سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

تصاویر منتشرنشده از شهید مدافع حرم “سید مجتبی ابوالقاسمی” در سوریه در ادامه مطلب ...

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/10/20 ] [ 11:24 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ جنایت های رژیم سعودی در یمن همچنان ادامه دارد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/10/20 ] [ 11:23 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

عکس/ قناصه‌ای که بر زمین نخواهد ماند

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، شهید احمد اعطایی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) است که پس از مجاهدت و ایثارگری در راه اسلام توسط تروریست های تکفیری به شرف شهادت نائل آمد.




[ شنبه 94/10/19 ] [ 11:12 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

سفر به خطرناکترین نقطه مرزی از هنگ مرزی جکیگور در شهرستان سرباز تا میله مرزی 240 در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان؛ منقطه‌ای که دو سال پیش 5 تن از مرزبان‌های کشورمان در آن نقطه به دست گروهک‌های‌ تروریستی و اشرار به گروگان گرفته شدند و گروهبان دانایی‌فر به شهادت رسید؛ منطقه‌ای که خاکش مقتل ده‌ها سرباز غیور این آب و خاک بوده، امسال 5 سرباز و 3 نیروی کادر مورد هدف گروه‌های تروریستی قرار گرفتند و در چند سال اخیر عملیاتی‌ترین نقطه مرزی کشور نام گرفته...



[ شنبه 94/10/19 ] [ 11:7 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ  رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم قم، با تجلیل از قیام تاریخ ساز 19 دی 1356 مردم این شهر و تشریح علل و عوامل «ماندگاری انقلاب»، تاکید کردند: در پرتو حضور آگاهانه همگانی، ماندگاری انقلاب، آرامش و سکینه ملت و پیروزی بر توطئه های دشمنان امکان پذیر خواهد شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/10/19 ] [ 11:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ عناصر یگان عرب نمای صهیونیستی شامگاه جمعه «نشأت ملحم» مجری عملیات جمعه گذشته تل آویو را در روستای عرعره واقع در ‌ام الفحم به شهادت رساندند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/10/19 ] [ 11:2 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ شبکه تلویزیونی المسیره یمن در گزارشی از وضعیت میدانی جنگ یمن از کشته شدن دو سرباز سعودی و آزادی منطقه "الحنا" خبر داد.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/10/19 ] [ 10:54 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، واحد اطلاع رسانی جنگی عراق اعلام کرد، معاون دوم ابو بکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش در غرب استان الانبار به هلاکت رسید.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/10/19 ] [ 10:53 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

تصاویر/ پرواز هشت کبوترِ «فاطمی» بر گردِ حرمِ امام هشتم(ع)

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، روز گذشته، پیکر مطهرِ هشت تن از مدافعانِ حرم بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)، در مشهد مقدس تشییع شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/10/18 ] [ 10:6 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

عکس یادگاری «مدافع حرم» در کنار اساتیدش

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، تصویری که پیش رو دارید، مدتی قبل در محلِ یادمانِ شهدای «هویزه» (استان «خوزستان») به ثبت رسیده است. جوان خوش سیمایی که در کانونِ قاب قرار دارد، «عبدالمهدی کاظمی» است. وی از پاسدارانِ جوانِ «خمینی شهر» بود که چندی قبل، داوطلبانه، به یگان های «مدافع حرم بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)» در «سوریه» ملحق شد. «عبدالمهدی» اوایل دی ماه امسال، در نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» خلعت شهادت پوشید. 



[ جمعه 94/10/18 ] [ 10:4 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 430
بازدید دیروز: 1788
کل بازدیدها: 19799232

طلایه دار