سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) عصر روز یک‌شنبه میزبان یکی از شهدای مدافع حرم مطهر امامین عسکریین(ع) بود.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/10/22 ] [ 7:48 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای یگان رزمی العباس(ع) پیکر مطهر 5 تن از همرزمان خود را که در دفاع از مقدسات میهن خویش در شهر بلد در استان صلاح الدین به دست عوامل تکفیری و تروریست به فیض شهادت نائل آمدند، تا دروازه بهشت بدرقه نمودند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/10/22 ] [ 7:47 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ داستان جوان مسلمانی که توانست 15 تن از گروگان‌های حمله تروریستی روز جمعه به فروشگاه یهودیان در پاریس، را نجات دهد، اغلب رسانه‌های غربی را به خود جلب کرده است، تا جایی که «فرانسوا اولاند» رئیس جمهوری فرانسه به خاطر شجاعت این جوان مسلمان ادای احترام کرده و طی تماس تلفنی از وی تشکر کرده است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/10/22 ] [ 7:45 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی داعش مسؤولیت حملات موشکی و انتحاری در منطقه الحریش شهر مقدس سامراء را بر عهده گرفت.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/10/22 ] [ 7:44 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «مهدی نوروزی» از اهالی شهر کرمانشاه که برای دفاع از حریم آل الله در شهر مقدس سامراء حضور داشت در درگیری با تروریست‌های تکفیری داعش به شهادت رسید.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/10/21 ] [ 7:19 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

عکس/شهید تقوی کمی پس عروج

سردار حاج حمید تقوی یکی از فرماندهان دفاع مقدس بود که چندی پیش در دفاع از سامرا به شهادت رسید.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/10/21 ] [ 7:17 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یک منبع امنیتی یمن روز شنبه اعلام کرد دو مرد مسلح نا‌شناس یکی از رهبران حوثی‌ها را در صنعاء پایتخت ترور کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/10/21 ] [ 7:17 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای داوطلب مردمی در پادگان‌های نینوا در حال آموزش نظامی هستند تا علاوه بر یادگیریِ استفاده از همه انواع سلاح، فنون و تاکتیک جنگ‌های چریکی را بیاموزند. این پادگان‌ها زمینه ثبت نام داوطلبان از استان‌های نینوا، صلاح الدین و کرکوک را فراهم کرده‌اند. آنان تاکید کردند که برای شرکت در جنگِ آزادسازی موصل کاملا آمادگی دارند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/10/21 ] [ 7:16 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ شنبه شب فردی انتحاری وارد رستوران عمران واقع در منطقه علوی نشین جبل محسن شد و خود را در میان کسانی که در رستوان بودند منفجر کرد. بر اثر این حادثه تروریستی تعدادی شهید و زخمی شدند درست اندکی پس از این انفجار و در حالی که برخی برای خارج کردن اجساد قربانیان تجمع کرده بودند یک عامل انتحاری دیگر خود را به این مکان رسانده و خود را در میان جمعیت منفجر کرد و این مساله باعث جان باختن تعداد بیشتری شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/10/21 ] [ 7:13 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مجموعه نوحه های شب ولادت پیامبر (ص) و امام صادق (ع) 1393 با نوای گرم سید رضانریمانی  که در هیئت فدائیان حسین (ع) اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/10/21 ] [ 6:26 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 172
بازدید دیروز: 1225
کل بازدیدها: 19801643

طلایه دار