سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

IMG-20150417-WA0002

شهادت برادر جانباز «حبیب جنت مکان» مدافع حرم ویادگار هشت سال دفاع مقدس غروب روز گذشته 27 فروردین 94در نزدیکی سامرا توسط جاهلان داعش به فیض شهادت نا ئل شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/1/29 ] [ 11:41 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ به مناسبت بیانات مهم رهبر انقلاب درباره مسئله هسته‌ای در روز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به یازده پرسش درباره مسئله‌ی هسته‌ای با استفاده از بیانات رهبر انقلاب در چندماه اخیر پاسخ می‌دهد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/1/29 ] [ 7:20 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ غرفه آستان مقدس حرم حضرت عباس در هفته فرهنگی نسیم کربلا که در اسلام آباد پاکستان دایر گردیده، اقدام به برپایی نمایشگاه عکس با عنوان «از دیروز تا امروز» نموده است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/1/29 ] [ 7:16 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ اینجا در کنار رود فرات، صد‌ها شمع بر در و دیوار ساختمان‌هایی که خون صد‌ها و شاید هزاران تن از مردم عراق که توسط گروه تروریستی داعش کشتار شده‌اند، روشن است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/1/29 ] [ 7:15 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «رائد الجبوری» استاندار استان صلاح الدین اعلام کرد: در جریان درگیری ارتش و نیروهای مردمی عراق با تروریست‌ها در استان صلاح الدین، «عزت ابراهیم الدوری» معاون «صدام حسین» دیکتاتور معدوم عراق به هلاکت رسید.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/1/29 ] [ 7:13 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ ‌ پس از پیشروی‌های گروه تروریستی داعش در مناطقی از شهر «رمادی» در استان الانبار عراق، هزاران نفر از ساکنان این شهر در روزهای اخیر با‌‌ رها کردن منازل خود، به سوی شهر بغداد فرار کردند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/1/29 ] [ 7:10 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ عناصر تروریستی داعش با حمله به یک قبرستان مسیحیان در شهر موصل شمار زیادی از قبور آن ار تخریب کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/1/29 ] [ 7:10 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ نیروهای ارتش سوریه طی یک درگیری با تروریست‌های تکفیری جبهة النصرة در منطقه «خناصر» در حومه جنوبی حلب، «ابو هلال» امیر این گروه تکفیری را در این منطقه به هلاکت رساندند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/1/29 ] [ 7:8 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ ‌ «عادل راضی صقر الحربی» رهبر ارشد گروه تروریستی جبهة النصرة و مسئول گردان ضد زره این گروه در درگیری با نیروهای ارتش سوریه در حومه شهر «ادلب» به هلاکت رسید.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/1/29 ] [ 7:7 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ آوارگان سوری که برای فرار از دست تروریست‌های تکفیری داعش، جبهة النصرة و دیگر گروه‌های تکفیری به کشورهای همسایه و به ویژه ترکیه پناه برده‌اند، وضعیت معیشتی بسیار بدی را سپری می‌کنند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/1/29 ] [ 7:6 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 777
بازدید دیروز: 1777
کل بازدیدها: 19779669

طلایه دار