سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر شنبه در دیدار خانواده های شهدای حادثه هفتم تیر و همچنین جمعی از خانواده های دارای چند شهید در استان تهران، کشور و ملت ایران را مدیون شهدا و خانواده های شهدا دانستند و با اشاره به پیام امیدبخش، افشاگر و سرشار از ابتهاج معنوی و عزم راسخ شهدا در هر دوره ای، تأکید کردند: امروز کشور نیازمند عزم راسخ و شناخت دشمن و آمادگی برای مواجهه با دشمن در عرصه جنگ نرم اعم از عرصه های فرهنگ، سیاست و زندگی اجتماعی است و کسانی که تلاش دارند چهره هیولایی دشمن خبیث را با بزک کردن رسانه ای بپوشانند، مخالف مصالح ملت هستند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/4/7 ] [ 7:42 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پیکر شهید «حامد جوانی» مدافع حرم حضرت زینب(س) امروز ظهر ـ 5 تیرماه ـ پس از اقامه نماز جمعه تبریز با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم از مقابل مصلی امام خمینی(ره) تا میدان شهرداری این شهر تشییع شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/4/6 ] [ 2:8 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش مشرق، ظهر امروز با حضور پرشور قشرهای مختلف مردم استان قم پیکر سه تن از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) در شهر مقدس قم تشییع وبه خاک سپرده شدند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/4/6 ] [ 2:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پیکر مطهر شهید مجاهد «کمال عبدالله خشاب» با کنیه « شُبیر» از رزمندگان جوان حزب‌الله لبنان که در حین انجام وظیفه جهادی به درجه رفیع شهادت نائل آمد در شهرک شحور تشییع شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/4/6 ] [ 2:2 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

عکس/ از این «مادر» چنین «فرزند» زاید

تصویری که پیش رو دارید، ««عباس یوسف خنافر» را در کنار مادرش به ثبت رسانده است. بانویی که امروز، مدالِ «دو شهید» را بر سینه دارد.





[ شنبه 94/4/6 ] [ 2:1 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم تشییع پیکر دو شهید از گردان حضرت علی اکبر(ع) وابسته به آستان حرم مطهر امام حسین(ع) با حضور پرشور اهالی کربلا و خادمان دو حرم مطهر حسینی و عباسی برگزار شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/4/6 ] [ 2:0 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

عراق خطرناک‌ترین مکان برای زندگی در سطح جهان است و بیش از پانزده هزار شهروند غیرنظامی عراقی پس از ورود داعش به این کشور کشته یا مجروح شده‌اند. این حملات که شامل انفجار خودروهای بمب‌گذاری شده، بمب‌های جاده‌ای و حملات تروریستی بوده عراق را برای دومین سال پیاپی بعنوان خطرناک‌ترین کشور جهان معرفی کرد. اما با وجود جنگ، مرگ، وحشت و ناامنی، زندگی همچنان در خطرناکترین نقطه جهان با تمام ابعادش جاری است.





[ شنبه 94/4/6 ] [ 1:58 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ «کریم میرزایی» مدیر پروژه طرح ساخت تل‌ زینبیه‌ گفت: با اتمام مراحل ساخت چارچوب و کالبد چوبی نیم ضریح تل‌ زینبیه‌، ساخت این ضریح به مرحله ورق‌کشی و قلم‌زنی رسید.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/4/6 ] [ 1:57 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا / سرویس صفحات فرهنگی:

روز دهم رمضان المبارک، مصادف با سالروز وفات مادر امت و همسر نبوت حضرت خدیجه کبری(س) است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/4/6 ] [ 1:56 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ حمله تروریستی روز گذشته به مسجد امام صادق(ع) کویت، یک مجروح ایرانی نیز دارد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/4/6 ] [ 1:54 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 325
بازدید دیروز: 1484
کل بازدیدها: 19808511

طلایه دار