سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ یک دانشجوی دکترا از عربستان سعودی به دلیل داشتن حجاب اسلامی بر اثر ضربات چاقو در دانشگاهی در اسکس در شمال شرق لندن به شهادت رسید.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/5/26 ] [ 6:3 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «حسن شمشادی» خبرنگار واحد مرکزی خبر در سوریه که برای تهیه گزارش به حرم مطهر حضرت رقیه(س) مشرف شده در صفحه فیسبوک خود تصویری از یک مدافع حرم منتشر کرد.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/5/26 ] [ 12:42 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

شهید مرتضی رجب بلوکات که در خرداد ماه سال 1344 در شهر ری و در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد. وی در جریان انقلاب، بیش از سیزده سال ‌نداشت، ولی عاشقانه به جریان‌های انقلابی پیوست و حضور و فعالیت او در مسجد و نهاد‌های مذهبی در روزهای اول انقلاب او را به نیرویی برجسته در محله نارمک تهران تبدیل کرده بود. بار‌ها از چنگال ترور منافقین گریخت و در هجده سالگی با دختر خاله‌اش ازدواج کرد. از او دو پسر به نام‌های محسن و عباس به یادگار مانده است.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/5/26 ] [ 12:31 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ کودکان فلسطینی در غزه از مشکلات روانی ناشی از جنگ رژیم صهیونیستی بر ضد این منطقه رنج می‌برند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/5/25 ] [ 10:45 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد که یک راس الاغ در تکریت، باعث مرگ یکی از عناصر گروه تروریستی داعش شد.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/5/25 ] [ 9:10 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ عناصر تکفیری داعش روز جمعه دو سوری را در استان دیرالزور در شرق این کشور اعدام کردند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/5/25 ] [ 9:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ منبعی آگاه در استان نینوا خبر داد عناصر داعش در یکی از روستاهای منطقه سنجار 81 مرد را کشتند و 180 زن را با خود بردند.

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/5/25 ] [ 9:4 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

 

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ قهرمان شمشیربازی که از دهم اردیبهشت‌ ماه امسال از سوی اشرار دزدیده شده بود، شب گذشته آزاد شد.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/5/25 ] [ 9:2 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی که دقایقی پیش به مناسبت سالروز شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 33روزه سال 2006 بصورت ویدئو کنفرانس پخش شد اظهار داشت: هدف رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه نابودی کامل مقاومت لبنان بود و تنها خلع سلاح آن نبود. این جنگ? جنگی واقعی بود که از لبنان و فلسطین فرا‌تر رفت و همه منطقه را در بر گرفت.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/5/25 ] [ 8:58 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

فایلهای جلسه تخریب قبور ائمه بقیع و شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا علیه السلام با نوای کربلایی محمدعلی خدادوست و ابوذر رسولیان و حاج ابوالفضل مقدم را میتوانید در زیر دانلود کنید.

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/5/25 ] [ 8:11 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 2011
بازدید دیروز: 1777
کل بازدیدها: 19780903

طلایه دار