سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ کودکان فلسطینی در غزه از مشکلات روانی ناشی از جنگ رژیم صهیونیستی بر ضد این منطقه رنج می‌برند.

 

 

 

 

روانپزشک برنامه بهداشت روانی غزه نیز گفت: کودکان از اختلالات در خواب رنج می‌برند. تنهایی به خواب رفتن برای آن‌ها آسان نیست. بسیاری از آن‌ها از کابوس دیدن رنج می‌برند. آن‌ها به والدین خود می‌چسبند. آن‌ها نمی‌توانند بدون والدین خود باشند.

طبق آمار وزارت بهداشت فلسطین در بین 1959 شهید غزه 470 تن کودک وجود دارد که بمب‌های عمل نکرده رژیم صهیونیستی در غزه، بیشتر از همه جان بقیه کودکان غزه را تهدید می‌کند.

یک دختربچه فلسطینی اهل غزه گفت همه بچه‌های دنیا با پدرومادرشان به خوشی زندگی می‌کنند اما من نمی‌دانم چرا بچه‌های غزه باید از پدرومادر محروم باشند؟

این دختربچه که پس از بمباران‌های شدید ارتش صهیونیستی در مدرسه ساکن شده است، افزود: همه کودکان دنیا آزادانه و در امنیت وآسایش بازی می‌کنند. همه کودکان دنیا هرجور که راحتند زندگی می‌کنند اما نمی‌دانم چرا کودکان فلسطینی غزه استثنا شده‌اند؟ چرا صد‌ها کودک غزه باید کشته شوند؟ اسرائیلی‌ها خانه ما را خراب کردند و ما حالا در مدرسه زندگی می‌کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ شنبه 93/5/25 ] [ 10:45 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 169
بازدید دیروز: 1444
کل بازدیدها: 19800415

طلایه دار