سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «نیلوفر رحمانی» خلبان 23 ساله‌ای است که در نیروی هوایی افغانستان خدمت می‌کند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/1/29 ] [ 7:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله انتحاری روز شنبه در جلال آباد مرکز استان ننگرهار افغانستان را بر عهده گرفت.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/1/29 ] [ 7:4 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» شامگاه دیروز از ماکت پهباد «ابابیل» در محله الشجاعیه غزه رونمایی کرد.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/1/29 ] [ 7:1 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم بزرگداشت شهدای یمن با حضور علماء، فضلاء، طلاب خارجی و اقشار مختلف مردم قم و به میزبانی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، جامعة المصطفی(ص) العالمیة، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مدیریت حوزه‌های علمیه و نهادهای همسو شب گذشته در مسجد اعظم قم برگزار شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/1/29 ] [ 7:0 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ ارتش رژیم سعودی با حمله توپخانه ای به مناطق مرزی یمن، ده ها تن از شهروندان این کشور را شهید و مجروح کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/1/29 ] [ 6:58 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود در مراسم «همایش همبستگی و وفاداری به ملت مظلوم یمن» گفت: هدف ما از این دیدار اعلام مخالفت و محکومیت تجاوز سعودی- آمریکایی به یمن و اعلام همبستگی با ملت یمن است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/1/29 ] [ 6:57 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به قلم: علی شاکر

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سایت تخصصی جنگ و ارتش‌های جهان (متعلق به کشور بلغارستان): "تمام چرخ دنده‌های تحولات خاورمیانه با دست ژنرال سلیمانی تنظیم می‌شود"؛ سایت راست خبر ترکیه: "این قهرمان، رویاهای غرب در مورد منطقه را تبدیل به یک کابوس کرده است"؛ سایت شبکه الجزیره ترکی: "قاسم سلیمانی شمشیر ایران در خاورمیانه است. او مردی است که در همه جا حضور دارد اما هیچ جا نیست"؛ نیویورک تایمز: "نقش و فعالیت‌های آقای سلیمانی کاملاً در نقطه مقابل سیاست‌های آمریکا قرار دارد" و هفته نامه نیوز ویک: "قدرت نظامی وی تا حدی شبیه به قدرت فرمانداران روم باستان است".

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/1/27 ] [ 11:42 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش مشرق، تصاویری که پیش روی دارید، نشان اقدام متهورانه تعدادی از علاقه‌مندان به شهید آیت الله سید محمدباقر صدر در دوران حاکمیت رژیم صدام است که طی آن پیکر مطهر آن شهید را در قبرستان وادی السلام نجف، از قبری که در معرض تخریب بود، به در آوردند و در نقطه دیگر از آن و با نام مستعار مدفون ساختند. این تصاویر و شرح ماوقع آن، پس از سقوط صدام منتشر شد.
[ پنج شنبه 94/1/27 ] [ 11:39 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

دو دانش پژوه چینی چهارشنبه با ازدواج ساده در گرگان زندگی خود را آغاز کردند.





[ پنج شنبه 94/1/27 ] [ 11:38 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارانوت" روز پنجشنبه با اعلام این خبر، هلاکت این شهرک نشین در بیمارستان هداسا عین کرم در بیت المقدس اشغالی را تایید کرد.






[ پنج شنبه 94/1/27 ] [ 11:37 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1256
بازدید دیروز: 1777
کل بازدیدها: 19780148

طلایه دار