سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

تصویری دیده نشده از شهیدِ «شیرِ سامراء»

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سه روز قبل، بسیجی دلاورِ کرمانشاهی، «مهدی نوروزی بهاری» در دفاع از حرمین شریفین «سامراء» به تیرِ کینه ی «مزدوران سعودی» و پیروان «اسلام آمریکایی» در خون خویش غلتید.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 6:15 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مجموعه نوحه های میلاد رسول اکرم و امام صادق (ع) 1393 با نوای گرم کربلایی محمد علی خدادوست  که در هیئت محبان ابوالفضل کاشان اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 6:7 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

شهید مهدی نوروزی و فرزند خردسالش + تصاویر

چند روز قبل، بسیجی دلاورِ کرمانشاهی، «مهدی نوروزی بهاری» در دفاع از حرمین شریفین «سامراء» به تیرِ کینه «مزدوران سعودی» و پیروان «اسلام آمریکایی» در خون خویش غلتید.





[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 5:59 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 به گزارش مشرق، شهید مهدی نوروزی هنرمند عرصه مجاهدت و سودای جان عاریت با خدا بود... که شهادت هنر مردان خداست... او در دفع قتنه ها مرز نمی شناسد... برای او فتنه داعش در سامرا  و هتاکان به عاشورا در تهرا یکی است. ایرانی و  عراقی و اروپایی ندارد. باید مقابلش ایستاد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 5:53 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مراسم تشییع پیکر شهید علی خوش کلام، از افسران تیپ 36 پیاده که در منطقه عملیاتی جنوب شرق در راه دفاع از مرزهای کشور به درجه ی رفیع شهادت نائل شده بود صبح سه شنبه در شهرستان میانه برگزار شد.







[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 5:26 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در طی سخنانی در جشن میلاد رسول اکرم(ص) ضمن تمجید از رزمندگانی که در نقاط مرزی و کوهستانی با وجود برف و سرما و در این شرایط دشوار از مردم دفاع می‌کنند و به مسئولیت شرعی خود پایبند هستند گفت: مبارزان مقاومت که در ارتفاع دو هزار متری به سر می‌برند، پیروان حقیقی پیامبر(ص) و حامیان اصلی مقاومت هستند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 5:23 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ ریم صالح الریاشی در سال 1981 در محله الزیتون شهر غزه به دنیا آمد، وی اولین زن شهادت طلبی بود که گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» آن را تربیت و تحویل جامعه فلسطین داد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 5:22 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی القاعده در یمن که مسؤولیت حمله به دفتر مجله فکاهی شارلی ابدو در فرانسه را بر عهده گرفت طی سال‌های اخیر در یمن دست به جنایت‌های هولناک و وحشیانه‌ای زده است که چیزی جز ویرانی و کشتار غیرنظامیان نداشته است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 5:21 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی داعش اعلام کرد یک نظامی عراقی را در درگیری‌های نزدیک شهر بیجی در استان صلاح الدین در شمال بغداد اسیر کرده است.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 5:18 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

عکس/ «مدافع حرم عسکری» در «اربعین حسینی»

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، چند روز قبل، بسیجی دلاورِ کرمانشاهی، «مهدی نوروزی بهاری»در دفاع از حرمین شریفین «سامراء» به تیرِ کینه ی «مزدوران سعودی» و پیروان «اسلام آمریکایی» در خون خویش غلتید.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 11:33 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 782
بازدید دیروز: 2043
کل بازدیدها: 19781718

طلایه دار