سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ شبکه تلویزیونی المسیره یمن در گزارشی از وضعیت میدانی جنگ یمن از کشته شدن دو سرباز سعودی و آزادی منطقه "الحنا" خبر داد.

 

 

 

 

 

برپایه این خبر، پس از پیشروی ارتش و کمیته های مردمی یمن در خاک عربستان که به دروازه های شهر مرزی "الطوال" رسیده بودند، ستوان «عبدالله بن عبدالرحمن الحوشانی» و گروهبان «علی بن أحمد الهلالی» ‎در پی درگیری با نیروهای یمنی در این شهر واقع در استان جیزان عربستان به هلاکت رسیدند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن منطقه "الحنا" در غرب الوازعیة واقع در استان تعز را از لوث مزدوارن سعودی پاک کردند.

در همین راستا نیروهای یمنی چند خودرو نظامی سعودی ها در پایگاه نظامی "معقل الصید"در جیزان عربستان را منهدم و پایگاه "جحفان" را هدف قرار دادند.

همچنین یگان موشکی ارتش و کمیته های یمن پایگاه نظامی "نهوقة"، "الدود"، "الرقابة علیب" و مرکز "العین الحارة" در نجران را هدف قرار دادند.

در استان تعز نیز مواضع تروریست ها در"جبل الشبکة" واقع در شهر ذیاب را منهدم کردند.

در همین راستا حمله مزدوران سعودیه به "جبل هیلان" در استان مارب و شهر "میدی" در استان حجه ناکام گذاشتند و شماری از آنان به هلاکت رساندند.

در مقابل جنگنده های رژیم سعودی منازل شهروندان یمنی در دو شهر "رازح" و "منبه"، منطقه "مذاب" شهر اصفراء در سه نوبت، شهر "رازح" استان صعده را بمباران کردند.

پایتخت یمن نیز امروز شاهد حملات جنگنده های متجاوز سعودی ـ آمریکایی بود در این حملات مناطق "نقیل" در شهر نهم و "النهدین" در دو نوبت بمباران شد.

همچنین پایگاه نیروی هوایی و دریای یمن در شهر حدیده توسط جنگنده های سعودی هدف حملات هوایی قرار گرفت.


[ شنبه 94/10/19 ] [ 10:54 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 2169
بازدید دیروز: 550
کل بازدیدها: 19811614

طلایه دار