سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ هزاران فلسطینی بعد از نماز جمعه در روستای بیت لقیا در مراسم تشییع جنازه نوجوان 13 ساله‌ای که در اثر تیراندازی سربازان اسرائیلی در کرانه باختری به شهادت رسید، شرکت کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/7/26 ] [ 6:28 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در اولین ساعت صبح روز گذشته مسجد جامع مسلمانان آتن، پایتخت یونان از سوی عناصر تندرو مسیحی مورد هتک حرمت قرار گرفت.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/7/26 ] [ 6:21 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ آیت الله سید محمد ابطحی کاشانی یکی از شاگردان و یاران دیرین امام خمینی(ره) دار فانی را وداع گفت.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 93/7/25 ] [ 11:39 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پیکر پاک و مطهر سه شهید از مدافعان حرم حضرت زینب کبری (س) امروز ـ پنج‌شنبه 24 مهرماه ـ با حضور مسوولان دستگاههای اجرایی، امام جمعه و مردم خداجوی و ولایت مدار باقرشهر از توابع شهر ری تشییع شد. مردم باقرشهر پیکر پاک و مطهر شهیدان «محمد حسین خدا پناه»، «عزیزاله رسول» و «اصغر یوسفی» و «صادق محمدی» را رأس ساعت 10 صبح از مسجد جامع حضرت ولیعصر (عج) خیابان سی متری این شهر تشییع و پس از اقامه نماز برای خاکسپاری به گلزار شهدای بهشت زهرا(س) انتقال داده شد.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/7/24 ] [ 7:56 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ شبکه تلویزیونی الفجر گزارش داد که سازمان تروریستی داعش در لیبی مسابقات فوتبال را بین طرفداران این گروه در شهر "درنا" برگزار خواهد کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/7/24 ] [ 7:53 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ ارتش سوریه موفق شد تلاش گروههای مسلح را برای حمله به پشت خطوط یگانهای ارتش مستقر در خط مقدم در محله "جوبر" در شرق پایتخت دمشق سوریه دفع کند و شماری از مهاجمان کشته شدند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/7/24 ] [ 7:52 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سه عضو یک باشگاه موتورسواری در هلند برای مبارزه با عناصر گروه تروریستی داعش به عراق رفته‌اند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/7/24 ] [ 7:51 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار آقای رمضان عبدالله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه، با اظهار خرسندی فراوان از پیروزی غزه‌ی مقاوم در جنگ 51 روزه و اظهار عجز رژیم صهیونیستی در برابر مردمی محاصره شده، این پیروزی بزرگ را مصداق «وعده‌ی نصرت الهی» و بشارت‌دهنده‌ی تحقق پیروزی‌های بزرگ‌تر خواندند و تأکید کردند: جمهوری اسلامی و مردم ایران به پیروزی و ایستادگی شما افتخار کردند و امیدواریم سلسله‌ی پیروزی‌های مقاومت تا پیروزی نهایی ادامه یابد.

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/7/24 ] [ 7:48 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات و تولیت حرم مطهر امامین جوادین(ع) در کاظمین قرارداد اجرای 6 طرح مرتبط با این حرم را امضاء کردند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/7/23 ] [ 11:34 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یک قاضی سعودی روز چهارشنبه آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر روحانی شیعه در این کشور را به اعدام محکوم کرد.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/7/23 ] [ 11:32 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 2006
بازدید دیروز: 1777
کل بازدیدها: 19780898

طلایه دار