سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در مسیر نجف اشرف به کربلای معلی دهها کودک نجفی در حد بضاعت خود از زائران و عاشقان حضرت امام حسین(ع) که برای شرکت در مراسم اربعین حسینی راهی کربلا هستند پذیرایی می‌کنند. تصاویر زیر استقبال و پذیرایی کودکان یکی از محله‌های فقیرنشین نجف از زائران را نشان می‌دهد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/15 ] [ 6:54 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ قرارگاه اربعین در استان خوزستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مرز شلمچه به علت تجهیز امکانات و تامین نیروی انسانی لازم بطور موقت از سوی طرف عراقی مسدود شده است. تصاویر زیر تجمع عاشقان و دلسوختگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را در مرز شلمچه نشان می‌دهد که متاسفانه در وضعیت نابسامانی بسر می‌برند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/15 ] [ 6:54 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ شب گذشته در یکی از هتل‌های کربلای معلی آتش سوزی رخ داد و دو زائر ایرانی در این حادثه جان خود را از دست دادند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/15 ] [ 6:52 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مادر شهید «ساجد هشام حمد» با کنیه "عباس جواد" در مراسم تشییع پیکر پسرش تفنگ فرزند شهیدش را به گردن «حسن» دیگر فرزند خود انداخت و با مقاومت عهد کرد که در مسیر مقاومت و شهادت باقی بمانند. قطعاً اگر کار زینبی این مادران نبود اکنون نامی از مقاومت اسلامی باقی نمی‌ماند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/15 ] [ 6:51 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ منطقه کفرتبنیت در جنوب لبنان روز گذشته شاهد حضور گسترده شیعیان و دوستداران حزب‌الله و مقاومت اسلامی در مراسم تشییع پیکر یکی از جوانان این منطقه بود.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/15 ] [ 6:50 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ ساعتی پیش تک تیراندازان سپاه صحابه دو جوان شیعه را در شهر کراچی ترور کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/15 ] [ 6:49 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

تعدادی سلاح ساخت کشور چین از یک منبع نامشخص بدست پیشمرگه های اقلیم کردستان عراق رسیده است.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/15 ] [ 6:48 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ برای اولین بار تصاویری منتشر شد که نشان می‌دهد افسران پلیس رژیم صهیونیستی از فاصله نزدیک به سمت «غسان و عدی ابوجمل» دو پسرعموی فلسطینی که عاملان حمله به یک کنیسه در محله هارنوف قدس اشغالی بودند شلیک کرده‌اند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/15 ] [ 6:39 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی تکفیری داعش در جنوب دمشق ـ پایتخت سوریه ـ در یک پادگان نظامی ضمن دادن آموزش کار با اسلحه و تیراندازی به کودکانی که سن برخی از آن‌ها به 10 سال هم نمی‌رسد از آن‌ها برای انجام عملیات تروریستی و انتحاری علیه مردم بی‌دفاع و غیرنظامی سوریه استفاده می‌کند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/15 ] [ 6:36 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مراسم عزاداری شب 26 دهه ی سوم محرم الحرام 1393 با مداحی کربلایی جواد مقدم در هیئت جوانان فاطمیه کاشان به صورت صوتی و تصویری در ادامه مطلب اماده دانلود می باشد .

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/9/13 ] [ 9:34 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 287
بازدید دیروز: 1484
کل بازدیدها: 19808473

طلایه دار