سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید سرافراز مدافع حرم شهید سعید قارلقی روز چهارشنبه 27خرداد ماه به همت ستاد یادواره شهدای مدافع حرم و به میزبانی دارالقرآن امام حسین(ع) و اداره اوقاف و امور خیریه در محل شبستان و مسجد امامزاده ابراهیم(ع) کنگاور برگزار شد.

 

 

 

 

 

در این مراسم که با استقبال کم نظیر مردم همراه بود،برنامه با قرائت قرآن کریم توسط کربلایی مهدی رحمتی شروع سپس کلیپی در بزرگداشت شهید قارلقی پخش گردید.

در ادامه حجت الاسلام دکتر رستمی امام جمعه شهرستان مریانج همدان به ایراد سخنرانی در خصوص فضیلت جهاد و شهادت و تکریم یاد شهدا بخصوص شهدای غواص و مدافعین حرم پرداخت و با ذکر روضه حضرت عباس(ع) بعنوان مدافع حرم سالار شهیدان به فرجام رساند.

پس از پخش کلیپ دوم ،مداح اهل بیت حاج حسین رجبیه به ذکر فضائل ماه رمضان و روضه اهل بیت (ع)بویژه حضرت رقیه (س) پرداخت و در ادامه کربلائیان مهدی رحمتی و محسن تکلو با نوحه خوانی و سینه زنی به مجلس معنویت بیشتر بخشیدند.

در پایان مراسم با حضور مسئولین از خانواده شهید قارلقی تقدیر بعمل آمد.

«شهید سعید قارلقی» چهارمین شهید استان البرز در دفاع از حرمین آل الله در عراق به دست تکفیری‌های داعش به شهادت رسید و پنجشنبه هفتم خرداد نیز پیکر این شهید بزرگوار به ایران بازگشت.

مراسم تشییع این شهید مدافع حرم فردا، یکشنبه 10 خرداد ساعت 8:30 صبح به آدرس کرج، مهرشهر، کیانمهر، انتهای خیابان ولی عصر (عج) با حضور امت حزب الله برگزار شد و پس این مراسم پیکر «شهید قارلقی» به بهشت زهرا (س) منتقل و در گلزار شهدا دفن شد .

تشییع پیکر شهید مدافع حرم
مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم«سعید قارلقی»درمهرشهر
شهید مدافع حرم«سعید قارلقی»
شهید مدافع حرم«سعید قارلقی»

برادر شهید مدافع حرم«سعید قارلقی» در حال قرائت زیارت عاشورا

شهید مدافع حرم«سعید قارلقی»
شهید مدافع حرم«سعید قارلقی»
مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم«سعید قارلقی»درمهرشهر

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم«سعید قارلقی»درمهرشهر

پدر شهید سعید قارلقی


[ یکشنبه 94/3/31 ] [ 8:15 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 151
بازدید دیروز: 638
کل بازدیدها: 19773896

طلایه دار