سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ مردم ولایتمدار و شهیدپرور ارومیه پیکر پاک 2 تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس را تشییع و در محوطه حسینیه اعظم عاشقان ثارالله این شهر دفن کردند.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/5/9 ] [ 7:38 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ‌ مراسم اجتماع عزاداران مکتب جعفری و تشییع شهدای گمنام در مشهد مقدس با حضور آیت الله صافی گلپایگانی ، آیت الله علم الهدی و حجت الاسلام رئیسی برگزار شد.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/5/9 ] [ 7:37 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای بعثت ؛پیکر مطهر " شهید رمضان فضل زاده "هفتمین شهید  از شهدای مدافع حرم صفادشت که در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) به درجه رفیع شهادت نائل شده است، روز یکشنبه 10مرداد ماه ساعت 16.30عصر تشییع خواهد شد.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/5/9 ] [ 12:44 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

پیکرهای تعداد دیگری از شهدای مدافع حرم در استان تهران تشییع می شود.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/5/9 ] [ 12:43 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ نماز جمعه این هفته ارومیه با حضور مردم مومن و خداجوی این شهر و به امامت نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در حالی برگزار شد که پیکرهای پاک 2 تن از شهدای گمنام تازه تفحص شده فضای مصلای امام خمینی(ره) شهر ارومیه را عطرآگین کرده بود.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/5/9 ] [ 12:39 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مردم شهید پرور بجنورد عصر دیروز پنج شنبه 7 مرداد با حضور در خیابان های میدان آزادگان تا مسجد انقلاب این شهر در آستانه شهادت امام صادق (ع)، با شعار لبیک یاحسین(ع) از پیکر 4 شهید گمنام استقبال کردند.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/5/9 ] [ 12:38 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مردم شهید پرور شهر اصفهان عصر امروز پنج شنبه هفتم مرداد 1395 پیکرهای هشت شهید تازه تفحص شده را در سطح این شهر تشییع کردند. پیکرهای سه تن از این شهدا که هویت آنها شناسایی شده، امروز در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد و پیکرهای پنج شهید گمنام هم طی روزهای آتی در شهرهای مختلف استان اصفهان تشییع و دفن خواهد شد.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/5/9 ] [ 12:38 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ‌ مراسم وداع با پیکر مطهر 5 شهید گمنام دفاع مقدس با سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی در صحن جامع حرم مطهر رضوی و با حضور زائران و مجاوران برگزار شد.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/5/9 ] [ 12:36 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سرایا القدس شاخه نظامی گروه جهاد اسلامی فلسطین شامگاه پنج شنبه هفتم مردادماه در شهر رفح طی مراسمی از موشک پیشرفته جدید خود رونمایی کرد.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/5/9 ] [ 12:35 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ هزاران نفر از مردم جنوب لبنان در مطقه مجدل‌زون پیکر مطهر شهید مجاهد «حسین موسی سلمان» با کنیه «ابوعلی سلمان» را که در دفاع از مقدسات اسلامی در سوریه به شهادت رسید تشییع کردند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 95/5/6 ] [ 7:17 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 980
بازدید دیروز: 2534
کل بازدیدها: 19784450

طلایه دار