سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ طرافداران داعش در شبکه های اجتماعی با انتشار تصویری مدعی شدند که یک پیرمرد 92 ساله چینی به این گروه تروریستی پیوسته است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/2/27 ] [ 7:57 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ به مناسبت ایام مبارک رجبیه و میلاد با سعادت امیر مؤمنان علی(ع) مجلس جشنی در مرکزفرهنگی اسلامی توحید در شهر "تورینو"ی ایتالیا برگزار شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/2/27 ] [ 7:53 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ دو هواپیمای حامل 50 تن مواد امدادی که از سوی کمیساریای امور آوارگان سازمان ملل متحد ارسال شده وارد صنعاء شد.«علی زیارة» مدیرکل تدارکات کمیساریای امور آوارگان گفت: هر هواپیما حامل 25 تن کمک‌های امدادی برای آوارگان است. از سوی دیگر متجاوزان سعودی بدون رعایت هرگونه توافق یا احترام به قوانین به نقض آتش بسی که از چهارشنبه گذشته به اجرا گذاشته شده است ادامه می‌دهند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/2/27 ] [ 7:51 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در حمله انتحاری طالبان به نیروهای خارجی در جاده فرودگاه کابل سه نفر کشته و 21 نفر از جمله چند تبعه خارجی زخمی شدند.

[ یکشنبه 94/2/27 ] [ 7:42 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنان شب گذشته خود به آخرین تحولات منطقه از جمله درگیری‌های سوریه و دستاوردهای اخیر ارتش این کشور و نیروهای مقاومت در برابر تروریست‌ها و تحولات یمن و نیز سالگرد اشغال فلسطین از سوی صهیونیست‌ها می‌پردازد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/2/27 ] [ 7:41 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در خجسته سالروز بعثت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص)، رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم، با تأکید بر لزوم بهره گیری از درس‌های بعثت برای مقابله هوشیارانه با جاهلیت مدرن امروز که بسیار خطرناک‌تر و مجهز‌تر از جاهلیت قبل از اسلام است، استکبار و در رأس آن امریکا را عامل اصلی شکل گیری «جاهلیت مدرن» دانستند و گفتند: تجربه 35 سال گذشته جمهوری اسلامی ایران، نشان داده است که امت بزرگ اسلامی با حفظ دو اصل «بصیرت» و «عزم و همت» می‌تواند در مقابل اینجاهلیت بایستد و آن را شکست دهد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/2/27 ] [ 7:40 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ‌ ابنا ـ پیکر مطهر پنج شهید دوران هشت سال دفاع مقدس روز پنجشنبه 24 اردیبهشت در اصفهان تشییع شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/2/25 ] [ 10:33 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان در سالروز شهادت حضرت باب الحوائج امام کاظم(ع) از شهادت یکی از رزمندگانش در حین انجام وظیفه جهادی خبر داد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/2/25 ] [ 10:31 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ دسته‌های عزاداری شهادت امام موسی بن جعفر(ع) با شکوه هرچه تمام‌تر به سوی حرم حضرت فاطمه معصومه(س) به راه افتادند و شهادت پدر را به ایشان تسلیت گفتند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/2/25 ] [ 10:31 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «حجت‌الاسلام و المسلمین سید جواد العذاری» یکی از علمای برجسته نجف اشرف روز گذشته به دست تروریست‌های تکفیری ترور شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/2/25 ] [ 10:29 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1001
بازدید دیروز: 1777
کل بازدیدها: 19779893

طلایه دار