سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در سالروز ضربت خوردن مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، مراسم سوگواری و عزاداری آن امام همام، با حضور قشرهای مختلف مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/4/5 ] [ 8:17 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم احیای شب قدر با حضور پرشور زائرین در حرم امام حسین(ع) و حرم حضرت عباس(ع) در شهر کربلای معلی برگزار شد.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/4/5 ] [ 8:16 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

آیین تشییع پیکر مطهر شهیدان والامقام عبدالله جعفری ، اسدالله یوسفی و غفور جعفری ازشهدای مدافع حرم با حضور پرشور خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران و آحاد مختلف جامعه در پاکدشت برگزار شد.

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 95/4/4 ] [ 1:27 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

نماهنگ زیبای «ای مهربون» با نوای حاج ابوذر بیوکافی ویژه شبهای قدر منتشر شد که شما دوستان می توانید در ادامه مطلب دانلود کنید

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 95/4/4 ] [ 1:15 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

بازگشت پیکر مطهر شهید عباس آبیاری به آغوش خانواده +تصاویربازگشت پیکر مطهر شهید عباس آبیاری به آغوش خانواده +تصاویر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  راه مبین، پیکر مطهر شهید مدافع حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، عباس آبیاری که در دی ماه سال گذشته در سوریه به فیض شهادت نائل آمده بود، از طریق آزمایش DNA شناسایی و پس از گذشت شش ماه دوری شب گذشته در معراج الشهداء تهران به آغوش خانواده بازگشت.

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 95/4/4 ] [ 1:12 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

قدر 33277 12 توصیه رهبر معظم انقلاب برای استفاده بهتر از لیالی قدر

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ 12 پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای به‌مناسبت فرارسیدن لیالی قدر ماه مبارک رمضان برخی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی برای استفاده‌ هرچه بهتر و کامل‌تر از این فرصت گران‌بها را منتشر کرد.

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 95/4/4 ] [ 1:11 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

11

به گزارش اویس، در روزهای اخیر و پس از اعلام شهادت علی شفیق دقیق معروف به “امیر” و عباس علی الموسوی دو تن از اعضای حزب الله لبنان در نبرد با تروریست های تکفیری در نبردهای ریف حلب، برخی از کاربران لبنانی با منتشر کردن تصویری از علی شفیق از شباهت این شهید بزرگوار به کاراکتر “مسلم” با بازی کاوه خداشناس در فیلم سینمایی خداحافظ رفیق خبر دادند.

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 95/4/4 ] [ 1:8 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای سوری با عملیات در عمق مواضع گروه های تروریستی در ریف دمشق توانستند یک انبار بزرگ تسلیحات از جمله تیربارهای سنگین ساخت آمریکا را شناسایی و مصادره کنند.

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 95/4/4 ] [ 1:1 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ "مصطفی طه" تروریست برجسته احرارالشام در درگیری هاى "خلصة" حومه جنوبى حلب سوریه به هلاکت رسید.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 95/4/4 ] [ 12:59 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سازمان خیریه اسلامی - شیعی "حسین کیست؟" در روزهای ماه مبارک رمضان در اقدامی تحسین برانگیز، با حضور در یکی از محله های فقیرنشین شهر "لوییویل" ایالت "کنتاکی" آمریکا، اقدام به توزیع غذا در میان ساکنان این محله کردند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 95/4/4 ] [ 12:58 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 2874
بازدید دیروز: 524
کل بازدیدها: 19788009

طلایه دار