سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) که یکی از جدی‌ترین و مؤثرترین اقدامات فرهنگی حزب‌الله لبنان به شمار می‌رود اولین اردوگاه آموزشی خود را در کنار رودخانه طیرفلسیه در جبل عامل با نام «امام خمینی(ره)» افتتاح کرد. در این اردوگاه آموزشی که توسط سید حسین قاسم افتتاح شد 47 فرمانده کار آموزش پیشاهنگان امام مهدی(عج) را بر عهده دارند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/1/17 ] [ 6:44 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ وزارت کشور مصر روز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای امنیتی مصر سرکرده گروه افراط گرای مسلح اجناد مصر را که تا کنون مسئولیت چندین حمله مهلک بر ضد نیروهای امنیتی و پلیس این کشور را بر عهده گرفته است، کشتند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/1/17 ] [ 6:43 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ شهرک نشینان صهیونیست به بهانه عید یهودی «پسح» وارد صحن‌های مسجد مبارک الاقصی شدند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/1/17 ] [ 6:42 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یک مقام فلسطینی از تشدید درگیری‌ها در اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک در جنوب دمشق بین عناصر داعش با نیروهای مدافع این اردوگاه از بامداد امروز خبر داد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/1/17 ] [ 6:39 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مقامات رژیم سعودی اعلام کردند که در اثر درگیری مسلحانه در شهر العوامیه در منطقه قطیف یک پلیس کشته و 5 نفر مجروح شدند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/1/17 ] [ 6:38 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

«حاج جواد» هم جاودانه شد+تصاویر

به گزارش گروه حماسه و مقاومت مشرق، روز جمعه، یکی از فرماندهان یگان های مدافع حرم، موسوم به «سرایا الخراسانی» به دست «مزدوران سعودی» در روستای «عزیز بلد» به شهادت رسید.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/1/16 ] [ 11:51 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «لوکاس برونک» یک تازه شیعه شده آمریکایی در سفر به نجف اشرف حرم مطهر حضرت امام علی(ع) را زیارت کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/1/16 ] [ 11:42 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در گردهمایی سالانه مسلمانان فرانسه که از روز جمعه در شهر بورژه آغاز شده نمایشگاهی نیز برپا شده که در آن کالاهای مورد نیاز مسلمانان عرضه شده است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/1/16 ] [ 11:41 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مردم فلسطین در پنجم ماه آوریل هر سال روز کودک فلسطینی را جشن می‌گیرند و برنامه‌های متنوعی به همین مناسبت ترتیب می‌دهند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/1/16 ] [ 11:41 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ رزمندگان گردان حضرت علی اکبر(ع) پس از مشارکت در عملیات لبیک یا رسول الله(ص) و شکست گروه تروریستی داعش در شهر تکریت مرکز استان صلاح‌الدین به کربلای معلی بازگشتند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/1/16 ] [ 11:40 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 148
بازدید دیروز: 1484
کل بازدیدها: 19808334

طلایه دار