سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا طبسی زائر ایرانی حرم امامین عسکریین(ع) که روز سه شنبه (11 فروردین) بر اثر انفجار بمبی در مسیر یک کاروان زیارتی به شهادت رسید، عصر روز گذشته در کربلای معلی برگزار شد.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/1/14 ] [ 6:57 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سید محمدجواد طبسی فرزند 9 ساله شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا طبسی که بر اثر انفجار بمب در مسیر کاروان زائران ایرانی در راه سامراء به شهادت رسید در بیمارستان کاظمین بستری است. حال جسمانی این فرزند شهید وخیم گزارش شده است. انفجار یک بمب که روز سه شنبه در منطقه «تاجی» در مسیر سامراء رخ داد منجر به شهادت حجت الاسلام والمسلمین طبسی خطیب معروف قم و زخمی شدن 10 تن دیگر از هموطنان شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/1/14 ] [ 6:56 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ روز سه شنبه (یازدهم فروردین) در جریان تشرف رهبر انقلاب اسلامی به حرم مطهر رضوی، جانباز سرافراز آقای حاج رجب محمدزاده و خانواده‌شان با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند و مورد تفقد رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/1/14 ] [ 6:56 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در حمله عوامل نا‌شناس به جایگاه نیروی انتظامی در پارک گمبوعه اهواز واقع در جاده اهواز-حمیدیه، 3 نفر از سربازان نیروی انتظامی به شهادت رسیدند و 2 نفر دیگر زخمی شدند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/1/14 ] [ 6:55 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدموسی میرمدرس، از اساتید حوزه علمیه قم و عضو هیات علمی پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پیش از ظهر دیروز(سیزدهم فروردین ماه) به یاران شهیدش پیوست. وی از چند روز قبل به دلیل مشکلات ریوی و تنفسی ناشی از جراحات جنگ تحمیلی در بیمارستان محب مهر تهران بستری بود. میرمدرس مسؤولیت دفتر پیگیری مطالبات و فرامین رهبر معظم انقلاب از حوزه علمیه را عهده دار بوده است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/1/14 ] [ 6:54 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ به مناسبت فرارسیدن سالروز وفات حضرت ‌ام البنین(س) خیل عظیمی از عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت در حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به عزاداری و سوگواری پرداختند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/1/14 ] [ 6:53 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ به مناسبت فرارسیدن سالروز وفات حضرت ‌ام البنین (س) خیل عظیمی از محبین اهل بیت (ع) در حرم مطهر حضرت عباس(ع) به سوگواری و عزاداری پرداختند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/1/14 ] [ 6:52 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی داعش با انتشار ویدئویی با عنوان پیامی به سربازان نصیری (سربازان ارتش سوریه) دست به جنایت هولناکی زد و یکی از نظامیان ارتش سوریه را به شهادت رساند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/1/14 ] [ 6:51 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پس از آزادسازی شهر تکریت مرکز استان صلاح‌الدین و بیرون کردن عناصر گروه تروریستی داعش توسط نیروهای ارتش و مردمی دهها شهروند عراقی که در زمان حضور داعش خانه و کاشانه خود را رها کرده و از این منطقه رفته بودند به خانه‌های خود بازگشتند و در جشن پاکسازی شهر از لوث داعش شرکت کردند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/1/14 ] [ 6:49 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مقامات عربستانی روز پنج‌شنبه از کشته شدن یک گارد مرزی این کشور و زخمی شدن 10 نفر دیگر بر اثر تیراندازی از خاک یمن خبر دادند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/1/14 ] [ 6:44 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 173
بازدید دیروز: 1484
کل بازدیدها: 19808359

طلایه دار