سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ‌ ابنا ـ حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا طبسی» با اشاره به گذشت چهل روز از حمله تروریستی به کاروان زیارتی ایرانیان در نزدیکی سامرا اظهار داشت: مراسم اربعین شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدرضا طبسی» خطیب مشهور قم و «سیدمحمدجواد طبسی» فرزند 9 ساله ایشان، فرداشب برگزار می‌شود.

 

 

 

برادر این روحانی شهید با بیان اینکه حضور عموم مردم در مراسم یاد شده موجب تسلای بازماندگان است، خاطرنشان ساخت: حجت‌الاسلام والمسلمین «حامدرضا معاونیان» رئیس شبکه جهانی ثامن در این مراسم به سخنرانی خواهد پرداخت.

وی که با خبرنگار «ابنا» گفتگو می‌کرد افزود: مراسم گرامی‌داشت این دو شهید والامقام فردا جمعه 18 اردیبهشت پس از نماز مغرب و عشا در حسینیه کربلایی‌های قم واقع در خیابان 19 دی، کوچه دوم برگزار خواهد شد.

گفتنی است، روز سه شنبه 11 فروردین‌ماه 1394 یک دستگاه اتوبوس که حامل زائران ایرانی از خراسان رضوی به عتبات عالیات عراق بود، در منطقه «تاجی» واقع در مسیر شهر سامرا هدف حمله یک تروریست انتحاری قرار گرفت که در پی آن حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدرضا طبسی» روحانی کاروان و «سیدمحمدجواد طبسی» فرزند ایشان شهید و 9 تن دیگر از هموطنان به شدت مجروح شدند.


[ جمعه 94/2/18 ] [ 10:25 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 129
بازدید دیروز: 2924
کل بازدیدها: 19812498

طلایه دار