سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی در پی فروپاشی صفوف گروه تروریستی داعش وارد شهر یثرب در استان صلاح الدین شده‌اند.

 

 

 

 

نیروهای نظامی پس از ورود به شهر یثرب در حال پیشروی در منطقه البوجبیلی در جنوب شرقی شهر بلد در استان صلاح الدین هستند.

یثرب در شهرستان البلد در استان صلاح الدین عراق است که یکی مهم‌ترین پایگاه‌های داعش بشمار می‌رفت.

نیروهای ارتش عراق و داوطلبان مردمی در ادامه پیشروی‌های خود در استان صلاح الدین، منطقه بیت الوصل در حومه شهرستان بلد را از دست تروریست‌ها آزاد کردند.

وزارت دفاع عراق نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش و نیروهای مردمی در عملیات آزادسازی منطقه یثرب، 180 نفر از عناصر تکفیری داعش را از پای درآوردند.

وزارت دفاع عراق اعلام کرد که فرماندهی عملیات سامراء با پشتیبانی نیروهای هوایی ارتش و نیروهای بسیج مردمی به عملیات پاکسازی یثرب و مناطق القادسیه، البوجیلی و المذاریع به سمت الضلوعیه ادامه می‌دهند.

این منطقه که میان دو شهر سامراء و الدجیل قرار دارد، به کنترل کامل ارتش و نیروهای داوطلب مردمی درآمده است و درگیری در جبهه‌های مختلف آن علیه گروه داعش بی‌وقفه ادامه دارد.

یکی از گردان‌های نظامی که در عملیات آزادسازی منطقه یثرب مشارکت دارد گردان المرتضی (ع) وابسته به آستان مقدس حرم امام علی (ع) است که پس از صدور فتوای جهاد کفایی از سوی حضرت آیت‌الله سیستانی به جبهه‌های جنگ آمده‌اند.

طی روزهای اخیر از گردان المرتضی (ع) چهار تن از جمله حجت الاسلام شهید مشتاق الزیدی که فرماندهی این گردان مردمی را بر عهده داشت در درگیری با تکفیری‌های داعش به شهادت رسیده‌اند.

تصاویری از عملیات جهادی این گردان نظامی را مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ سه شنبه 93/10/9 ] [ 11:15 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1873
بازدید دیروز: 550
کل بازدیدها: 19811318

طلایه دار