سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

بسم رب الشهداء والصدیقین.مراسم تشییع پیکر شش مدافع حرم ازلشکرفاطمیون به اطلاع می رساند درساعت 10 صبح فردا پنجشنبه مبداء 1-میدان شهرری 2-باقرشهر 3-پاسگاه نعمت ابادمقصدهمه شهدابهشت زهراس قطعه50 ازشما دوستان درخواست می شود هم حضور داشته وهم به هروسیله ای که مقدوراست اطلاع رسانی کنید...

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 95/4/10 ] [ 1:4 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مهدی دیابی در گفت‌وگو با خبرنگار ذاکرنیوز در سمنان، اظهار داشت: شهید نور‌الله فخری از مدافعان حرم عضو لشگر فاطمیون بود که در روزهای گذشته در سوریه به شهادت رسید.

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 95/4/10 ] [ 12:55 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری دانشجو، همسر شهید قاضی خانی درباره مطلب منتشر شده از گفتگوی دختر 4 ساله اش با مقام معظم رهبری در حاشیه دیدار اخیر ایشان با خانواده شهدا گفت: یک روز با ما تماس گرفتند و گفتند به ضیافت افطار بیت رهبری دعوت شده ایم از این بابت بسیار خوشحال بودم و بچه ها را حسابی آماده کردم.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 95/4/10 ] [ 12:51 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نخستین نمایشگاه سلاح‌های تولید داخل و تجهیزات نظامی یمن توسط جنبش انصارالله در صنعاء گشایش یافت.

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 95/4/10 ] [ 12:45 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حرم مطهر امامین عسکریین(ع) در شهر مقدس سامراء در آستانه بیست و سومین شب از لیالی قدر غربت خاصی دارد. در جدیدترین تصاویری که امروز از حرمین مطهر ثبت شده این غربت مشاهده می‌شود. در این حرم، امام هادی، امام حسن عسکری علیهماالسلام و حضرت حکیمه خاتون عمه‌ی امام حسن عسکری و حضرت نرجس خاتون مادر امام زمان (عج) مدفون هستند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 95/4/9 ] [ 3:36 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ شهر فلوجه در استان الانبار عراق به صورت کامل از لوث عناصر گروه تروریستی داعش پاکسازی شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 95/4/9 ] [ 3:33 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی سردار سرلشکر پاسدار محمدحسین باقری را به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح منصوب کردند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 95/4/9 ] [ 3:32 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی سردار سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی را به عنوان مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا منصوب کردند.

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 95/4/9 ] [ 3:31 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر کردستان در جمع اصحاب رسانه گفت: یک تیم تروریستی حزب منحله دموکرات کردستان که متشکل از 11 نفر بودند روز یکشنبه 6 تیر ماه توسط سپاه کردستان به طور کامل منهدم شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 95/4/9 ] [ 3:26 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

یک گیلانی دیگر به جمع شهدای مدافع حرم پیوست

به گزارش خبرگزاری بین المللی کاسپین از رشت، شنیده ها حاکی از شهادت یک مدافع حرم گیلانی در جبهه نبرد با داعش و تکفیری ها در سوریه است.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/4/5 ] [ 8:29 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 518
بازدید دیروز: 1291
کل بازدیدها: 19777633

طلایه دار