سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «آکادمی درویش عبدی» در شنگال (سنجار) واقع در شمال عراق تنها آکادمی است که مبارزان داوطلب ایزدی برای رسیدن به آزادی و تضمین آینده شهر خود، مشغول آموزش هستند.

 

 

 

«کاوار شنگالی» از مسئولی این آکادمی با بیان اینکه نیروهای داوطلب تضمین‌کننده آینده شنگال در برابر تروریست‌های داعش خواهند شدبر آموزش نظامیان برای افزایش نیرو و توانایی ایزدی‌ها، تأکید کرد

وی گفت: در سایه تأسیس آکادمی درویش عبدی، پیشرفت‌های زیادی صورت گرفته و تأکید کرد که از این پس جوانان ایزدی حق ندارد در کمپ‌های پناهندگی و دور از میهن خود بسر برند.

«عگید شنگالی» یکی از نیروهای تحت آموزش این آکادمی اظهار کرد جوانان ایزدی ما در این آکادمی مشغول آموزش هستند و با اینکار در مسیر مقاومت و پیروزی قرار می‌گیرند.

وی افزود: از مادران و پدران ایزدی می‌خواهیم که از پیوستن جوانان به این نیرو ممانعت نکنند. ما می‌خواهیم نیروی مدافع شنگال را تشکیل دهیم. نخستین بار در تاریخ است که ایزدیان از چنین نیرویی برخوردار می‌شوند. هیچکس به کمک شنگال نخواهد شتافت، مگر ما با همت خود و اتحادمان آن را آزاد سازیم. 

عگید شنگالی افزود که مشارکت جوانان هم‌اکنون در دوره‌های آموزشی بسیار مطلوب است و دختران و پسران ایزدی به آن می‌پیوندند. جوانان ایزدی حقایق را درک و به اهداف خود رسیده‌اند. می‌دانند که چه نیروهایی آن‌ها را فروخته و چه نیروهایی موجب قتل‌عام آن‌ها شده است.

«خبات شنگالی» یکی دیگر از نیروهای داوطلب نیز گفت: ما برای دفاع از میهن و کرامت و ناموس خود، مبارزه می‌کنیم. از دختران و پسران ایزدی می‌خواهیم که به ما بپیوندند، زیرا امروز، روز دفاع از کرامت و ناموس است. باید امروزه هر جوان ایزدی به درجه‌ای برسد که بتواند از خود دفاع کند. دیگر چاقو به استخوان رسیده و تحمل نداریم، لذا باید علیه ظلم وستم نیروی خود را تشکیل دهیم.

 


[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 11:10 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 915
بازدید دیروز: 1777
کل بازدیدها: 19779807

طلایه دار