سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

5aje_0008.jpg

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اعلام این خبر گفت: پیکر مطهر حاج حبیب جنت مکان که در 27 فروردین در مبارزه با تروریست های داعش در استان الانبار به شهادت رسید، عصر دیروز حوالی ساعت 15:30 از تهران به فرودگاه اهواز منتقل شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/1/31 ] [ 11:41 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

,داعش,مجموعه تلویزیونی مختارنامه,خبرآنلاین

پیکر مطهر شهید حبیب جنت مکان از اهالی اهواز با تشریفات و با حضور زائران ایرانی حاضر در کربلای معلی و نماینده‌ بعثه‌ مقام معظم رهبری در عراق، تشییع و برای خاکسپاری به ایران اسلامی منتقل شد.





[ دوشنبه 94/1/31 ] [ 11:35 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

تصاویری از شهید مدافع حرم "محسن کمالی" که در 28 فروردین ماه در سوریه به شهادت رسید








[ دوشنبه 94/1/31 ] [ 11:29 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مراسم وداع با شهید مدافع حرم،محسن کمالی که در روز 28 فروردین در سوریه به شهادت رسیده بود،در محل معراج شهدای تهران برگزار شد.






[ یکشنبه 94/1/30 ] [ 8:41 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

10 (Copy)

ه گزارش” پایگاه اطلاع رسانی کرمان 1400 ” مراسم تشییع پیکر شهید مقاومت و مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها شهید محمد جواد محمدی صبح امروز با حضور پرشور و گسترده مردم و مسئولین در کرمان برگزار شد و پیکر این شهید برای خاسپاری به بردسیر منتقل شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/1/30 ] [ 8:40 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های شهدای ارتش، نیروهای مسلح را به حفظ و تقویت بصیرت و جهت گیریهای دینی و انقلابی، و افزایش توان دفاعی و تسلیحاتی و آمادگی روحی توصیه موکد کردند و گفتند: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه تهدیدی برای منطقه و کشورهای همسایه نبوده و نخواهد بود اما در برابر هر گونه تعرضی کاملا مقتدرانه عمل خواهد کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/1/30 ] [ 8:33 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ رزمندگان جوان عراقی در میدان جنگ با تروریست‌های داعش از شدت بی‌خوابی در سنگرهای انفرادی و تکیه بر سنگ و صخره‌ها استراحت می‌کنند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/1/30 ] [ 8:29 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی داعش شب گذشته با هجوم به روستای «ام جامع» در حومه شرقی حمص درصدد اشغال آن برآمد که با مقاومت نیروهای مردمی ناکام ماند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/1/30 ] [ 8:29 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ اعضای جدید از گردان‌های مقاومت ملی فلسطین، شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین (خلق)، با برگزاری یک تمرین نظامی مراسم فارغ التحصیلی خود را در رفح برگزار کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/1/30 ] [ 8:28 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، پاسدار شهید محسن کمالی از بسیجیان فعال شهرستان کرج بود که پس از سال‌ها به آرزوی خود رسید و به یاران امام شهدا خمینی کبیر(ره) پیوست.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/1/29 ] [ 11:50 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 326
بازدید دیروز: 54
کل بازدیدها: 19759891

طلایه دار