سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حجت الاسلام والمسلمین فلاح لایذ از نمایندگان دفتر آیت الله العظمی سیستانی در نجف و از اساتید حوزه علمیه نجف روز سه شنبه دار فانی را وداع گفت.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/2/25 ] [ 10:27 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سرلشگر « محی الدین رمضـان منصـور» فرمانده نیروهای ویژه ارتش سوریه در نبرد با عناصر گروه های تکفیری در شهر «جسر الشغور» در استان ادلب سوریه به شهادت رسید.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/2/25 ] [ 10:25 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «انس النشوان» ملقب به «ابو مالک تمیمی» تبعه عربستان و از مهمترین مفتی های داعش در درگیری با نیروهای ارتش سوریه در شهر «سخنه» در استان حمص به هلاکت رسید.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/2/25 ] [ 10:25 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ عناصر گروه تروریستی داعش با حمله به شهر «سخنه» در استان حمص، این شهر را به اشغال خود درآوردند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/2/25 ] [ 10:23 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ میلیون‌ها نفر از عاشقان و محبان خاندان عصمت و طهارت در سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) در حرم مطهر این امام همام عزاداری کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/2/25 ] [ 10:23 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ همزمان با جنایات رژیم آل سعود در یمن، «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا در دیدار با «محمد بن نایف» ولیعهد و وزیر کشور عربستان در کاخ سفید، این کشور را متحد فوق العاده آمریکا توصیف کرد. این دیدار که «محمد بن سلمان» نایب ولیعهد و وزیر جنگ سعودی نیز حضور داشت، پیش از برگزاری نشست اعضای شورای همکاری خلیج فارس با اوباما در کمپ دیوید صورت گرفت.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/2/25 ] [ 10:18 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه جدیدی به نام «نیروهای الجلیل» به تازگی به نیروهای ارتش سوریه برای مقابله با تروریست‌های تکفیری پیوسته‌ است.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/2/25 ] [ 10:12 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ بر اثر انفجار یک موشک برجای مانده از جنگ غزه در یکی از پایگاه‌های امنیتی گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در شهر بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه، دست کم 50 نفر زخمی شدند که حال شماری از آن‌ها وخیم است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/2/25 ] [ 10:9 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پیکر پاک آلاله‌های ایثار و شهادت بار دیگر شهر قم را عطراگین کرد و مردم انقلابی و شهیدپرور قم در آستانه سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، پیکر مطهر آن‌ها را بر روی دستان خود از مسجد امام حسن عسکری(ع) تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع کردند. پیکر این 5 شهید گمنام پس از اقامه نماز به امامت حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم در حرم مطهر، برای خاکسپاری به مرکز آموزشی امام علی و جامعة الزهراء قم منتقل شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/23 ] [ 9:8 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلای امام خمینی (ره) بازدید کردند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/23 ] [ 9:7 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1278
بازدید دیروز: 1589
کل بازدیدها: 19798292

طلایه دار