سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

پیکر مطهر شهید مهدی نوروزی در میان حزن و اندوه هزاران نفر از مردم و مسوولان استان کرمانشاه روز چهارشنبه تشییع و خاکسپاری شد.







[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 11:28 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پیکر شهید مهدی نوروزی که در دفاع از حرم مطهر امامین عسکریین(ع) در شهر مقدس سامراء به شهادت رسید امروز با حضور گسترده مردم و همرزمان این شهید در تهران تشییع شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 11:22 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سازمان بدر (سپاه بدر) طی اطلاعیه‌ای از به شهادت رسیدن دو تن از رزمندگانش در دفاع مقدسات اسلامی خبر داد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 11:15 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ طی ساعت‌های گذشته چند حمله خمپاره‌ای از سوی تکفیری‌ها به حوالی حرم امامین عسکریین(ع) در سامراء صورت گرفته که خوشبختانه حرم و محوطه آن صدمه‌ای ندیده است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 11:12 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «آکادمی درویش عبدی» در شنگال (سنجار) واقع در شمال عراق تنها آکادمی است که مبارزان داوطلب ایزدی برای رسیدن به آزادی و تضمین آینده شهر خود، مشغول آموزش هستند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 11:10 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ صدها خانواده ایزدی که به دنبال حمله عناصر تروریستی داعش به شنگال (سنجار) به استان دهوک پناهنده شده‌اند در یکی از پناهگاه‌های موقت این منطقه با سرمای سخت و طاقت‌فرسای زمستان دست‌وپنجه نرم می‌کنند. این مردم مظلوم را می‌توان قربانیان زنده داعش تلقی کرد که نه ندایشان و نه صدایشان و نه حتی فریادشان شنیده نمی‌شود. آنان در این اردوگاه دورافتاده، جایی که جنگ در نزدیکی‌های آن در جریان است و کابوس داعش بالای سرشان پرسه می‌زند، در دنیای فراموش شدگان بسر می‌برند، درحالی که نیاز دارند دیده شوند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 11:8 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای دولتی لیبی یک فروند هواپیمای بدون سرنشین متعلق به شبه نظامیان موسوم به «فجر لیبی» (القاعده) را در غرب این کشور سرنگون کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 11:6 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ رسانه‌های کانادا اعلام کردند 5 تبعه کانادا از جمله «جان مگوایر» که چندی پیش در نواری ویدئویی حملات تلافی جویانه را بر ضد کانادا خواستار شده بود، در حالی که در صفوف گروه داعش در سوریه مبارزه می‌کردند، کشته شدند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 11:4 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی داعش با انتشار ویدئویی از دستگیری دو نفر از اعضای سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) در سوریه خبر داد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 11:1 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهید جعفری به نقل از رجا، حضور نیروهای حزب‎الله لبنان در تهران برای برخورد با اغتشاشات خیابانی، خبری بود که از روزهای آغاز فتنه 88 بارها و بارها در شبکه‎های ماهواره‎ای و مجازی به آن اشاره شد. تبلیغی که البته یک پیوست نهایی داشت و آن هم زمیه‎سازی برای این شعار که «نه غزه، نه لبنان؛ جانم فدای ایران»!

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/10/22 ] [ 8:7 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 558
بازدید دیروز: 1444
کل بازدیدها: 19800804

طلایه دار