سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ یک زن فلسطینی پس از اینکه عملیاتی را علیه شهرک‌نشین‌ها در جوش عتصیون انجام داد، به شهادت رسید.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/9/11 ] [ 11:12 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ «حیدر حسین عبدالکریم القطرانی» ملقب به "سیف المختار" از فرماندهان برجسته گردان سید‌الشهداء(ع) عراق در عملیات پاکسازی منطقه شیخ مسکین در حومه درعای سوریه به شهادت رسید.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/9/11 ] [ 11:10 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ مراسم تشییع پیکر شهید سید وسام شریف جابر الموسوی و قاسم خلف کاطع دو تن از رزمندگان عراقی که در دفاع از مقدسات اسلامی و درگیری با تکفیری‌های داعش به شهادت رسیدند روز گذشته در حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) و حرم مطهر حضرت عباس(ع) تشییع شدند. در این مراسم هزاران تن از زائران حرمین و شیخ عبدالمهدی کربلایی امام جمعه کربلا و نماینده آیت‌الله سیستانی و حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد الصافی تولیت حرم حضرت عباس(ع) حضور داشتند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/9/11 ] [ 11:9 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ درگیری‌ها در عین العرب (کوبانی) در شمال سوریه از 77 روز پیش تا کنون ادامه دارد و اوضاع انسانی و زندگی اهالی در آنجا بسیار وخیم است. کرد‌ها در کوبانی برای فرزندان خود کانال‌هایی در زیر زمین حفر کرده‌اند تا در برابر حملات موشکی داعش از آنجا به عنوان پناهگاه استفاده کنند. اهالی کوبانی امیدوارند مدافعان بتوانند عناصر داعش را از شهر خارج کنند تا به زودی به شهر و دیار خود که عناصر این گروه تروریستی بخشی از آن را غارت کرده‌اند، بازگردند.









[ سه شنبه 93/9/11 ] [ 11:8 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ اگر از مسیر بصره به سوی کربلا در حرکت باشی حتما حاجی ابوعلی را خواهی دید که تو را به یک پذیرایی عربی دعوت می‌نماید تا توفیق خدمت به زائران حسین(ع) را کسب کرده باشد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/9/11 ] [ 11:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ با نزدیک شدن به اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بر تعداد زائران در مسیرهای منتهی به کربلای معلی افزوده می‌شود. تصاویر زیر حرکت زائران امام حسین(ع) را در 90 کیلومتر مسیر که از شهرهای المعقل، الخمسه میل، گرمه علی، الهارثه، الدیر و الشرش که 410 کیلومتر با کربلا فاصله دارند عبور می‌کنند، نشان می‌دهد.








[ سه شنبه 93/9/11 ] [ 11:0 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «داخل خدم» مردی از اهالی شهرستان الکحلاء از توابع استان میسان در جنوب عراق است که علیرغم معلولیت حرکتی مادرزادی که با آن مواجه است، پای در راهی بس سخت و طاق فرسا می‌نهد تا به جهان بگوید که دیوانه عشق حسین(ع) است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/9/11 ] [ 10:57 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مجموعه نوحه های شب شهادت حضرت رقیه (س) 1393 با نوای گرم کربلایی مهدی رعنایی  که در حسینیه ی چهارده معصوم میبد اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/9/10 ] [ 11:45 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مجموعه نوحه های شب شهادت حضرت رقیه (س) 1393 با نوای گرم حاج مهدی سلحشور که در هیئت فاطمیون قم اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/9/10 ] [ 11:41 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ کربلای معلی اکنون آماده استقبال از میلیون‌ها زائر است که برای تشرف به حرمین مطهر حضرت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) و شرکت در مراسم باشکوه اربعین حسینی و تجدید میثاق با حضرت سیدالشهداء(ع) عازم این استان مشرف می‌شوند.








[ دوشنبه 93/9/10 ] [ 9:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 294
بازدید دیروز: 1484
کل بازدیدها: 19808480

طلایه دار