سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

مداحی فارسی-عربی(در حمایت از ملت مظلوم یمن و علیه رژیم آل سعود) با نوای گرم  حاج میثم مطیعی  که در هیئت میثاق با شهدا در دانشگاه امام صادق (ع)  اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/2/20 ] [ 9:42 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «حمزه علی یاسین» در تاریخ هفتم بهمن ماه سال 1372 (27 ژانویه 1994) در خانواده‌ای لبنانی الاصل در شهر "مونترآل" کانادا چشم به جهان گشود. وی پس از آن‌که حرم‌ها و اماکن مقدس شیعی در کشور سوریه مورد تهدید گروه‌های تروریستی ـ تکفیری قرار گرفت؛ به عنوان مدافع حرم عازم این کشور شد. این جوان کانادایی لبنانی الاصل سرانجام در روز جمعه سوم مرداد 1393 (25 جولای 2014) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/2/20 ] [ 9:35 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ اولین یادواره شهید مدافع حرم "حسن قاسمی دانا " و همرزمانش، با حضور خانواده آن شهید والامقام و سخنرانی روایتگر دوران دفاع مقدس علیرضا دلبریان و شعرخوانی شاعر اهل بیت(ع) صابر خراسانی در تالار نور مشهد برگزار شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/2/20 ] [ 9:34 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم اربعین شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا طبسی خطیب مشهور قم و سیدمحمدجواد طبسی فرزند 9 ساله ایشان که روز سه شنبه 11 فروردین‌ماه 1394 بر اثر حمله انتحاری به اتوبوس حامل زائران ایرانی در منطقه «تاجی» واقع در مسیر شهر سامراء به شهادت رسیدند شب گذشته در حسینیه کربلایی‌های قم برگزار شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/2/20 ] [ 9:33 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس غلامرضا علیزاده در مشهد با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و همرزمان آن شهید والامقام برگزار شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/2/20 ] [ 9:31 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ اولین کنگره شهدای دانشجوی استان خراسان رضوی با حضور خانواده شهدا، دانشجویان و با سخنرانی آیت الله علم الهدی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/2/20 ] [ 9:25 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکرهای پاک 241 شهید دفاع مقدس در روز 28 اردیبهشت‌ماه از طریق مرز شلمچه وارد کشور خواهند شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/2/20 ] [ 9:23 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ بر اثر انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در منطقه الکراده در مرکز بغداد، 7 زائر که در حال حرکت به سوی حرم مطهر حضرت امام موسی کاظم(ع) در منطقه الکاظمیه واقع در شمال بغداد بودند، به شهادت رسیدند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/2/20 ] [ 9:22 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ دهها زن و کودک نیجریه‌ای که پس از پنج ماه از چنگال تروریست‌های بوکوحرام در سامبیسا واقع در شمال شرق نیجریه نجات داده شده‌اند در یک اردوگاه پناهندگان در شهر یولا اسکان داده شده‌اند. بسیاری از این زنان و کودکان که روزهای سخت و تاریکی را در اسارت عناصر بوکوحرام سپری کرده‌اند دچار آسیب‌های روانی و سوء تغذیه شده‌اند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/2/20 ] [ 9:20 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ برخی منابع دیپلماتیک در بروکسل به سایت "نهرین نت" عراق اعلام کردند: عربستان به آمریکا اطلاع داده است چهاردهم ماه مه کنونی (24 اردیبهشت 1394) حکم اعدام آیت الله شیخ «نمر باقر النمر» را اجرا خواهد کرد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/2/20 ] [ 9:19 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 246
بازدید دیروز: 363
کل بازدیدها: 19808795

طلایه دار