سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ بنا بر آنچه که در صفحات و سایت‌های مرتبط با گروه تروریستی تکفیری داعش آمده است، این گروه جنایتکار مسؤولیت شهادت «سردار حاج حمید تقوی» فرمانده ارشد سپاه پاسداران ــ که در حین انجام مأموریت مستشاری در سامراء به شهادت رسید ــ را بر عهده گرفته است.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/9 ] [ 11:29 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در آستانه سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) پیکر پاک یکی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) با حضور اقشار مختلف مردم شهیدپرور قم در قم تشییع و به خاک سپرده شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/9 ] [ 11:26 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «حاج سیدعلی ترحینی» و همسرش «ام عباس»، زوجی هستند که در روستایی موسوم به «عبا الجنوبیة» در «جنوب لبنان» زندگی می‌کنند. این مرد و زن، دو پسر داشتند به نام‌های «عباس» و «حیدر» که هر دو از اعضای «مقاومت اسلامی» (شاخه? نظامی حزب الله لبنان» بودند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/9 ] [ 11:24 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گردان‌های نظامی المرتضى(ع) وابسته به آستان مقدس حرم مطهر امام علی(ع) که جهت پشتیبانی و امداد رسانی به نیروهای مردمی و ارتش عراق در جبهه جنگ با داعش تشکیل شده چهار تن از نیروهای برجسته خود را در راه خاک پاک عتبات عالیات تقدیم کرد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/9 ] [ 11:21 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یکی از رهبران سازمان بدر از به شهادت رسیدن مشاور نظامی «هادی العامری» رئیس سازمان بدر به ضرب گلوله یک تک تیرانداز در ورودی ضلوعیه در شمال بغداد خبر داد.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/9 ] [ 11:20 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) روز دوشنبه میزبان یکی از شهدای تیپ حضرت علی اکبر(ع) بود که در دفاع از مقدسات اسلامی و درگیری با تروریست‌های تکفیری داعش در منطقه یثرب به شهادت رسید.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/9 ] [ 11:18 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ صحن حرم مطهر امام حسین (ع) با 500 عدد فرش کاشانی که از فاخر‌ترین فرش‌های دنیاست فرش شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/9 ] [ 11:17 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی در پی فروپاشی صفوف گروه تروریستی داعش وارد شهر یثرب در استان صلاح الدین شده‌اند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/9 ] [ 11:15 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در ادامه پروژه ساخت ضریح جدید حرم مطهر حضرت عباس(ع)، مونتاژ پنجره‌های فلزی این ضریح بر روی سازه فلزی در جریان است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/9 ] [ 11:14 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
بدون شرح...


ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/10/9 ] [ 11:13 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 179
بازدید دیروز: 346
کل بازدیدها: 19809074

طلایه دار