگابایت | فرمت flv

زمان : 02:35

دانلود - Direct Download Link


[ دوشنبه 91/5/30 ] [ 11:49 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
[ دوشنبه 91/5/30 ] [ 7:59 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

0002 حاج مهدی مختاری شبهای احیای ماه رمضان 1391 زاهدان 0001 حاج مهدی مختاری شبهای احیای ماه رمضان 1391 زاهدان d50ba68ebb1 حاج مهدی مختاری شبهای احیای ماه رمضان 1391 زاهدان

مراسم مناجات و عزاداری شب 19 و 20 و 21 ماه رمضان 1391 با مداحی حاج مهدی مختاری در هیات بیت الرقیه زاهدان به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

دریافت فایلهای شب 19 رمضان:

حاج مهدی مختاری-سلام علیک فاتح کل الابواب (شور عربی)

حاج مهدی مختاری-عشق و جنون آغاز می کنم (شور)

حاج مهدی مختاری-دل من زار زاره عاره عاره (شور)

 دریافت فایلهای شب 20 رمضان:

حاج مهدی مختاری-میگه زینب به همه با اشکای دونه دونه (روضه)

حاج مهدی مختاری-بابی انت و امی آقام آقام (زمینه)

حاج مهدی مختاری-اگه یه مجنون دراه لیلا (شور)

حاج مهدی مختاری-بی همگان به سر شوم (شور و ذکر)

حاج مهدی مختاری-تو که دل منو بردی آقا (شور)

 

 دریافت فایلهای شب 21 رمضان:

حاج مهدی مختاری-روضه و مناجات شب 21 رمضان (روضه)

حاج مهدی مختاری-روضه حضرت زینب سلام الله علیها (روضه)

حاج مهدی مختاری-یا علی دل خرابمو اسیره تو حرمت (زمینه)

حاج مهدی مختاری-با گریه ها چشامو دریا می کنم (واحد سنگین)

حاج مهدی مختاری-آنکه خدا طرح جنان از رخ او کشد (واحد)

حاج مهدی مختاری-به اسم تو قسم خیلی میخوامت (شور)

منبع:خیمه دلسوختگان


[ دوشنبه 91/5/30 ] [ 7:57 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
[ دوشنبه 91/5/30 ] [ 2:16 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

برای دیدن تصاویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید .


[ دوشنبه 91/5/30 ] [ 2:3 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

السّلام علیکم و رحمةاللّه‌
بسماللّهالرّحمنالرّحیم

و الحمد للّه ربّ العالمین. احمده و استعینه و استغفره و اتوکّل  علیه و اصلّى و اسلّم على حبیبه و نجیبه و خیرته فى خلقه و حافظ سرّه و مبلّغ رسالاته بشیر رحمته و نذیر نقمته سیّدنا و نبیّنا ابىالقاسم المصطفى محمّد و على ءاله الأطیبین الأطهرین المنتجبین الهداة المهدیّین سیّما بقیّةاللّه فى الأرضین. و صلّ على ائمّة المسلمین و هداة المستضعفین و حماة المؤمنین.

همهى برادران و خواهران عزیز را دعوت میکنم به رعایت تقواى الهى؛ و تبریک عرض میکنم عید سعید فطر را، که روز رحمت است، روز مغفرت است، روز اجر و پاداش است براى مؤمنین، براى نیکوکاران، براى کسانى که براى خدا و در راه خدا عملى انجام دادند و حرکتى کردند و دلهاى خود را به خداى رحیم و غفور نزدیک کردند. خدا را شکر میکنیم که یک بار دیگر، یک ماه رمضان دیگر و یک عید فطر دیگر را نصیب ما کرد؛ باید این نعمت الهى را قدر بدانیم.

بحمداللّه ماه رمضان امسال، آنطورى که انسان از خبرها در گوشه و کنار میشنید یا مشاهده میکرد، ماه رمضان مبارکى بود؛ دلها متوجه خدا، متوجه حقیقت و معنویت، قشرهاى مختلف مردم در اجتماعات دینى، در تلاوت قرآن، در شبهاى مبارک و پر خیر و برکت قدر، با توسل خود، با دعاى خود، فضاى معنوىِ مؤثر و ماندگارى را در کشور به وجود آوردند؛ این را باید مغتنم شمرد و بر توفیق آن، خداى متعال را سپاسگزارى کرد.

همچنین مردم در یک بعد دیگر قضیه، که نگاه به مسائل دنیاى اسلام و مسائل امت اسلامى است، از خود حرکت نمایان و درخشانى را نشان دادند و آن، حرکت روز قدس بود؛ یادگار بزرگ امام را گرامى داشتند، از ملت مظلوم فلسطین و از یک مسئلهى اساسى و مهم دنیاى اسلام جانبدارى و حمایت کردند؛ در هواى گرم، با دهان روزه، در راهپیمائى حضور پیدا کردند؛ که جاى سپاسگزارى دارد. از همهى ملت ایران سپاسگزارى میکنیم به خاطر این حرکت بجا و بموقع، که بلاشک تأثیرات بزرگى در دنیاى اسلام خواهد داشت؛ انشاءاللّه.

امسال ملتهاى دیگر هم با ملت ایران بیش از سالهاى قبل هماهنگى و هماوائى داشتند. در برخى از کشورها که تسلط و سیطرهى بازماندگان رژیمهاى طاغوتى مانع میشد از اینکه مردم احساسات خود را در مورد فلسطین بروز بدهند، امسال بحمداللّه مردم توانستند در آن کشورها هم وارد میدان شوند؛ و این جریانى است که انشاءاللّه ادامه خواهد داشت. باید از خداى متعال بخواهیم که عبادات مردم عزیز را در این ماه، با قبول خود و لطف ویژه و خاص خود، ارزش و اعتبار ببخشد؛ همچنان که در دعاى صحیفهى سجادیه آمده است: «یا من یجتبى صغیر ما یتحف به و یشکر یسیر ما یعمل له ... یا من یدنو الى من دنا منه و یا من یدعو الى نفسه من ادبر عنه».(1) این دعائى است که امام سجاد (علیهالسّلام) در مثل امروزى - روز عید فطر - آن را میخواندند و تعلیم دادند که بخوانند.

یک گام به سمت خدا بردارید، خداى متعال شما را به خود نزدیک میکند. آن کسانى که به حقیقت، به معنویت، به خدا و به دین پشت کردهاند، خداى متعال از روى رأفت و رحمت، آنها را دعوت میکند و فرا میخواند؛ این لطف و رحمت الهى است. جوانهاى عزیزمان نورانیتهائى را که در این ماه به دست آوردند، انشاءاللّه براى خود حفظ کنند؛ این ذخیره را براى تمام طول عمر و لااقل براى این یک سال تا عید فطر آینده و تا ماه رمضان آینده، براى خود نگه دارند. انس با قرآن را، توجه به خدا را، ذکر را، حضور در صحنههائى که خداى متعال دوست میدارد بندگانش در آن صحنهها حضور پیدا کنند - چه صحنههاى مربوط به درون خود ما، چه آنچه که مربوط به گسترهى دنیاى اسلام و جامعهى ما و امت اسلامى است - براى خود نگه داریم، حفظ کنیم؛ و خداى متعال هم برکت خواهد داد.

پروردگارا! رحمت و برکت خود را بر این ملت و بر همهى امت مسلمان نازل بفرما. پروردگارا! این ملت عزیز را و همچنین امت اسلامى را بر دشمنانشان پیروز کن. پروردگارا! این رابطهى معنوى و قلبى ما با معنویت را، با روحانیت حقیقى را، روزبهروز بیشتر بفرما.

بسماللّهالرّحمنالرّحیم
قل هو اللّه احد. اللّه الصّمد. لم یلد و لم یولد. و لم یکن له کفوا احد.(2)

بسماللّهالرّحمنالرّحیم
الحمد للّه ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام على سیّدنا و نبیّنا محمّد و ءاله الطّاهرین و صلّ على امیرالمؤمنین و الصّدّیقة الطّاهره سیّدة نساء العالمین و الحسن و الحسین سبطى الرّحمة و امامى الهدى و علىّبنالحسین و محمّدعلىّ و جعفربنمحمّد و موسىبنجعفر و علىّبنموسى و محمّدبنعلىّ و علىّبنمحمّد و الحسنبنعلىّ و الخلف القائم المهدىّ صلواتک علیهم اجمعین و    صلّ على ائمّة المسلمین و حماة المستضعفین و هداة المؤمنین. اوصیکم عباداللّه بتقوى اللّه.

همهى برادران و خواهران نمازگزار را که در این اجتماع عظیم حضور دارید، دعوت میکنم به رعایت تقوا و پرهیزگارى. آنچه که در این خطبه عرض میکنم: یکى دو مسئلهى مربوط به کشور خودمان و جامعهى خودمان یا مربوط به امت اسلامى است. آنچه که مربوط به ماست، در درجهى اول، حادثهى تلخ و مصیبتبار زلزله است براى جمعى از هممیهنان عزیز ما. اگرچه در یک نقطهى از کشور و گروهى از مردم در این حادثه آسیب دیدند، لیکن غم براى همهى مردم کشور است. انسان این را میداند و احساس میکند و تجربهها هم همین را نشان میدهد که مردم کشور ما در برابر یک چنین حوادثى که در گوشهاى از کشور به وقوع میپیوندد، هرگز بىتفاوت نبودهاند؛ در این حادثه هم بحمداللّه مردم وارد شدند و باز هم باید ادامه پیدا کند. حادثه، حادثهى تلخى است؛ ویرانىهاى زیادى است؛ تلفاتى هم وجود داشته است، که مسئولین آمار تلفات و حوادث را ذکر کردند. آنچه که بر عهدهى مسئولین و بر عهدهى آحاد مردم است، کمک به وظائفى است که بر دوش ماست.

بحمداللّه کارهاى خوبى انجام گرفته است؛ انسان وقتى از نزدیک مىبیند، این را مشاهده میکند؛ از کسانى هم که خودشان آسیبدیده هستند، وقتى انسان میپرسد، میداند که کارهاى خوبى انجام گرفته است؛ لیکن کار ادامه دارد؛ وظائف، وظائف سنگینتر و بزرگتر در راه است؛ باید انشاءاللّه مسئولین بتوانند آثار این حادثه را بکلى زائل کنند؛ علاوهى بر این، این را تبدیل کنند به یک وسیلهاى، براى اینکه این منطقه یک صفحهى جدید و درخشانى را انشاءاللّه در زندگى خود شروع کند؛ و آبادانىاى که به آنجا داده میشود، بر اثر تلاش خود مردم و همت مسئولان و همکارىهائى که فىمابین هست، انشاءاللّه بکلى خاطرات اندوهزاى این منطقه را زائل کند.

یک مسئله، مسئلهى روز قدس است. روز قدس، این حرکتى که امام بزرگوار ما آن را آغاز کردند و بحمداللّه روزبهروز بهتر و سالبهسال گرمتر این حرکت ادامه دارد، یک حرکت بسیار عمیق و پرمعنائى است؛ این فقط یک راهپیمائى نیست؛ خونى است که در این روز در رگهاى امت اسلامى میدود؛ علىرغم کسانى که میخواهند مسئلهى فلسطین و ملت فلسطین به دست فراموشى سپرده شود، این مسئله را روزبهروز زندهتر میکند؛ و همین جور خواهد بود. وظائف سنگینى بر دوش مسئولان کشورهاى اسلامى است، که امیدواریم خداوند همه را هدایت کند به آنچه که وظیفهى آنهاست، و کمک کند که بتوانند این وظائف را انجام بدهند.

البته مسائل دنیاى اسلام در این برههى از زمان، مسائل بىنظیرى است. این تحولاتى که در دنیاى اسلام اتفاق افتاده است، تحولات عجیب و تکاندهنده و تعیینکنندهى مسیر امت اسلامى در آینده است. امیدواریم انشاءاللّه همچنان که تاکنون ملتهاى این منطقه توانستهاند کارهاى بزرگى را انجام بدهند و مسئولان کارهاى شایستهاى انجام دادهاند، این آهنگِ رفتار همچنان ادامه پیدا کند و دشمنان امت اسلامى که روزبهروز ترفندهاى خود را پیچیدهتر میکنند و با همهى قوا، با همهى توان، از همهى اطراف وارد این میدان میشوند، نتوانند بر همت امت اسلامى غلبه کنند؛ و البته انشاءاللّه نخواهند توانست غلبه کنند. روزگار تازهاى آغاز شده است، وضع جدیدى در دنیاى اسلام به وجود آمده است، و این وضع بر روى زندگى همهى ملتهاى جهان بتدریج اثر خواهد گذاشت؛ «باش تا صبح دولتت بدمد»؛ انشاءاللّه.

سعى کنیم در تحلیلهامان، در شناخت حوادث، دچار خطا و اشتباه نشویم. بدانیم که آمریکا و صهیونیسم دشمنان امت اسلامىاند؛ سردمداران رژیمهاى جبار، دشمنان امت اسلامىاند. اگر دیدیم در یک جائى آنها در یک جهت قرار گرفتند، بدانیم که آن جهت، جهت باطلى است، جهت غلطى است؛ دچار خطاى در تحلیل نشویم. آنها هرگز براى ملتهاى مسلمان دل نمیسوزانند؛ هرچه بتوانند، تخریب میکنند و در روندها اخلال میکنند. امروز همین جنجالهائى که آنها در واقع به راه مىاندازند، اگرچه گاه از زبان بعضى افراد غافل هم تکرار میشود؛ اختلافات مذهبى، اختلافات قومى، اختلافات نژادى و زبانى؛ اینها را عمده میکنند؛ در حالى که در اسلام اینها نیست؛ «انّ اکرمکم عند اللّه اتقیکم»؛(3) همه یکى هستند، همه با هم برادرند. باید همه‌ى ما بیدار باشیم، بصیر باشیم، چشمهامان را باز کنیم، دچار خطاى تحلیل نشویم.
 پروردگارا! به محمد و آل محمد، حرکت عظیم امت اسلامى را به خیر و سعادت عمومى این امت منتهى بفرما. دشمنان امت اسلامى را ذلیل کن.

بسماللّهالرّحمنالرّحیم
والعصر. انّ الانسان لفى خسر. الّا الّذین ءامنوا و عملوا الصّالحات
و تواصوا بالحقّ و تواصوا بالصّبر.(4)

والسّلام علیکم و رحمةاللّه و برکاته
 
1) دعاى 46
2) اخلاص: 4-1
3) حجرات: 13
4) عصر: 3-1

 


[ دوشنبه 91/5/30 ] [ 1:11 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 417
بازدید دیروز: 54
کل بازدیدها: 19759982

طلایه دار