سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ درگیری دوشنبه شب در حدفاصل نگور ـ جکیگور در جنوب سیستان و بلوچستان منجر به شهادت 8 مرزبان ایرانی شد. اسامی این شهدا، ستوان دوم مهران اقراع، ستوان دوم علی امام دادی رضوی، گروهبان یکم رضا حسینی و سربازان وظیفه فرزاد اسماعیل‌زاده، میلاد جور، حسن بیاتی، محمد احمدی و عباس مهراندوز اعلام شده است. گروه تروریستی جیش العدل مسئولیت حمله به مرزبانان ایرانی را به عهده گرفته است.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/1/20 ] [ 11:43 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در اثر عملیات شهادت طلبانه «محمد جاسر حبایب کراکره» جوان فلسطینی در نزدیکی شهرک «شیلو» در جنوب نابلس واقع در کرانه باختری، یک نظامی صهیونیستی به هلاکت رسید.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/1/20 ] [ 11:35 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پیکر علامه سید محمد بحرالعلوم از شخصیتهای مذهبی موثر در تاریخ عراق پس از تشییع در حرم مطهر حضرت عباس(ع) در حرم مطهر حضرت امام علی(ع) تشییع شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/1/20 ] [ 11:16 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای امنیتی عراق حمله مسلحانه عناصر داعش در رشته کوههای حمرین در استان صلاح الدین را دفع کردند و خسارات فراوان جانی و تجهیزاتی به آن‌ها وارد کردند. وزارت دفاع عراق از ادامه پاکسازی مخفیگاه‌های داعش خبر داد که به کشته شدن 96 تن از عناصر داعش منجر شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/1/20 ] [ 11:7 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پس از اشغال شهر «ادلب» سوریه به دست گروه های تکفیری، ده ها هزار نفر از مردم این شهر آواره شدند و به شهرهای دیگر سوریه مهاجرت کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/1/20 ] [ 11:2 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در هفتمین روز ورود تروریست‌های داعش به اردوگاه یرموک در جنوب دمشق نیروهای امنیتی وزارت کشور فلسطین با برگزاری یک راهپیمایی مسلحانه آمادگی خود را برای مقابله با تکفیری‌های داعش اعلام کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/1/20 ] [ 10:58 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پیکر علامه سید محمد بحر العلوم روحانی روحانی و سیاستمدار برجسته عراقی روز چهارشنبه با حضور شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت حرم مطهر امام حسین(ع) و سید احمد الصافی تولیت حرم مطهر حضرت عباس(ع) و اقشار مختلف مردم کربلا در حرمین مطهر حضرت سیدالشهدا(ع) و حضرت قمر بنی هاشم(ع) تشییع شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/1/20 ] [ 10:57 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی داعش بیش از 200 کُرد ایزدی که بیش از 40 کودک در میان آن‌ها بود را در استان موصل عراق آزاد کرد. این ایزدی‌ها که گفته شده اکثراً بیمار و سالمند بودند پس از هشت ماه اسارت آزاد شدند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/1/20 ] [ 10:56 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ روستای کوچک عیترون در جنوب لبنان که در جریان جنگ 33 روزه مورد هجمه شدید دشمن صهیونیستی قرار گرفت اما هیچگاه از جمعیت خالی نشد یکی از جوانان خود را تقدیم اسلام و مقدسات اسلامی کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/1/19 ] [ 12:12 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ 8 روز بعد از بازپس‌گیری تکریت از عناصر گروه تروریستی داعش تیم‌های تخصصی، نبش قبر 12 گور دسته‌جمعی را در این شهر شروع کرده‌اند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/1/19 ] [ 12:11 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 541
بازدید دیروز: 1622
کل بازدیدها: 19794165

طلایه دار