سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

IMG_5715

مجموعه نوحه های شب هجدهم صفر 1393 با نوای گرم حاج سعید حدادیان که در حسینیه فاطمه الزهرا (س) تهران اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/22 ] [ 9:10 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

IMG-3519

مجموعه نوحه های شب دوازدهم صفر 1393 با نوای گرم حاج مهدی اکبری که در  هیئت علمدار مشهد اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/22 ] [ 9:7 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

e5

مجموعه نوحه های روز پانزدهم صفر 1393 با نوای گرم حاج محمود کریمی-حاج حسن خلج که در  هیئت بیت الرضا (ع) تهران اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/22 ] [ 9:6 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

IMG_59161

مجموعه نوحه های شب شانزدهم صفر 1393 با نوای گرم حاج سعید حدادیان-حاج عبدالرضا هلالی که در حسینیه فاطمه الزهرا (س) تهران اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/22 ] [ 9:3 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و اصحاب با وفای ایشان، حسینیه امام خمینی (ره) میزبان هیاتهای دانشجویی از سراسر کشور بود.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/22 ] [ 8:57 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ میلیون‌ها زائر حسینی روز شنبه به مناسبت اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حرمین مطهر حضرت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) و همچنین در بین الحرمین به عزاداری و سوگواری پرداختند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/22 ] [ 8:53 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ  از ساعت شش صبح امروز ـ شنبه 22 آذرماه ـ حرمین مطهر حضرت امام حسین(ع) و حضرت عباس (ع) برای ورود دسته‌های عزاداری غبارروبی شدند و هیأت‌های عزادار در حالی که سر و سینه خود را گلی کرده بودند، مویه‌کنان و با روضه‌خوانی به ترتیب و با نظم به حرم امام حسین (ع) وارد شدند و پس از سلام دادن بر سالار شهیدان، به بین‌الحرمین آمدند و سپس برای عرض اردات به صحن حضرت ابوالفضل(ع) وارد شدند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/22 ] [ 8:52 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در شب اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) کربلای معلی سراسر عزا و ماتم است. حرم مطهر حضرت امام حسین(ع)، بین الحرمین و حرم مطهر حضرت عباس(ع) شاهد حضور میلیون‌ها شیعه و محب اهل‌بیت(ع) است که با عزاداری و سوگواری عشق و محبت خود را به شهدای کربلا ابراز می‌کنند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/22 ] [ 8:51 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ منابع محلی عراق از وقوع چندین انفجار مهیب در کربلا خبر دادند ولی تاکنون هیچ مقام رسمی این موضوع را تایید نکرده است.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/22 ] [ 8:50 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سال‌ها هر عاشقی که قصد زیارت کربلا می‌کرد در بین الحرمین این را حس کرده است که گنبد امام حسین (ع) به جهت اینکه قبر مطهر ایشان نسبت به گنبد حضرت عباس (ع) در سطح پایین تری قرار دارد، دید مطلوبی ندارد و همه در دلشان این را می‌خواهند که کاش کمی گنبد مولا بالا‌تر بود تا دلربایی آن بیشتر شود. 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/22 ] [ 8:49 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 728
بازدید دیروز: 1291
کل بازدیدها: 19777843

طلایه دار