سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

DSCF6928

مجموعه نوحه های شب شهادت امام حسن (ع) 1393 با نوای گرم حاج حمید علیمی که در هیئت خادم الرضا قم اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/9/18 ] [ 10:14 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مجموعه نوحه های جلسه هفتگی 93/09/16 با نوای گرم حاج میثم مطیعی و برادر امیر عباسی که در هیئت میثاق با شهدا دانشگاه امام صادق (ع) تهران اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/9/18 ] [ 10:9 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مسیر دیوانیه به کربلا، 140 کیلومتری کربلا...

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/9/18 ] [ 9:54 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در مسیر پیاده روی اربعین حسینی از مسجد کوفه تا مسجد سهله دیوارهای منازل مملو از سیاه‌های عزاست و تابلوها و نوشته‌هایی که راه کربلا را نشان می‌دهند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/9/18 ] [ 9:49 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

سردبیر خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ که برای ارائه خدمات فرهنگی به زائران اربعین حسینی به کشور عراق سفر کرده است، همانند ایام عاشورای گذشته، اخبار و گزارش‌هایی نیز از این مراسم بزرگ ارسال می‌کند. اولین گزارش تصویری ارسالی وی صحنه‌هایی از پیاده‌روی مردم از نجف اشرف به سوی کربلای معلی را به تصویر کشیده است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/9/18 ] [ 9:48 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ با توجه به تعداد بالای زائران و به منظور تامین فضای مناسب برای زیارت بانوان در ایام زیارت اربعین آستان مقدس حرم مطهر حضرت عباس(ع) سرداب امام جواد(ع) را که در ضلع شمالی صحن حرم مطهر در دست احداث می‌باشد، به روی بانوان زائر گشود.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/9/18 ] [ 9:46 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ هزاران تن از شیعیان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت در آستانه اربعین حسینی در شهر نجف اشرف و حرم مطهر حضرت امام علی(ع) حضور دارند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/9/18 ] [ 9:44 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت‌(ع) ـ ابنا ـ وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که این رژیم همواره به مجروحان عناصر مسلح که در حال جنگ با دولت سوریه هستند خدمات پزشکی ارایه می‌کند و تاکنون بیش از 1400 تروریست در بیمارستان‌های مختلف رژیم اشغالگر قدس مداوا شده‌اند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/9/18 ] [ 9:41 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

تشییع شهدا

گروه جهاد و مقاومت مشرق - روز گذشته شهیدان حفیظ الله خدادادی و رمضان میرزایی از مدافعان حرم حضرت زینب سلام الله علیها در شهرری و حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تشییع شدند. آنچه در پی می آید عکس های اختصاصی مشرق از این تشییع است.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/9/18 ] [ 4:41 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

عکس/ سربازی با درجات حیدری

تصاویری که پیش رو دارید به صورت اختصاصی در اختیار «گروه جهاد و مقاومت مشرق» قرار گرفته است و به مناسبت اربعینِ شهادت آن عزیزِ سرفراز منتشر می گردد....






[ سه شنبه 93/9/18 ] [ 4:39 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1038
بازدید دیروز: 1801
کل بازدیدها: 19796463

طلایه دار