سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی جیش الاسلام با انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی از اعدام شماری از عناصر گروه داعش خبر داد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/2/22 ] [ 7:17 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی داعش در جنایتی دیگر، دو موتور سیکلت بمب گذاری شده را منفجر کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/2/22 ] [ 7:16 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نبرد سرنوشت ساز آزادسازی شهرک جسر الشغور طول نخواهد کشید و اکنون بعداز هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌های تکفیری جبهة النصرة در جاده اصلی جسر الشغور و بلندی‌ها و ارتفاعات نزدیک آن با آتش سنگین توپخانه و موشک، راه بر روی ارتش سوریه هموار شده است.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/2/22 ] [ 7:15 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای مقاومت مردمی «ابو هاجر تونسی» امیر داعش در شهرک «البولیل» از توابع شهر دیرالزور سوریه را ربودند و پس از کشتن او، جنازه اش را در منطه «حویجه موحسن» رها کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/2/22 ] [ 7:15 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ مراسم بزرگداشت شهدای مدافعان حرم امشب در مسجد چهارده معصوم خیابان بیست متری فجر شهر قم برگزار شد. در این مراسم که از سوی همسایگان شهید حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی مالامیری برگزار شده بود، حجت الاسلام ماندگاری به سخنرانی پرداخت.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/2/21 ] [ 8:2 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) - ابنا - حزب الله لبنان شهادت یکی دیگر از رزمندگانش را به نام شهید «محمد حسن هاشم» اعلام کرد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/2/21 ] [ 8:1 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای حزب الله به همراه ارتش سوریه با وارد آوردن تلفاتی به عناصر گروه تروریستی جبهة النصرة و دیگر گروه‌های تروریستی در کوه‌های قلمون، واقع در مرز سوریه و لبنان، توانستند بیش از 100 کیلومتر مربع از این مناطق را که مدت‌ها تحت تصرف گروه‌های تروریستی بوده، پاکسازی کنند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/2/21 ] [ 8:0 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حزب الله و مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که یکی از شهدای دفاع مقدس را که در حین انجام وظیفه جهادی به درجه رفیع شهادت نائل آمد را در جنوب لبنان تشییع کرد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/2/21 ] [ 8:0 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پوشیدن انگشتر در اسلام سنت است، پیامبر وائمه(ع) بدین سنت مقید بوده‎اند و بر انگشترهر یک از آنها جمله یا کلمه‎ای خاص منقوش بوده.راغب در محاضرات آورده: پیامبر(ص) واصحابش انگشتر را به دست راست می‎کردند،زیرا حضرت علی(ع) پس از پیامبر(ص) امام اصحاب یمین بوده و این یکى از نشانهاى شیعه است.امام صادق(ع) فرمودند: دوست دارم که هر مومنی از شیعیان ما پنج انگشتر را در دست داشته باشد.عقیق،فیروزه،یاقوت،حدید صینی و دُرّ نجف. تصاویر زیر مربوط به انگشتر سازی و انگشتر فروشی‏‎های بازار رضا در مشهد است.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/2/21 ] [ 7:59 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حزب دموکرات کردستان روز دوشنبه اعلام کرد: «مایکل انرایت» 51 ساله هنرپیشه مشهور هالیوودی به صفوف حمایت مردمی کردهای سوریه جهت مبارزه با گروه تروریستی داعش در سوریه پیوسته است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/2/21 ] [ 7:55 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 344
بازدید دیروز: 1788
کل بازدیدها: 19799146

طلایه دار