سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

 نواهنگی زیبا به مناسبت بازگشایی دانشگاهها با سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب

اسلامی، امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب، آیت الله خامنه‌ای (دام ظله)

 حجم : 2،012 مگابایت | فرمت MP3

لینک دانلود : مستقیم

 سلامتی و فرج امام زمان (عج) صلوات


[ یکشنبه 90/6/20 ] [ 7:15 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 آن چه شهادت این دو برادر را از مصادیق مشابه متمایز می نمود ، مکان شهادت آنان بود.خلیل و اسماعیل ، بر خلاف آن چه در ابتدا تصور می رفت ، در کنار یکدیگر و یا در نزدیکی هم نبودند ، بلکه هزاران کیلومتر از هم فاصله داشتند.

 به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از مشرق ، سال های دفاع مقدس آکنده از وقایع بدیع و پر رمز و راز بود که امروز نشانه هایی از عزت و آبروی مردمی به شمار می روند که به گفته حضرت روح الله ، از مردمان صدر اسلام بهتر و برتر بودند. آن چه بر خانواده ی شهیدان ذاکری گذشت نیز از آن دسته وقایع به شمار می رود. خانواده ای که دو فرزند خود را به جبهه های نبرد با کفر اعزام کرده بودند و خبر شهادت هر دوی آنان را به فاصله چند ساعت از یکدیگر دریافت نمود. البته چنین نمونه ای در میان شهیدان دفاع مقدس منحصربفرد نبود اما آن چه شهادت این دو برادر را از مصادیق مشابه متمایز می نمود ، مکان شهادت آنان بود.
خلیل و اسماعیل ، بر خلاف آن چه در ابتدا تصور می رفت ، در کنار یکدیگر و یا در نزدیکی هم نبودند ، بلکه هزاران کیلومتر از هم فاصله داشتند. اسماعیل در منطقه عملیاتی «پنجوین» عراق ، هدف آتش متجاوزان حزب بعث قرار گرفته  و خلیل در شهر بعلبک لبنان ، به دست ارتش اسراییل شربت شهادت نوشیده بود. هر دو برادر در یک روز به دست دو عامل کفر جهانی ، در دو کشور که هزاران کیلومتر از هم فاصله داشتند به شهادت رسیدند و پیکر پاکشان در یک روز تشییع و در جوار یکدیگر در بهشت زهرای تهران به امانت سپرده شد تا سندی باشند بر نبرد سربازان حضرت روح الله با تمامی مظاهر شرک و نفاق و کفر در سراسر عالم.
روحمان با یادشان شاد

 

 

 


[ شنبه 90/6/19 ] [ 11:41 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

پس از فشارهای و حملات وحشیانه رژیم آل خلیفه علیه شیعیان و مردم مظلوم بحرین، سرانجام این دیکتاتور بحرین بود که در مقابل خواست مردم کوتاه آمد و مردم بحرین در تظاهرات دیروز ، پیروزی اراده شان را بر رژیم آل خلیفه و آزادی پزشکان و پرستاران و امدادگران را جشن گرفتند.
پس از فشارها و حملات وحشیانه رژیم آل خلیفه علیه شیعیان و مردم مظلوم بحرین، سرانجام این دیکتاتور بحرین بود که در مقابل خواست مردم کوتاه آمد و بحرینیها در تظاهرات دیروز، اولین گام از پیروزی اراده و ایمانشان بر رژیم آل خلیفه و آزادی پزشکان و پرستاران و امدادگران را جشن گرفتند.

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از سرویس بین الملل بی باک، چند شهر بحرین دیروز شاهد راهپیمایی و شادمانی مردم بحرین بود.

بحرینی ها با سردادن شعارهایی، با ابراز شادمانی از آزادی پزشکان و کارکنان بیمارستانها، پیروزی عزم و اراده شان بر رژیم آل خلیفه را جشن گرفتند.

گفتنی است، مردم بحرین دیروز به دعوت گروه های مخالف، تظاهرات گسترده ای را تحت عنوان "جمعه پافشاری" برگزار کنند.

 «شیخ عیسی قاسم» رهبر برجسته شیعیان بحرین دیروز اعلام کرد تداوم سیاست سرکوب از سوی نیروی‌های امنیتی رژیم آل خلیفه موجب شده تا معترضان بحرینی برای مبارزه در راستای برآورده ساختن خواسته‌ها و حقوق خود مصمم‌تر شوند.

 

 

وی افزود: استفاده از سیاست ترس و وحشت توسط مقامات بحرینی و خودداری از اعمال اصلاحات سیاسی در این کشور موجب نشده تا شهروندان بحرین برای دست‌یابی به خواسته‌های خود ساکت شوند.

عیسی قاسم که در خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی می‌کرد، تصریح کرد کشورهای عربی با تسلط حکومت‌های مستبد در راس آنها، از دوگانگی دو قشر ظالم و مظلوم در جوامع خود در رنج هستند.

اظهارات وی در حالی صورت می‌گیرد که نیرو‌های امنیتی سعودی و رژیم آل‌خلیفه در چند هفته اخیر اقدامات خود برای سرکوب تظاهرات مسالمت‌امیز مردم بحرین را افزایش داده‌اند.



همچنین بزرگترین حزب معارض بحرین «الوفاق» نیز از شهروندان بحرینی خواسته تا بزرگترین تظاهرات سراسری در این کشور را برای دستیابی به خواسته‌هایشان برگزار کنند.

مراسم نماز جمعه شیخ عیسی قاسم با حضور هزاران بحرینی برگزار شد و نشان دیگری در اعتراض به سخنان چند وقت پیش وزیر دادگستری بحرین بود که طی آن این عالم را متهم به ایجاد ناآرامی در این کشور استراتژیک کرده که میزبان پایگاه پنجم نیروی دریایی آمریکا است.


قاسم پیش از این عنوان کرده بود که هرگز سکوت نخواهد کرد و تاکید کرد که بر اساس وظیفه دینی خود باید از خواسته اکثریت شیعه بحرین برای حقوق بیشتر و دخالت بیشتر در چگونگی پیشبرد کشور دفاع کند.

شیعیان حدود 70 درصد از جمیعت بحرین را تشکیل می‌دهند اما از تبعیض‌های سیستماتیکی که علیه آنها انجام می‌شود رنج می‌برند. مردم بحرین از اواسط فوریه گذشته در اعتراض به خاندان آل‌خلیفه بپا خواستند که در جریان تظاهرات مردم بحرین دست‌کم 32 نفر کشته شدند.














[ شنبه 90/6/19 ] [ 11:13 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از جوان آنلاین  سردار ناصر شعبانی از مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با اشاره به اقدامات عملیاتی سپاه علیه گروهک پژاک در شمالغرب کشور، تلفات این گروهک را بسیار سنگین دانست و افزود: اخیرا جانشین این گروهک تروریستی اعلام آتش‌بس یکطرفه کرده که این امر نشان‌دهنده عمق تلفات آنهاست.شعبانی همچنین ادامه داد: 9 نفر از افراد این گروهک به اسارت نیروهای سپاه درآمده‌اند که دو نفر آنها از فرماندهان پژاک هستند.وی به اعترافات دست‌گیرشدگان اشاره کرد و گفت: اعترافات این اشخاص کمک زیادی به شناسایی عقبه‌های این گروهک تروریستی و یافتن مکان‌های ذخیره سلاح و مهمات آنها خواهد داشت و ان شاءالله در آینده شاهد بیان دستاوردهای مهم سپاه از زبان خود آنها خواهیم بود

سردار شعبانی با اشاره به تلفات سنگین پژاک در درگیری با نیروهای سپاه، گفت: 9 نفر از افراد این گروهک به اسارت درآمده‌اند که دو نفر از آنها از فرماندهان پژاک هستند.

 

 

 

[ شنبه 90/6/19 ] [ 7:37 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش فرهنگ نیوز مشرق، یک فروند جنگنده اف5 ارتش جمهوری اسلامی، در منطقه شمالغرب کشور سقوط کرد. گفته می شود این جنگنده در تبریز سقوط کرده است.

از صبح امروز دومین مرحله رزمایش نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال‌غرب کشور آغاز شده است. این رزمایش به مدت سه روز با انجام تمرین‌ها، پروازهای تاکتیکی و رهاسازی مهمات مشقی ادامه خواهد داشت و در جریان آن، صدها سورتی پرواز جنگی انجام خواهد شد.
* خلبان مصدوم شد
مدیر کل مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی از سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی (f5) صبح شنبه در میدان آذربایجان شهر تبریز خبرداد.
خلیل ساعی دبا بیان اینکه نقص فنی علت سقوط این هواپیما بود، گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و خلبان نیز که با چتر نجات خود را به بیرون پرتاب کرده بود، مصدوم شده است.
وی با بیان اینکه خسارت زیادی به میدان آذربایجان وارد نشده است به ایسنا گفت: در جریان این سانحه هواپیما متلاشی شد.
مدیرکل مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی در ادامه از تشکیل گروه‌های تحقیق برای بررسی بیشتر ابعاد این حادثه و ارایه گزارش خبرداد.

منبع http://www.farhangnews.ir/Site/Default.aspx?tabid=2&CId=4&NewsId=25209


[ شنبه 90/6/19 ] [ 7:36 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

خواب دیدم دوش تا مولا امیرالمومنین

صدر مجلس بود و می گفت از ولایت اینچنین

باب فیض و معرفت راه ولی است

رستگاری در ره فرزند ما سید علی است

عشق او در دل نشان عزت است

بی ولایت هر عمل خود موجبات ذلت است

هر که فرزندم علی را دوست دارد خویش ماست

روز محشر چون شهید کربلا در پیش ماست

آنچه گوید او فقط تفسیر قرآن است و بس

جای او را پیش ما هرگز نگیرد هیچ کس

در کلامش شک و تردیدی نباشد هیچگاه

روشنی بخشد زمین را تابش خورشید و ماه

او سفیر انبیاء و اولیاء گردیده است

گرچه غم ها از خواص امتش هم دیده است

امت ما خوب میداند که او فرزند ماست

قدردانی از ولایت ای مسلمان پند ماست

جعفری جانش فدای رهبر فرزانه است

غیر او در خانه ی دلهای ما بیگانه است



محمدرضا جعفری - روز عید فطر سال 1390 هجری شمسی


[ جمعه 90/6/18 ] [ 10:46 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

http://bashirup.ir/uploads/13153321971.jpg

جلسه هفتگی مورخ 03/06/90 هیئت فرهنگی مذهبی مصباح الهدی شیراز با مداحی حاج مجتبی رمضانی را  به صورت صوتی دریافت نمایید .


دریافت فایلهای صوتی:

روضه

یا اباصالح پس کی میایی(واحد مناجات با امام زمان)

شهید گمنام سلام(واحد)

ذکر میثم روی دار...علی ولی الله

واویلا عطش

حرم میگه علی ...

دانلود غیر مستقیم است و روی فایل مورد نظر کلیک کنید


[ جمعه 90/6/18 ] [ 10:30 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
[ جمعه 90/6/18 ] [ 10:17 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

این فیلم شامل تصاویری واضح و روشن از جنایت دراویش گنابادی و مظلومیت امت حزب الله کوار است

تصاویری که گویای دروغگویی رسانه های ضد انقلاب است رسانه های مدعی آزادی و حقوق بشر رسانه هایی که امروز بی آبرو تر از هر روز دیگر هستند.

این فیلم گواهی بر مظلومیت شیعه است گواهی بر باطل بودن دشمنان آن گواهی بر حقانیت مبارزه ی شیعه.

با تکثیر این فیلم از طریق موبایلتان خود رسانه ی حزب الله باشید.

لینک دانلود حجم2.6MB

دانلود به صورت غیر مستقیم میباشد و شما میتونید فیلم را اول ببینید سپس دانلود کنید


[ جمعه 90/6/18 ] [ 9:34 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]


مداحی میکس شده از محمد طاهری ومحمود کریمی در مورد سالروز تخریب بقیع
دریافت فایل صوتی
مستقیم
حجم:1،753مگابایت
سلامتی آقا امام زمان(عج)وامام خامنه ای صلوات


[ پنج شنبه 90/6/17 ] [ 6:27 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1649
بازدید دیروز: 1777
کل بازدیدها: 19780541

طلایه دار