سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در 71امین روز اعتصاب غذای دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان و عده ای از شیعیان این کشور در اسلام آباد، «حجت الاسلام حسن ظفر» روحانی شیعه پاکستانی، در اثر سوء تغذیه از حال رفت. ایشان بلافاصله به بیمارستان منتقل و از بخش مراقبت های ویژه (ICU) بستری شد.

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 95/5/3 ] [ 7:13 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حماس در روزهای گرم و بلند تابستان برای کودکان و نوجوانان شهر غزه فلسطین برنامه های مختلف نظامی و فرهنگی تدارک دیده است.

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 95/5/3 ] [ 7:13 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ هر روز مراسم صبحگاهی قرائت زیارتنامه امام هادی(ع) و امام حسن عسکری(ع) با حضور خادمان حرم امامین عسکریین(ع) در شهر سامراء برگزار می شود.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 95/5/3 ] [ 7:12 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مقامات امنیتی و بیمارستانی در عراق اعلام کردند شمار قربانیان ناشی از حمله انتحاری روز یکشنبه گروه تروریستی داعش در منطقه کاظمین در شمال بغداد به دست‌کم 15 نفر افزایش یافته است. 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 95/5/3 ] [ 7:11 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ وزارت دفاع عراق گزارش داد: در چارچوب فشار بر گروههای تروریستی، نیروهای عراقی به جستجو و بازرسی در ناحیه نخیب و مناطق اطراف آن در غرب کربلا پرداختند.

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 95/5/3 ] [ 7:8 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مهندس "حسام حریدین" مدیر شرکت آب و فاضلاب استان دمشق سوریه از انفجار لوله تامین کننده آب شهر دمشق توسط گروه های تروریستی خبر داد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 95/5/3 ] [ 7:8 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ عملیات کردهای سوریه برای تصرف و آزادسازی شهر منبج در شمال شهر حلب سوریه ادامه دارد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 95/5/3 ] [ 7:7 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه از از دستاور بزرگ نیروهای امنیتی این کشور در مبارزه با گروه تروریستی داعش خبر داد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 95/5/3 ] [ 7:6 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10      
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 850
بازدید دیروز: 2534
کل بازدیدها: 19784320

طلایه دار