سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان
خانواده شهید رضا قشقایی، همراه و همکار شهید مصطفی احمدی روشن، ظهر امروز (یکشنبه) در فضایی عاطفی و معنوی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب در این دیدار با تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا خاطرنشان کردند: این جوانان عزیز و فداکار مانند ستاره‌هایی هستند که هر کدامشان در آسمان پیروزی ملت بزرگ ایران می درخشند.
در ادامه این دیدار فرزند شهید قشقایی با قرائت متنی به ابراز احساسات پرداخت.

[ یکشنبه 90/11/30 ] [ 8:36 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

برای نخستین بار توسط مشرق منتشر می شود

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، چهار سال از شهادت اسطوره ی مقاومت ضد صهیونیستی ، حاج عماد مغنیه می گذرد. در این چند سال ، گم نام ترین سرباز نهضت جهانی اسلام ، به سرشناس ترین چهره در میان مسلمانان آزادی خواه جهان تبدیل شده است و گرچه جای خالی او را به سختی می توان پر کرد اما خون پربرکت او به موج بیداری اسلامی و تمایلات ضد اشغال گری در جهان اسلام قدرتی دو چندان بخشید و عماد مغنیه به الگوی پرشکوه و درخشان جوانان مسلمان تبدیل شد.
عکس زیر که برای نخستین بار توسط مشرق منتشر می شود ، حاج عماد مغنیه را در دیدار با پیشوایش ، رهبر معظم انقلاب اسلامی به تصویر کشیده است.


[ یکشنبه 90/11/30 ] [ 8:12 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مجموعه نوحه های جلسه هفتگی 90/11/19 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت بین الحرمین تهران اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

یا ابالزهرا مدد ( میثم )

دلم مرغ لب بام تو باشد,وجودم تشنه جام تو باشد( واحد )

کربلای تو دلم و برد,نینوای تو دلم و برد ( تک )

از همه دلگیرم ثارلله,تو دستات زنجیرم ثارلل( شور )

سید شبابی,تو اربابی,آقا ما بی شما از هر بدی بدتر( شور )


[ یکشنبه 90/11/30 ] [ 8:4 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

گزیده بیانات امام خامنه ای / پیام صادقانه‌ى یک ملت وقتى از دل برآمد، این کار خودش را خواهد کرد. بارها گفتیم، احساس حضور، احساس انقلابى‌گرى، احساس حرکت که با عزم راسخ همراه است، مثل هواى خوش بهارى در همه جا نفوذ خواهد کرد؛ آرام آرام همه را بهره‌مند خواهد کرد. بفرمائید، این نمونه‌اش در شمال آفریقا و در همه‌ى کشورهاى عربى و در همه‌ى دنیاى اسلام و در دل هر مسلمان صاحب فکر و هوشمند در اقلیتها - اقلیتهائى که در کشورهائى هستند؛ مسلمانها اقلیتند - و در کشورهاى اسلامى، که یکایک دلها در طول این سالهاى متمادى بتدریج احساس هویت میکنند، احساس شخصیت میکنند. اسلام در حرکت عظیم خود به یک نقطه‌ى حساس رسیده است. نسلهاى آینده خیلى چیزهاى بزرگ و مهمى را مشاهده خواهند کرد، دنیا از این رو به آن رو خواهد شد. این سیاستهاى مسلطِ مادىِ مستکبرانه که ملتها را به بند کشیدند، اینها بتدریج مضمحل خواهد شد، آب خواهد شد، نابود خواهد شد؛ این آینده‌ى دنیاست. کانون اصلى هم اینجاست، جوشش اوّلى هم از اینجا شروع شده است و این ملت ایستاده است. نکته‌ى این، ایستادگى و استقامت است. عزیزان من! جوانان من! مردان و زنان غیور تبریز و آذربایجان! نکته‌ى اصلى، در این ایستادگى است. ما چرا بیست و نه بهمن را هر سال گرامى میداریم؟ مسئله این نیست که ما میخواهیم در گذشته توقف کنیم. خیلى از شما جمعیتى که اینجا هستید و خیلى از جوانان آذربایجان و شهر تبریز، آن روز را ندیدند، درک نکردند، آن روز در دنیا نبودند؛ اما گرامى میدارند. این توقف در گذشته نیست، این نشان‌دادن خط حرکت صحیح به سمت آینده است. 26.11.1390

حجم : 1،375 مگابایت | فرمت mp3

مدت : 3 دقیقه | لینک دانلود


[ یکشنبه 90/11/30 ] [ 8:2 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

گزیده ای از بیانات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات مجلس نهم و خطرات و هشدارهای آن

حجم : 3،258 مگابایت | فرمت 3gp

مدت : 2 دقیقه و 31 ثانیه | لینک دانلود


[ یکشنبه 90/11/30 ] [ 8:0 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به مناسبت سالگرد شهید عماد مغنیه(حاج رضوان)

عماد که بود؟ جوانی زیبارو و محجوب که ابتدا وقتی نگاه می‌کرد، با چشم نیمه‌باز می‌نگریست، سپس چشمها و صورتش پر از مهربانی می‌شد؛ بسیار بشاش، شادمان و انرژی بخش بود.

تواضع و شوخ طبعی وی عاملی بود که کمتر کسی بتواند توانایی‌های او را به سادگی بشناسد. همیشه مهیا و آماده بود. مخفی ماندن از چشم دشمن با استفاده از روش‌های خاص، از ویژگی‌های دیگر او بود؛ به گونه‌ای که مهمترین سازمانهای اطلاعاتی جهان، 25 سال نتوانستند او را بیابند.

او که عماد مقاومت بود، با چشمی خونبار و پیشانی شکسته به رضوان حق شتافت که به راستی «رضوان من الله اکبر».

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

روباه، معما، شبح، استراتژیست، مغز متفکر نظامی و شخصیت شماره دو حزب الله لبنان خطابش می‏کردند. FBI جایزه 5 میلیون دلاری برای تحویل مرده یا زنده او را به 25 میلیون افزایش داد؛ شاید 20 سال تعقیب و گریزش توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی امریکا و اسرائیل پایان پذیرد. می‏گفتند بسیاری عملیات‏های انتحاری و حتی جنگ سی و سه روزه هم زیر سر او بوده است. لقب “سر افعی” را هم روزنامه هاآرتص چاپ تل‏آویو به القاب او افزود. عماد مغنیه مقلد آیت الله خامنه‏ای، شاگرد دکتر چمران و جانشین سید حسن نصرالله بود.

*****

سال 1996 بود که ردی از مغنیه در یک کشتی پاکستانی در دوحه قطر به دست آمد و عملیات Return ox برای دستگیری او طراحی شد. کارکشته ترین واحدهای دریایی ناوگان پنجم امریکا مستقر در خلیج فارس متشکل از کشتی ها و تکاوران اسکادرانی از سه واحد ویژه آبی خاکی مستقل از یکدیگر(Amphibious Squadron Three) به علاوه کماندوهای واحد شناسایی با همکاری واحد های حرفه‏ای غواصان ماموریت یافتند با حمله‏ای برق آسا عماد مغنیه را که در کشتی پاکستانی راهی دوحه قطر بود دستگیر کنند. عملیات در آخرین دقایق کنسل شد چون واحدهای اطلاعاتی نتوانستند حضور حتمی مغنیه را در کشتی تایید کنند.

*****

حرف و حدیث در خصوصش زیاد بود. اتهام انفجارات و آدم‌ربایی‌های لبنان در دهه 80میلادی، ربودن هواپیمای آمریکایی تى.دبلیو.ای در سال 1985، انفجار مقر یهودیان آرژانتین در سال 1994 و عملیات علیه آمریکایی‌ها در عربستان در سال 1996 و… را به او نسبت می‌دادند. می‏گفتند گزارش‏هایی دال بر حضور و نقش‏آفرینی او در ایران، عراق، افغانستان، پاکستان و دیگر مناطق خاورمیانه وجود دارد. برخی از این حرف‏ها فقط برای تخریب او ساخته شده بود. شیخ “صبحی طفیلی” در خصوص برخی مسائل که مطرح می‏شد، می‏گفت:«مغنیه ربطی به این مسایل ندارد.» و سید حسن نصرالله نیز در مصاحبه‌ای در ژوئیه 2003 تصریح می‏کرد که اتهامات آمریکا علیه مغنیه “اتهاماتی بیش نیست.” مشخص نبود او کجا هست و کجا نیست!

*****

یکی از جاسوسان صهیونیست، تحت پوشش تاجری فلسطینی، با فواد برادر عماد مغنیه ارتباط گرفت تا شاید بتواند این بار عماد را به دام بیاندازد. تاجر جاسوس قراری با فواد گذاشت و با این وعده که مقداری تجهیزات و وسایل نظامی از مناطق اشغالی آورده است، خواست که عماد را هم به تله بکشاند. عماد که به این مسئله مشکوک شده بود در جلسه حضور نیافت و فواد به جای او در جریان بمب‏گذاری به شهادت رسید.

*****

دخترش او را پدری مهربان و مسؤولیت پذیر، دوستی واقعی و خیرخواه و استادی دلسوز می‏دانست. شرایط سخت پدر خانواده را هم نگران می‏ساخت. فاطمه می‏گفت:«ما مدتها بود نگران بودیم که نکند برای پدر اتفاقی بیافتد و گریه می‌کردیم. ما وضعیت سخت امنیتی وی را درک می‌کردیم و در ذهنمان بود که ممکن است شهید یا اسیر شود اما سعی داشتیم این افکار را از خودمان دور کنیم. ما فکر نمی‌کردیم که شهادت او تا این حد نزدیک باشد.»

*****

خودش را عضوی کوچک در حزب الله لبنان می‏دانست. می‏گفت:«اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها خیلی مرا بزرگ می‌کنند و مسئولیت بسیاری از عملیات‌ها و حوادث را برعهده من می‌نهند؛ گویی فکر می‌کنند کلید امور جهان در دست من است.» و تاکید می‏کرد:«من تنها بخشی کوچک از مجموعه جهادی حزب‌الله هستم که در راه آرمان‌های مقدس مقاومت انجام وظیفه می‌کنم

*****

پانزده سال و نیم بیشتر نداشت که تصمیم گرفت شیوه‏های جنگ نامتقارن را بیاموزد. سال 1355 بود. می‏گفت می‏خواهم با صهیونیست‏ها بجنگم و این‏گونه بود که با انیس نقاش یعنی کسی که در سازمان فتح مسئولیت آموزش نیروهایی را در اردوگاهی در جنوب لبنان برعهده داشت، آشنا شد. به این ترتیب به جنبش فتح ارتباط گرفت. سپس وارد جنبش امل شد و اوایل دهه 80 میلادی نیز گمشده خود را در حزب‌الله یافت.

*****

انیس نقاش:«وقتی که انقلاب اسلامی پیروز شد، او خیلی دلش می خواست به ایران بیاید و با امام خمینی بیشتر آشنا بشود. او از من درباره انقلاب اسلامی ایران می پرسید. عکس و پوسترهای امام را پخش می کرد و بعد از آن با سفارت ایران آشنا شد. وقتی که من رفتم فرانسه و در عملیات اعدام انقلابی “شاهپور بختیار” – که نیروهای ضد انقلاب را برای انجام کودتا علیه انقلاب اسلامی گردآوری کرده بود – مجروح و اسیر شدم، آنها مثل خیلی از دوستان راه خود را ادامه دادند. حاج عماد از این بچه هایی بود که خیلی مراقبت از مشی مبارزاتی می‏کرد و کاری جدی را در پیش گرفته بود و دل‏شان به امام و انقلاب اسلامی چسبیده بود

*****

سید ابراهیم مرتضی، از سربازان جنگ سی و سه روزه:«در افراد متفاوت می بینیم که وقتی مساله ولایت فقیه مطرح می‏شود از ارادت زبانی و بحث نظری و فکری فراتر نمی روند اما وقتی به حاج رضوان می‏رسیم می‏بینیم که مساله ولایت فقیه در ایشان نه فقط در حرف که در عمل و با تمام توان بروز می کند. با اینکه حاج رضوان هزاران وسیله و عنصر قدرتمند از سلاح حزب الله را دراختیار داشت، در لحظه مواجهه با کوچکترین مسائل هم به رهبر بزگوار حضرت آیت الله خامنه‏ای رجوع می‏کرد که وظیفه شرعی خود را در آن مساله نیز بداند. وی هنگامی که با مسائل مختلف مواجه می شد به ولایت رجوع می‏کرد و می‏گفت که در مقابل ولایت همه چیز و همه کس هیچ اند چرا که ولایت، هدف و مسیر و زندگی او بود و هنگامی که حاج رضوان امام خمینی را درک کرد فهمید که باید در این راه خود را فدا کند. این فقط ویژه خود او نبود و او تمام مجاهدین زیردست خود را نیز تقدیس کننده و پیرو ولایت تربیت کرده بود چرا که معتقد بود پیروی از این راه تنها راه پیروزی است

*****

ایران که می‌آمد سعی می‌کرد حتماُ به زیارت امام رضا‌(ع) مشرف شود و اغلب، فرصت زیارت حضرت معصومه(س) را هم از دست نمی‌داد. شب شهادتش به زیارت حضرت رقیه رفت، در عزاداری حرم شرکت کرد، غذای نذری هم خورد و بعد هم در جلسه شرکت کرد و آخرش هم… راستی آن شب، شب شهادت رقیه بود. هنگامی که قصد داشت سوار ماشینش شود، ماشین دیگری که در نزدیکی او بمب‏گذاری شده بود، منفجر شد.

*****

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان با حضور بر مزار شهید “عماد مغنیه” متعهد شد در اسرع وقت، انتقام خون وی را از رژیم صهیونیستی بگیرد. او گفتک«‌اگر می‌خواهید به این صورت بجنگید، ما هم آماده‌ایم با شما در تمام جهان به این صورت مبارزه کنیم.»/میثاق

منبع: رجانیوز


[ شنبه 90/11/29 ] [ 7:2 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

گزیده بیانات امام خامنه ای / من به همه‌ى جوانهاى عزیزمان در نیروهاى مسلح، در نیروى هوائى سفارش میکنم که به خودسازى بپردازند، به تربیت معنوى خود بپردازند؛ سطح آموزشها را، سطح سازماندهى  را، انضباط را، آگاهى‌ها را، برادرى و مهربانى در بین رده‌هاى مختلف را هرچه میتوانند، تقویت کنند؛ اینها نشانه‌هاى ارتش اسلامى و دینى است. انضباط هست، برادرى بین رده‌هاى مختلف هم هست؛ انضباط هست، رقابت مثبت بین رسته‌هاى گوناگون و بخشهاى مختلف - فنى، پشتیبانى، رزمى - وجود دارد، اما با روح برادرى، همکارى، هم‌افزائى و صمیمیت؛ این آن خصوصیات یک مجموعه‌ى نظامىِ اسلامى است. و از همه بالاتر، روحیه‌ى آمادگى و فداکارى است؛ که این آن چیزى است که دیگر هیچ کس از جبهه‌ى دشمنان شما آن را ندارد. جوانهاى ما در دوره‌ى جنگ هم این را عملاً نشان دادند؛ بعد از جنگ هم تا امروز در هر جائى که لازم شده، این را ارائه کردند و نشان دادند. آنها حاضرند جانشان را کف دست بگیرند، بیایند وسط میدان؛ این آن چیزى است که خیلى ارزش دارد. این روحیه‌ى فداکارى و ایستادگى و حساب کردن پاى خدا را حفظ کنید؛ پاکیزگى و طهارت و تقواى معنوى را روزبه‌روز افزایش دهید؛ ان‌شاءاللَّه خداى متعال هم از همه جهت به شما کمک خواهد کرد. 19.11.1390

حجم : 980 کیلوبایت | فرمت mp3

مدت : 2 دقیقه و 5 ثانیه | لینک دانلود


[ شنبه 90/11/29 ] [ 6:54 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

شاگردان حضرت آیت الله بهجت به کرات شاهد بودند که ایشان اکثر اوقات ذکر «یا ستار» را بر

لب داشتند، حکمت این ذکر را از زبان آیت الله مصباح یکی از شاگردان برجسته ایشان بشنوید.

حجم : 8،364 مگابایت | فرمت mp4

مدت : 2 دقیقه | لینک دانلود


[ شنبه 90/11/29 ] [ 6:53 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مربوط به مراسم غسل دادن و تشییع جنازه 18 شهید پاسدار (دهه کرامت) شهرستان خرم آباد میباشد که در حادثه انفجار پادگان نیروی هوایی امام علی(ع) این شهرستان در مهرماه 1389 دعوت حق را لبیک گفتند و به فیض شهادت نائل گردیدند.
دریافت فایل تصویری3gp حجم:13،663مگابایت
سلامتی آقا امام زمان(عج) و امام خامنه ای صلوات
منبع


[ جمعه 90/11/28 ] [ 5:41 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مواضع قاطعانه و روشنگر رهبر معظم انقلاب در قبال تهدیدهای غرب

حجم : 5،221 مگابایت | فرمت 3gp

لینک دانلود : 3GP | کیفیت بالا


[ جمعه 90/11/28 ] [ 5:36 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 277
بازدید دیروز: 54
کل بازدیدها: 19759842

طلایه دار