سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پیکر شهید «غازی علی الضاوی» با کنیه "دانیال" یکی از رزمندگان حزب‌الله لبنان که در قنیطره سوریه به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، تشییع شد.

 

 

 

مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام عصر روز سه شنبه با حضور هزاران تن از شیعیان و محبان اهل بیت(ع) و دوستداران مقاومت اسلامی از مقابل منزلش در منطقه الخیام لبنان آغاز شد.

پیکر شهید الضاوی در تابوتی پیچیده در پرچم حزب‌الله بر روی دستان هزاران تشییع کننده که شعارهای "هیهات منا الذله"، "لبیک یاحسین(ع)" و "لبیک یا زینب(س)" سرمی‌دانند خیابان‌های الخیام را طی کرد و به گلزار شهدا رسید.

در مراسم تشییع پیکر این شهید مسؤولان حزب‌الله، سران کشوری و لشکری، مقامات حزب‌الله، طرفداران مقاومت اسلامی و گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) حضور داشتند.

تشییع کنندگان در این مراسم بار دیگر بر الهام گرفتن از قیام امام حسین (ع) و ایستادگی در برابر ظلم، بر تجدید بیعت با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و حمایت از مقاومت تاکید کردند.

تشییع کنندگان در ادامه بر حضرت محمد(ص) و خاندان پاک و مطهرش درود و سلام فرستادند و برای شادی روح شهید غازی علی الضاوی فاتحه قرائت کردند.

گروهی از رزمندگان مجاهد حزب الله هنگام بازدید از منطقه مزرعه الامل در قنیطره، هدف حمله موشکی بالگرد رژیم صهیونیستی قرار گرفته و به شهادت رسیدند. محمد عیسی ابو عیسی، جهاد عماد مغنیه، عباس ابراهیم حجازی، محمد علی حسن ابوالحسن، غازی علی ضاوی و علی حسن ابراهیم شهدای مقاومت حزب الله در این حمله هستند. سردار محمد علی الله دادی، فرمانده سابق تیپ الغدیر یزد نیز در این حمله به شهادت رسید.

 


[ سه شنبه 93/10/30 ] [ 8:47 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 475
بازدید دیروز: 141
کل بازدیدها: 19775661

طلایه دار