سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ «حیدر حسین عبدالکریم القطرانی» ملقب به "سیف المختار" از فرماندهان برجسته گردان سید‌الشهداء(ع) عراق در عملیات پاکسازی منطقه شیخ مسکین در حومه درعای سوریه به شهادت رسید.

 

 

 

 

 

این فرمانده نظامی در عملیات ارتش سوریه که منجر به آزادسازی بخش‌های شمالی منطقه شیخ مسکین شد به شهادت رسید.

در این عملیات ارتش سوریه علاوه بر بازپس‌گیری شیخ مسکین تجمع تروریست‌ها را در مناطق ابطع، داعل، انخل، بصر الحریر، عتمان، طفس و دیر العدس در حومه درعا هدف قرار داد.

مراسم تشییع پیکر شهید حیدر حسین روز گذشته با حضور گسترده مردم بصره تشییع و در جوار سایر شهدای مقاومت اسلامی به خاک سپرده شد.

در این مراسم پیکر شهید حیدر حسین عبدالکریم القطرانی در تابوتی پیچیده در پرچم گردان سیدالشهداء (ع) خیابان‌های بصره را پیمود تا به گلزار شهدا رسید. در تصاویر منتشر شده از این مراسم تصاویری از رهبر معظم انقلاب در پیشاپیش تشییع کنندگان حمل می‌شد که نشان از عشق و ارادت رزمندگان مقاومت اسلامی عراق و مردم بصره به رهبر معظم انقلاب دارد.

گفتنی است گردان سیدالشهداء(ع) در زمان حضور آمریکایی‌ها در عراق نام خاصی نداشت ولی پس از خروج اشغالگران، نخستین نیرویی بود که برای دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) و مقدسات اسلامی در سوریه وارد این کشور شد.

شکستن حصر آمرلی از شهرهای عراق که بیش از 80 روز در محاصره داعش بود، نتیجه عملیات گسترده نیروهای ارتش و مردمی عراق و هم‌چنین گردان سیدالشهداء(ع) بود.

 

 

 

 

 

 


[ سه شنبه 93/9/11 ] [ 11:10 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1210
بازدید دیروز: 445
کل بازدیدها: 19807912

طلایه دار