سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ ارتش سوریه موفق شد تلاش گروههای مسلح را برای حمله به پشت خطوط یگانهای ارتش مستقر در خط مقدم در محله "جوبر" در شرق پایتخت دمشق سوریه دفع کند و شماری از مهاجمان کشته شدند.

 

 

 

 

براساس این گزارش، گروههای مسلح بامداد دیروز تلاش کردند به پایگاههای تدارکاتی یگانهای نظامی ارتش سوریه در جوبر حمله کنند و نتیجه این یورش نیز کشته شدن همه آن‌ها بود که از گردانهای موسوم به گردانهای «هدی» بودند و طرح آنان برای حمله شکست خورد و همه تونل‌هایی که از آن به پشت خطوط ارتش سوریه حمله کرده بودند منهدم شد.

این گروه‌ها از طریق تونل‌ها و فاضلاب آمده و از منطقه مسالخ خارج شده بودند. نیروهای واکنش سریع این حمله را به سرعت مهار کردند و با قدرت آتشباری زیادی به آن واکنش نشان دادند.

یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت: نیروهای مسلح توانستند نفوذ برخی گروههای تروریستی مسلح را که از تونل‌ها و فاضلاب استفاده کرده بودند تا به پشت نیروهای سوری برسند مهار کنند. ارتش سوریه در کمین آن‌ها بود و آنان را ظرف یک ساعت تارومار کرد و اوضاع را به حال عادی بازگرداند و ده‌ها نفر از آنان را به هلاکت رساند. تروریست ها از ملیتهای مختلف بودند و باقیمانده نیز از تونلهایی که آمده بودند گریختند.

یگان‌های مهندسی که این تونل را بررسی کردند مقادیر زیادی مواد منفجره دست ساز پیدا کردند.

یکی از نیروهای ارتش سوریه درباره مواد به کارگرفته شده برای ساخت مواد منفجره دست ساز توضیح داد و گفت: این بمب‌های دست ساز و مواد منفجره در داخل این تونل‌ها پیدا شد.

گروههای مسلح نتوانستند جلوی پیشروی ارتش سوریه را در جوبر بگیرند به همین سبب به دشوار‌ترین عملیات نفوذی یعنی حمله به مواضع پشت خطوط ارتش سوریه اقدام کردند اما غافلگیر و ضربه سنگینی متحمل شدند.

استفاده از کانال‌ها، تونل‌ها و فاضلاب‌ها و سنگربندی‌ها و نفوذ به پشت خطوط ارتش سوریه هیچ یک نتوانسته است گروههای مسلح را به هدفشان برساند یعنی به ارتش سوریه نفوذ کنند یا جلوی پیشروی ارتش را در جوبر بگیرند.

 

 


[ پنج شنبه 93/7/24 ] [ 7:52 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 695
بازدید دیروز: 1788
کل بازدیدها: 19799497

طلایه دار