سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) - ابنا - در حالی که تصویر و نام عامل انتحاری امروز مسجد امام صادق(ع) کویت منتشر شده است، ملیت وی هنوز در پرده ابهام است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/4/6 ] [ 1:54 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ شبکه «الکوت» کویت از یک انفجار تروریستی در مسجد شیعیان این کشور خبر داد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/4/6 ] [ 1:52 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

شهادت مدافع ایرانی حرم حضرت زینب+تصاویر

روز گذشته یکی از جوانان برومند خطه دلاور خیز آذربایجان در جبهه های نبرد با تروریسم تکفیری در کشور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.





[ جمعه 94/4/5 ] [ 1:25 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان مدافع حرم «حسن غفاری»، «علی امرایی» و «محمد حمیدی» امروز (پنج‌شنبه) از مقابل آستان مطهر امامزاده عبدالله شهر ری به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد و پیکر مطهر این شهدا پس از طواف در آستان حضرت سیدالکریم(ع)، امامزاده حمزه(ع) و امامزاده طاهر(ع) به سمت بهشت زهرا(س) بدرقه گردید.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/4/5 ] [ 1:22 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

پیکرهای پنج شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) روز پنجشنبه در مشهد تشییع شد.این شهدا از رزمندگان لشکر فاطمیون بودند که در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و مقابله با گروههای تکفیری داعش به فیض شهادت نایل آمدند.تاکنون از مجموع حدود 400 شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) که در نقاط مختلف کشور تشییع شده اند 79 نفر در خراسان رضوی تشییع و به خاک سپرده شدند.





[ جمعه 94/4/5 ] [ 1:19 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

رمضان در جبهه لاذقیه سوریه+تصاویر

گروه بین الملل مشرق- همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، رزمندگان ارتش و دفاع وطنی سوریه مستقر در جبهه های نبرد با تروریسم تکفیری به استقبال آن رفته اند. یکی از این جبهه ها در منطقه لاذقیه واقع در ساحل مدیترانه قرار دارد که برخی مناطق حاشیه شمالی آن از یک سال پیش به عرصه تاخت و تاز گروههای تروریستی تکفیری مورد مایت دولتهای ترکیه، قطر و عربستان سعودی قرار گرفته است.




[ جمعه 94/4/5 ] [ 1:16 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

گریه شهید حزب الله در لحظه وداع با خانواده اش+تصاویر

گروه بین الملل مشرق- انتشار تصاویر از پیکر مطهر یکی از شهدای حزب الله که در هنگام وداع خانواده اش اشک ریخت، در فضای رسانه های لبنان و منطقه طوفان به پا کرده است. این تصاویر مربوط است به پیکر "شهید عادل عبدالله حماده" از فرماندهان میدانی یگان کماندویی حزب الله موسوم به "قوات الرضوان" که در نبردهای منطقه القلمون به کاروان شهدای کربلاء یوسته است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/4/5 ] [ 1:14 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

شهادت قلب پلنگ در سوریه+عکس

گروه بین الملل مشرق- منابع رسانه ای نزدیک به ارتش سوریه ازشهادت یکی از رزمندگان دلیر سوری به نام "محمد کلثوم" معروف به "قلب النمر" در اثر شدت جراحات وارده در نبردهای منطقه سهل الغاب واقع در نفطه ثقل اتصال سه "استان حماه، ادلب و لاذقیه"ادلب خبر داده اند. این رزمنده در نبردهای هفته گذشته در حاشیه شمالی سهل الغاب حین نبرد با تروریستهای تکفیری از ناحیه سر هدف گلوله تک تیرانداز قرار گرفته بود که صبح امروز در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/4/5 ] [ 1:13 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

تهیه افطاری برای رزمندگان حزب الله در القلمون+تصاویر

گروه بین الملل مشرق-  همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گروههای مختلف از شهروندان لبنانی با تشکیل مراکز حمایت و پشتیبانی از رزمندگان حزب الله به تهیه مایحتاج و ارسال آنها به خطوط مقدم نبرد با تروریستها می کنند. از زمان آغاز عملیات نظامی پاکسازی منطقه مرزی سوریه با لبنان (القلمون) توسط حزب الله و ارتش سوریه دهها مرکز تدارکات مردمی برای پشتیبانی از رزمندگان مقاومت راه اندازی شده است.




[ جمعه 94/4/5 ] [ 1:11 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم در طول ماه رمضان به صورت روزانه در حرم حضرت عباس(ع) برگزار می شود.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/4/5 ] [ 1:10 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 325
بازدید دیروز: 1484
کل بازدیدها: 19808511

طلایه دار