سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ منطقه «حجر الاسود» که در سه و نیم کیلومتری حرم حضرت زینب(س) واقع است، این روزها شاهد درگیری‌های شدید بین نظامیان ارتش سوریه و مدافعان حرم حضرت زینب(س) با گروه‌های تروریستی است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/9/17 ] [ 11:41 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مداحی عربی : رُغْمَ أنْفِک یا تَکْفیری إنَّ الحُسَیْنَ یَبْقى .... ، با نوای برادر میثم مطیعی جهت دانلود در ادامه مطلب ....

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/9/17 ] [ 6:58 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/28420/smpf.jpg

در آستانه‌ی فرارسیدن سالروز اربعین اباعبدالله‌الحسین(علیه‌السلام)، نرم‌‌افزار «جاذبه حسینی» ویژه‌ی تلفن‌های همراه(Android) جهت استفاده‌ی زائرانی که با پای پیاده عازم کربلای معلی هستند، تهیه و منتشر شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/9/17 ] [ 6:49 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ تا به امروز دوستداران خاندان عصمت و طهارت پرچم سرخ خونخواهی حسین بن علی(ع) را همچنان برافراشته نگاه داشته و هر سال در کنار پرچم‌های عزا با خود به کربلا می‌برند. در تصاویر زیر حرکت زائران اربعین از استان‌های جنوبی عراق را به سوی کربلای معلی مشاهده می‌نمایید.







[ دوشنبه 93/9/17 ] [ 6:48 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ بزرگ‌ترین سفره جهان نام گرفته است. این سفره از شهر فاو در جنوبی‌ترین نقطه عراق در استان بصره تا کربلا به طول 600 کیلومتر گسترده شده است. این سفره‌ها در کنار‌‌ همان موکب‌هایی که در طول این مسیر برای خدمت رسانی به زائران مستقر شده‌اند، گسترده شده است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/9/17 ] [ 6:47 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ اینجا مناطق کوهستانی «القلمون» و «البقاع» در مرز سوریه و لبنان است، جایی در خط مقدم جبهه تروریست‌های تکفیری داعش و جبهة‌النصرة. سخت‌ترین شرایط در سرد‌ترین زمان از سال، با کمترین امکانات. این‌ها هم از مدافعان حرم هستند، ولی در مرز. بد‌ترین شکل دفاع از مکانی مقدس، صبر کردن برای رسیدن تروریست‌ها، پشت دیوارهای حرم هاست. اگر نبودند مدافعان حرم در سه سال و نیم گذشته، چیزی از دو حرم مطهر در سوریه نمی‌ماند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/9/17 ] [ 6:46 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی روز گذشته به دو پایگاه نظامی و امنیتی در نزدیکی دمشق حمله کردند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/9/17 ] [ 6:45 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش به نام «جندالله الشیشانی» در درگیری با مدافعان شهر کردنشین کوبانی (عین العرب) در شمال سوریه به هلاکت رسید.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/9/17 ] [ 6:44 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی داعش که با تاسیس واحد ویژه تخریب قبور و اماکن مذهبی میراث‌های فرهنگی، مذهبی و تاریخی بشریت را عراق و سوریه هدف قرار داده اقدام به تخریب قبور شهر الطبقه در استان الرقه سوریه کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/9/17 ] [ 6:43 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ امام اگرچه خود این روزها در میان ما نیست، اما حسینیه‌اش همچنان کانون تحولات و «قلب تپنده‌ی» جهان اسلام است. علما و اندیشمندان حاضر در «کنگره‌ی جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام»، صبح روز سه‌شنبه، خودشان را از قم به تهران رساندند تا با مردی دیدار کنند که در همه‌ی این سال‌ها یکی از دغدغه‌های همیشگی‌اش، «وحدت جهان اسلام» بوده است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/9/17 ] [ 6:42 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 870
بازدید دیروز: 1801
کل بازدیدها: 19796295

طلایه دار