سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

تصاویر/ تشیع پیکر شهید مدافع حرم در کرج

«شهید سعید قارلقی» چهارمین شهید استان البرز در دفاع از حرمین آل الله در عراق به دست تکفیری‌های داعش به شهادت رسید و پنجشنبه هفتم خرداد نیز پیکر این شهید بزرگوار به ایران بازگشت.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/3/31 ] [ 8:22 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید سرافراز مدافع حرم شهید سعید قارلقی روز چهارشنبه 27خرداد ماه به همت ستاد یادواره شهدای مدافع حرم و به میزبانی دارالقرآن امام حسین(ع) و اداره اوقاف و امور خیریه در محل شبستان و مسجد امامزاده ابراهیم(ع) کنگاور برگزار شد.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/3/31 ] [ 8:15 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ همزمان با برگزاری بیست و هشتمین همایش گلریزان ویژه کمک به آزادی زندانیان نیازمند، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، یک میلیارد و 500 میلیون ریال به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/3/31 ] [ 7:0 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ محفل اُنس با قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی برگزار شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/3/31 ] [ 6:59 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ کتاب «اسلام ناب از دیدگاه امام خمینی(ره)» به زبان هوسا منتشر شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/3/31 ] [ 6:58 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مسلمانان در سراسر جهان به استقبال این ماه مبارک رفتند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/3/31 ] [ 6:56 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یک جوان فلسطینی با چاقو به یک نظامی صهیونیستی در باب العامود شهر قدس اشغالی حمله کرد و پس از زخمی کردن وی خود نیز به شهادت رسید.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/3/31 ] [ 6:55 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، سفره های افطاری در مناطق مختلف سکونت مسلمانان در جهان گسترده شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/3/31 ] [ 6:55 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در جریان تیراندازی به سمت یک خودروی حامل شماری از صهیونیست‌ها در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین دولف در غرب شهر رام الله، یک صهیونیست به هلاکت رسید و یک تن دیگر به شدت زخمی شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/3/31 ] [ 6:53 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ با گذشت نزدیک به یک سال و نیم از آزادی منطقه «الحجیرة» در چند صد متری حرم حضرت زینب(س)، ویرانی های ناشی از حضور تروریست ها در این منطقه هنوز باقی است. ارتش سوریه، تابستان سال 1392 منطقه الحجیرة واقع در زینبیه (منطقه حرم حضرت زینب سلام الله علیها) در حومه جنوبی دمشق را از گروه‌های تروریستی پس گرفت و 40 خانواده باقیمانده در این منطقه که تروریست‌ها از آنها به‌عنوان سپر انسانی استفاده می‌کردند را آزاد کرد. این منطقه، زمانی زیبا و با رونق و مملو از زائر و شهروند بود؛ اما اکنون ویرانه و سوت و کور...

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/3/31 ] [ 6:50 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 180
بازدید دیروز: 54
کل بازدیدها: 19759745

طلایه دار