سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای مردمی عراق، پیکر شهید «صفا عبدالرضا» از شهدای مبارزه با داعش را در شهر نجف اشرف تشییع کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/2/18 ] [ 10:25 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) - ابنا - جمعی از نمازگزاران تهرانی پس از نماز جمعه تهران در محکومیت حملات وحشیانه آل سعود به مردم مظلوم یمن تظاهرات کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/2/18 ] [ 10:24 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در جریان نبرد ارتش سوریه با گروه‌های تروریستی تکفیری، بیش از 30 عنصر مسلح عضو داعش با گرفتار شدن در کمین محکم و بزرگ ارتش سوریه در ریف سویداء در جنوب این کشور به هلاکت رسیده و تعدادی زیاد زخمی شدند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/2/18 ] [ 10:22 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حملات گسترده رژیم سعودی به کشور یمن در شرایطی جریان دارد که در چهل و دومین روز از این تجاوزگری، متجاوزان مناطقی از استان‌های صعده و ذمار و صنعاء را هدف قرار دادند. 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/2/18 ] [ 10:21 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ عملیات گسترده ارتش افغانستان علیه گروه تروریستی طالبان که از دو هفته پیش در ولایت کندز در شمال این کشور آغاز شده همچنان ادامه دارد. رسانه‌های افغانستان اعلام کردند که تا کنون 175 نفر از نیروهای طالبان در این عملیات کشته شده‌اند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/2/18 ] [ 10:20 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی داعش صبح امروز ـ پنج شنبه 17 اردبیهشت ماه ـ یکی از فرماندهان کُرد خود را به نام «ملا شوان» دستگیر کرد و او را به جرم خیانت به استان نینوی منتقل کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/2/18 ] [ 10:18 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پیکر مطهر شهید مجاهد «علی خلیل علیان» با کنیه «ساجد» از فرماندهان حزب‌الله که در حین انجام وظیفه جهادی به درجه رفیع شهادت نائل آمد روز چهارشنبه در جنوب لبنان تشییع شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/2/17 ] [ 7:38 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یکی از فرماندهان مسیحیان بابل که در جنگ با عناصر تروریستی داعش حضور دارند روز گذشته با فرماندهان نیروهای الحشد الشعبی (نیروهای بسیج مردمی) دیدار کرد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/2/17 ] [ 7:37 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «حجت الله ایوبی» رئیس سازمان سینمایی با حضور در منزل «فرج الله سلحشور» کارگردان سینما و تلویزیون، از وی عیادت کرد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/2/17 ] [ 7:36 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ یکی از فرماندهان مقاومت اسلامی در سوریه به نام شهید «حسین الویس» در نبرد با گروه های تکفیری به شهادت رسید.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/2/17 ] [ 12:43 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 239
بازدید دیروز: 363
کل بازدیدها: 19808788

طلایه دار