سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در شرایطی که استقبال میلیونی زائران اربعین، حتی ارائه خدمات ضروری و روزمره به آنان را نیز با مشکل مواجه کرده، یک اقدام فرهنگی از سوی ایران، تعجب و تحسین ناظران را برانگیخته است.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/22 ] [ 8:48 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «علی الدوای» استاندار میسان که در پیاده‌روی میلیونی اربعین حسینی شرکت کرده است با به دست گرفتن جارو به تمیزکردن خیابان‌های منتهی به حرمین مطهر حضرت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) پرداخت. این عاشق حسینی که به مدیحه‌سرایی نیز می‌پردازد خادمی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را افتخاری برای خود می‌‌داند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/22 ] [ 8:46 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پلیس شهرستان نوشَهره در ایالت مرزی شمال غربی پاکستان به منظور مقابله با تروریست‌های تکفیری اقدام به استخدام زنان داوطلب کرده است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/22 ] [ 8:45 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای پیشاهنگ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز پنج‌شنبه رژه باشکوهی را در شهر رفح برگزار کردند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/22 ] [ 8:41 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای ارتش سوریه حمله انتحاری تروریست‌های داعشی به فرودگاه نظامی دیرالزور را ناکام گذاشتند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/22 ] [ 8:39 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یک جوان فلسطینی امروز 6 شهرک نشین صهیونیست را در غرب شهر بیت لحم زخمی کرد. جراحت‌های این افراد غیر سطحی توصیف شده است.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/22 ] [ 8:37 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در غزه رژه رفتند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/22 ] [ 8:33 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی داعش در پایگاه ارتباط اجتماعی توییتر تصاویر از خودروهای نظامی و اعضای خود که تفنگ و تجهیزات به همراه داشتند، منتشر کرد که در منطقه «بیرقصب» در شمال شرقی استان «السویداء» در مرز با ریف دمشق حضور داشتند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/22 ] [ 8:31 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ شمار زائران امسال اربعین حضرت سیدالشهداء(ع) از مرز بیست میلیون زائر فرا‌تر رفته است و زائران زیادی همچنان حرکت خود را به سوی شهر مقدس کربلا ادامه می‌دهند. خدمات رسانی عاشقان امام حسین(ع) به زوار نیز همچنان ادامه دارد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/22 ] [ 8:29 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «خالد العبیدی» وزیر دفاع عراق که در کربلای معلی حضور دارد، اعلام کرد که تاکنون برای احیای مراسم اربعین حسینی، 16 میلیون عراقی و خارجی وارد کربلا شده‌اند. پیش‌بینی شده است که امسال، نزدیک به 20 میلیون نفر برای احیای مراسم اربعین حسینی وارد کربلا شوند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/9/20 ] [ 8:8 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 309
بازدید دیروز: 1777
کل بازدیدها: 19779201

طلایه دار