سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ «هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر به همراه نیروهای زرهی برای نظارت بر روند آزادسازی منطقه المعتصم از لوث تروریست‌های داعش وارد سامراء شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/9/20 ] [ 8:7 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «سید مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق از اعضا و طرفداران این گروه خواست برای جنگ با گروه تروریستی داعش در شهر مقدس سامراء آماده باشند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/9/20 ] [ 8:6 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی داعش از تسلط خود بر ناحیه المعتصم در جنوب سامراء خبر داد. این منطقه در 22 کیلومتری شهر مقدس سامراء قرار دارد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/9/20 ] [ 8:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین عراق روز چهارشنبه اعلام کرد که تروریست‌های داعش چند موشک به مناطق مختلف شهر سامراء شلیک کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/9/20 ] [ 8:4 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ درگیری نیروهای مدافع شهر کردنشین کوبانی (عین العرب) در شمال سوریه با عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش در هشتادوششمین روز تجاوز داعش همچنان ادامه دارد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/9/20 ] [ 8:3 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ عضو شورای استان نینوا تصریح کرد: هم اکنون فرماندهان متخصص در پادگان‌های ارتش و پلیس در اربیل و چند شهر دیگر حضور یافته و در حال آموزش فنون نظامی به عشایر داوطلب هستند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/9/20 ] [ 8:2 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «مهدی باقری» کارگردان مستند "پرچم دروغین" به بیان ناگفته‌هایی از این مستند که همزمان با آغاز حملات گروه تروریستی داعش به عراق طرح آن کلید خورد پرداخت.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/9/20 ] [ 8:1 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ هم‌زمان با نزدیک شدن به روز 20 صفر، اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش، شهرهای جنوبی عراق خالی از سکنه شده و در مقابل شهر مقدس کربلا مملو از جمعیت زائر است که با پای پیاده و یا با وسایل نقلیه به این شهرآمده‌اند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/9/20 ] [ 8:0 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ عشق و محبت دوستداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) این روز‌ها به اشکال مختلفی در طول مسیر پیاده روی زائران رابعین حسینی به سمت کربلای معلی به نمایش گذارده شده است. هدف همه این مردم کسب افتخار خدمت به امام حسین(ع) و زائران ایشان است. عکاس ابنا از آغازین روز مراسم پیاده روی اربعین حسینی با خیل میلیونی زائران از نجف همراه گردیده در گزارشی تنوع خدمت رسانی به زائران را به تصویر کشیده است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/9/20 ] [ 7:59 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در روزهای منتهی به اربعین حسینی، زائرین خود را با هر وسیله ممکن به کربلای معلی می‌رسانند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/9/20 ] [ 7:57 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 978
بازدید دیروز: 1801
کل بازدیدها: 19796403

طلایه دار