سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم تشییع پیکر حاج محمد احمد عیسى (ابو عیسى) یکی از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان در قنیطره سوریه به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید طی مراسم باشکوهی در برگزار شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/30 ] [ 8:48 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پیکر شهید «غازی علی الضاوی» با کنیه "دانیال" یکی از رزمندگان حزب‌الله لبنان که در قنیطره سوریه به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، تشییع شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/30 ] [ 8:47 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR تصویری از شهید جهاد مغنیه -فرزند سردار شهید حاج عماد مغنیه- در دیدار با حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای را منتشر کرد. «همین شهدای برجسته‌ی دنیای اسلام، همین شهید عزیزی که به وسیله‌ی صهیونیستها به شهادت رسید، اینها افتخار میکردند که بچه‌های امامند؛ خودشان را فرزند امام میدانستند. این شهید حاج عماد خودش را فرزند امام میدانست.1386/11/28»

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/30 ] [ 8:46 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ ارتش رژیم صهیونیستی بخشی از تجهیزات مربوط به سامانه گنبد آهنین خود را در یکی از منطقه شمالی نزدیک مرزهای لبنان مستقر کرده است.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/30 ] [ 8:44 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سرلشکر محمد علی جعفری در پیامی به مناسبت شهادت سردار سرتیپ پاسدار محمد علی‌ الله دادی تاکید کرد: سپاه‌‌ همان طور که در صحنه? جنگ‌های گذشته لبنان و فلسطین نشان داده است، تا آخر پای فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/30 ] [ 8:42 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت شاعر برجسته آقای مشفق کاشانی را تسلیت گفتند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/30 ] [ 8:42 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ خانم دکتر ندی بدران از اساتید دانشگاه لبنان که به شهر مقدس سامراء سفر کرده است حرم مطهر امامین عسکریین(ع) را زیارت کرد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/30 ] [ 8:39 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

(تصاویر)

«جهاد مغنیه» پسر شهید عماد مغنیه دیروز در حمله بالگرد صهیونیستی به جنوب سوریه به همراه تعدادی از فرماندهان حزب الله لبنان به شهادت رسید.



[ دوشنبه 93/10/29 ] [ 10:55 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

پسر «عماد مغنیه» در بهشت زهرای تهران

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، ساعاتی قبل، «جهاد مغنیه» یکی از پسران «حاج عماد مغنیه» در حمله تجاوزگرانه‌ی ارتش صهیونیستی به شهادت رسید.



[ دوشنبه 93/10/29 ] [ 7:48 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

خانواده «مغنیه» چهارمین هدیه‌ خود را به نهضت امام خمینی اهدا کرد+تصاویر

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، ساعاتی قبل، «جهاد مغنیه» یکی از پسران «حاج عماد مغنیه» در حمله تجاوزگرانه‌ی ارتش صهیونیستی به شهادت رسید.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/10/29 ] [ 7:38 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 287
بازدید دیروز: 54
کل بازدیدها: 19759852

طلایه دار