سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ تک تیراندازان گروه تروریستی سپاه صحابه امروزـ شنبه 19 اردیبهشت ماه ـ با حمله به مطب دکتر «سید انور علی عبادی» از شیعیان شهر کراچی، وی را به شهادت رساندند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/2/20 ] [ 9:18 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ جوانان کشور مالی با برگزاری مسابقه فوتبال با نام جام امام خمینی(ره)، یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/2/20 ] [ 9:17 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ تغییر در فرماندهی منطقه عملیاتی النخیب از مرکز فرماندهی فرات میانی به مرکز فرماندهی جزیره و بادیه تأثیری بر حضور نیروهای یگان رزمی العباس(ع) در این منطقه عملیاتی نخواهد داشت.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/2/20 ] [ 9:16 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ بیش از یک هزار نفر از جنگجویان سنی مذهب استان الانبار به عنوان بخشی از تلاش دولت عراق برای تبدیل مبارزه علیه گروه تروریستی داعش به مبارزه‌ای با شرکت همه گروه‌ها روز جمعه به نیروی بسیج مردمی (الحشد الشعبی) ملحق شدند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/2/20 ] [ 9:15 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ ارتش رژیم صهیونیستی تصاویری از مداوای مخالفان سوریه در بلندی‌های اشغال شده جولان منتشر کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/2/20 ] [ 9:13 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «کمال شلامیش» اسیر آزاده فلسطینی ساکن روستای برقین در مجاورت جنین امروز شنبه پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری به شهادت رسید.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/2/20 ] [ 9:12 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ تظاهرات هفتگی و مسالمت آمیز فلسطینی‌ها در اعتراض به اقدامات خصمانه و توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین به ویژه ادامه ساخت دیوار‌ نژاد پرستانه حایل، دیروز نیز مانند هفته‌های گذشته در شهرک نعلین در شمال غرب رام الله برگزار و به خشونت کشیده شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/2/20 ] [ 9:11 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) - ابنا - پیکر شهید سید ابوالفضل شیخ زاده سراجه (حسینی) که به تازگی پس از گذشت سی سال از شهادت در تفحص پیدا شد، امروز در شهر قم تشییع شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/2/18 ] [ 10:28 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) - ابنا - مراسم گرامیداشت شهدای افغان مدافع حرم ساعاتی پیش باحضور خانواده های این شهیدان در قطعه پنجاه بهشت زهرای تهران برگزار شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/2/18 ] [ 10:27 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ‌ ابنا ـ حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا طبسی» با اشاره به گذشت چهل روز از حمله تروریستی به کاروان زیارتی ایرانیان در نزدیکی سامرا اظهار داشت: مراسم اربعین شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدرضا طبسی» خطیب مشهور قم و «سیدمحمدجواد طبسی» فرزند 9 ساله ایشان، فرداشب برگزار می‌شود.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/2/18 ] [ 10:25 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 246
بازدید دیروز: 363
کل بازدیدها: 19808795

طلایه دار