سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حزب الله لبنان شهادت یکی دیگر از رزمندگانش به نام شهید «علی حسن حمدان» با نام جهادی «نادر» را اعلام کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/23 ] [ 9:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یگان رزمی العباس(ع) طی روزهای گذشته و در چند نوبت اقدام به گشت زنی شناسایی در مرزهای استان کربلا برای پیشگیری از بروز هرگونه نا‌امنی و اطلاع از تحولات میدانی در این منطقه نموده است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/23 ] [ 9:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ در آستانه سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع)، دو حمله ترریستی به زائران آن امام همام در بغداد، بیست و هشت شهید و زخمی بر جای گذاشت.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/23 ] [ 9:4 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «خالد متعب العبیدی» وزیر دفاع عراق برای آگاهی از طرح‌های امنیتی حمایت از زائران امام موسی کاظم(ع) در آستانه سالروز شهادت این امام همام وارد کاظمین در شمال بغداد شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/23 ] [ 9:3 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «ابو عمر الغوطانی» از فرماندهان گروه تروریستی احرار الشام در نبرد با نیروهای ارتش سوریه در استان ادلب به هلاکت رسید.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/23 ] [ 9:2 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یک مقام دولت سومالی از ربوده شدن یک قایق ماهیگیری ایرانی به همراه 14 ملوان آن توسط گروه تروریستی الشباب خبر داد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/23 ] [ 9:1 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ تروریست های سپاه صحابه صبح امروز ـ سه شنبه 22 اردیبهشت ماه ـ به چهار شیعه پاکستانی در منطقه «قلندر» شهر کراچی تیراندازی کردند که در یی آن یک جوان شیعه به نام «علی رضا» در دم به شهادت رسید.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/23 ] [ 9:0 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حمله تروریستی گروهی از تروریست‌های مسلح طالبان به یک دستگاه اتوبوس در کراچی، موجب شهادت دست کم 43 نفر و مجروح شدن تعدادی از مسافران این اتوبوس از جمله زنان و کودکان شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/23 ] [ 8:59 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ رسانه های مغربی با تائید سقوط جنگنده این کشور در یمن، هویت خلبان این جنگنده را افشا کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/23 ] [ 7:40 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ آیت الله العظمی مکارم شیرازی در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره اعلام خبر صدور حکم اعدام ایت الله نمر اظهار داشتند: واقعیت این است که دولتمردان عربستان یا غافل هستند یا خود را به غفلت می‌زنند جمعیت زیادی در منطقه شرقی عربستان از شیعیان خالص، مومن، محکم و قوی هستند و این‌ها را نادیده گرفته‌اند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/23 ] [ 7:39 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1543
بازدید دیروز: 1589
کل بازدیدها: 19798557

طلایه دار