سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به تصاویر دقت کنید:




پشت عقرب شکافته می‌شود تا بچه‌ها از آن خارج شوند





روز دوم هم بچه ها در حال خارج شدن هستند





روز سوم هم خروج بچه ها ادامه دارد





روز چهارم بچه ها خارج می‌شوند و پراکنده می‌گردند





روز پنجم؛ آخرین روز خروج بچه‌هاست و مادر همچنان پابرجاست
 





سبحان الله
بخشی از قدرت خدا در اینجا نمایان می‌شود،
بعد از پایان یافتن وضع حمل، پشت عقرب همانند روز اول بر می‌گردد و درست می‌شود




امیداورم لذت برده باشید
peace sign


[ یکشنبه 90/4/5 ] [ 8:25 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

سلام

بچه ها جاده ی اسالم به خلخال رو که اسمشو شنیدین؟


همونی که هی بسته میشه...
یعنی تا یه ذره بارون میاد بسته میشه ...
این جاده که یکی از قشنگ ترین جاده های جنگلیه ایران هست رو میگیری و میری ...
یه جاده ی کوهستانی تو مایه های عباس آباد کلار دشت...
نه .. شایدم قشنگ تر !

 




البته بعضی وقتا هم فقط مه داره و هیچی دیده نمیشه



حدود 20 کیلومتر که رفتی
میرسی به یه جاده ی فرعی که اولش تابلو زده
نهالستان پیرسون ...
برو اون تو



یه نیم ساعتی که رفتی
دیگه باید ماشین رو بزاری یه کنار و بری تو جنگل
( تنهایی یه نموره ترسناکه )




بعدش میری بالا و بالا و بالا
تا اینکه جنگل تموم بشه و
برسی به مراتع




بازم ادامه بده و برو بالا و بالا و بالا
تا اینکه بری تو ابرا
و دیگه هیچی دیده نشه




همینجوری ادامه بده و برو
و برو و برو و برو تا اینکه
برسی اون بالا و اینجاست
که اگه بچه تهرون باشی
با خودت بگی اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ ...







و بعد یه نفس عمیق میکشی و میگی:

خدایا دمت گرم!  
>:D<





 

مسیر پیچ در پیچی که اسالم و خلخال را در دو استان اردبیل و گیلان به هم متصل میکند، یکی از زیباترین جاده های ایران است. دامنه های سرسبز و گله های سفید گوسفندی که در دوردستها حرکت میکنند؛ چشم انداز ییلاق و کلبه های چوبی روستاییان و مه ای که دره ها را سفیدپوش میکند و گاهی حتی تا روی جاده می آید و درختان بلند و انبوه که سایه شان جاده کوهستانی را گاهی تاریک میکند؛ اینها از تابلوهای زیبای این مسیر هستند. انگار واقعا در دنیای دیگری قدم گذاشته اید.

 


[ یکشنبه 90/4/5 ] [ 7:55 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
 پلیس استکهلم یک ایرانی را به خاطر تشویق دخترش به اقامه نماز، به مدت سه شبانه روز بازداشت کرد.
 
به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، یکشنبه گذشته 29/3/90 پلیس استکهلم ضمن حمله به دکتر دالوندی دانشجوی ایرانی دوره دکترای تخصصی در دانشگاه کارولیسنکا، وی را به مدت سه شبانه روز بدون تفهیم اتهام در بازداشت انفرادی قرار داد و علی‌رغم اصرار وی مبنی بر اینکه دارای ناراحتی قلبی است، نه تنها او را از دسترسی به داروی حیاتی مصرفی محروم کرد، بلکه حتی اجازه باز شدن پنجره موجود در سلول و امکان استنشاق هوای آزاد را نیز از وی دریغ کرد.
 
این شکنجه‌های فیزیکی و روحی آن هم نسبت به یک پزشک متخصص ایرانی صرفاً به خاطر این بود که وی از دخترش ماندانا درخواست اقامه نماز کرده بود و دختر نیز با مراجعه به پلیس علیه پدر خود در این خصوص شکایت کرده بود. پلیس استکهلم نیز ماندانا را نزد خود نگهداشت و تاکنون مانع از دیدار پدرش با وی شده است.
دالوندی ضمن مراجعه به سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوئد خواهان احقاق حق خود شد.
شایان ذکر است سوئد که خود را مدعی حقوق بشر می‌داند، حتی بر طبق گزارشات منابع غربی، کشور تبعیض ناروا، خشونت پلیس و شکنجه است.

[ یکشنبه 90/4/5 ] [ 6:38 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

روسای جمهور افغانستان و عراق و پاکستان و هیئات همراهشان با رهبر انقلاب دیروز دیدار داشتند 


دیدار رئیس‌جمهوری عراق با رهبر انقلاب

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار آقای جلال طالبانی رئیس جمهور عراق، حضور غاصبانه و مداخله جویانه امریکایی‌ها را منشأ مشکلات عراق و منطقه خواندند و خاطرنشان کردند: با وجود این حضور متکبرانه، رویدادها و حوادث جاری در منطقه نشان می دهد سیاست خاورمیانه‌ای امریکا رو به ضعف است و ملت‌ها باید از این واقعیت، استفاده کنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ابراز خرسندی از گام‌های محکم ملت و دولت عراق برای حل مشکلات افزودند: ملت بزرگ عراق و مسئولان این کشور با پشت سرگذاشتن گذرگاه‌های دشوار، در حال خروج از محنت سال‌های اخیر هستند و باید با حکمت و صبر و شجاعت مشکلات باقیمانده را نیز حل کنند.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر گسترش و تقویت هرچه بیشتر همکاری‌های ایران و عراق، این همکاری‌ها را امری طبیعی و نشانه برادری و دوستی حقیقی دو ملت دانستند و افزودند: نیروهای مسلح ایران و عراق، 8 سال با یکدیگر در جنگ بودند اما دو ملت اکنون کدورتی از یکدیگر ندارند چرا که می‌دانند رژیم مضمحل شده صدام، عامل تحمیل جنگ به دو ملت دوست و برادر بوده است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به روابط خوب مسئولان کشور عراق با جمهوری اسلامی ایران، برخی تلاش‌ها برای تضعیف روابط دوستانه ایران و عراق را محکوم به شکست دانستند و افزودند: در پرتو پیوندهای عمیق دینی و فرهنگی، روابط دو ملت و دو کشور روز به روز محکم‌تر خواهد شد.
ایشان، وحدت هرچه بیشتر جناح‌های عراقی را موجب استحکام مواضع این کشور دانستند و خاطرنشان کردند: امریکایی‌ها برای تمدید حضورشان درعراق، روی اختلاف جناح‌های این کشور حساب باز کرده‌اند و گروه‌های عراقی باید با هوشیاری مانع تحقق اهداف آنها شوند.
در این دیدار که آقای احمدی‌نژاد هم حضور داشت، رئیس جمهور عراق با اشاره به عمق پیوندهای تاریخی دو ملت ایران و عراق گفت: روابط اقتصادی - سیاسی و فرهنگی تهران – بغداد مسیر توسعه را طی می‌کند و امیدواریم زیرساخت‌های عراق را با توان فنی و تجربیات ایران بازسازی کنیم.
آقای طالبانی افزود: جناح‌ها و گروه‌های مختلف عراقی در پیشرفت و آبادانی عراق هم نظر هستند و متفق‌القول با تمدید حضور نظامیان امریکایی مخالفند.


http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/12785/C/13900404_0112785.jpg

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/12785/C/13900404_0312785.jpg

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/12785/C/13900404_0712785.jpg

دیدار رئیس‌جمهوری افغانستان با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار آقای حامد کرزای رئیس جمهور افغانستان و هیأت همراه، آرزوی جمهوری اسلامی ایران را خروج بیگانگان و حاکمیت و استقلال واقعی مردم افغانستان دانستند و تأکید کردند: مردم افغانستان با سابقه دیرینه تاریخی، فرهنگی، دینی و جهادی، شایستگی و کفایت بدست گرفتن سرنوشت خود را دارند و هر چه زودتر سایه سنگین بیگانگان از افغانستان کوتاه شود، بنفع مردم این کشور و منطقه خواهد بود.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به روحیه سلحشوری مردم افغانستان در مقابل بیگانگان و اشغالگران، افزودند: ایستادگی که مردم افغانستان از خود، در مقابل شوروی سابق بعنوان یکی از دو ابرقدرت آن زمان نشان دادند، در طول تاریخ کم نظیر است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطر‌نشان کردند: مردم افغانستان از حضور نظامیان آمریکا در کشورشان رنج می‌برند زیرا این حضور، یک نقمت برای آنان و همچنین تمام منطقه است.
ایشان شرایط داخلی و جایگاه بین‌المللی امریکا را نسبت به سال‌های قبل بسیار متفاوت و تضعیف شده ارزیابی کردند و افزودند: امریکایی‌ها نسبت به قبل، در منطقه و حتی در جهان بسیار ضعیف شده‌اند و حاکمان امریکا تلاش دارند تا این ضعف خود را در منطقه جبران کنند ولی به نتیجه نخواهند رسید.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان رئیس جمهور افغانستان مبنی بر وعده رئیس جمهور امریکا برای خروج نظامیان این کشور، تأکید کردند: سخنان رئیس جمهور امریکا، بیشتر برای مقاصد و بهره‌برداری‌های داخلی است که حتی این سخنان نیز در داخل امریکا با مخالفت‌هایی مواجه شده است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: امریکایی‌ها به دنبال پایگاه‌های دائمی در افغانستان هستند که این موضوع خطرناکی است زیرا تا زمانیکه نظامیان امریکایی در افغانستان حضور داشته باشند، امنیت واقعی برقرار نخواهد شد.
ایشان با تأکید بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه همکاری و مساعدت جهت سازندگی زیرساخت‌ها و پیشرفت افغانستان خاطرنشان کردند: جوانان با استعداد افغانستان توانایی ساختن این کشور را دارند و جمهوری اسلامی ایران آماده است تا تجربیات و دانش فنی خود را در زمینه‌های مختلف در اختیار آنان قرار دهد.
در این دیدار آقای حامد کرزای رئیس جمهور افغانستان نیز در سخنانی ضمن قدردانی فراوان از کمک‌های جمهوری اسلامی ایران به مردم افغانستان تأکید کرد: افغانستان نیازمند دانش و تخصص بالای ایران برای ساختن کشور و احیای زیرساخت‌های نابود شده است.
رئیس جمهور افغانستان با اشاره به وعده اخیر رئیس جمهور امریکا مبنی بر خروج بخشی از نظامیان امریکایی، گفت: امیدواریم تا 3 سال دیگر همه نظامیان کشورهای دیگر از افغانستان خارج شوند و اداره و حاکمیت کشور به دست مردم و جوانان افغانستان سپرده شود.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/12782/C/13900404_0112782.jpg


http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/12782/C/13900404_0512782.jpg

دیدار رئیس‌جمهوری پاکستان با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار آقای آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان، پیوندهای تاریخی، فرهنگی و مذهبی دو ملت را زمینه‌ساز گسترش هرچه بیشتر روابط دو کشور دانستند و بر تقویت همه‌جانبه روابط تهران – اسلام آباد تأکید کردند.
رهبر انقلاب اسلامی وحدت ملت پاکستان را موجب ناکامی نقشه‌های شوم امریکایی‌ها خواندند و خاطرنشان کردند: امریکا در تلاش است با ایجاد تفرقه در پاکستان به اهداف نامشروع خود دست یابد اما آگاهی مردم پاکستان از نیات شوم واشنگتن، ایستادگی بیشتر این ملت را در مقابل سلطه جویی‌های امریکا به همراه خواهد آورد.
آقای آصف علی زرداری نیز با ابراز خرسندی فراوان از دیدار با رهبر انقلاب اسلامی گفت: پاکستان همه تلاش خود را برای گسترش مناسبات خوب موجود با ایران به کار خواهد گرفت.
رئیس جمهور پاکستان، روابط دو ملت را دارای پشتوانه‌های قوی تاریخی فرهنگی دانست و گفت: این روابط آینده‌ای به مراتب روشن‌تر خواهد داشت.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/12787/C/13900404_0112787.jpg

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/12787/C/13900404_0212787.jpg


[ یکشنبه 90/4/5 ] [ 6:34 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

در ششم تیر 60 مقام معظم رهبری در حالی که در مسجد جامع ابوذر تهران در حال سخنرانی بودند توسط منافقین با ضبط صوتی که مقابلشان قرار داشت ترور شده و جسم مجروحشان به بیمارستان بهار لو انتقال داده شد. تصاویری که مشاهده خواهید کرد مربوط به همان واقعه می باشد.

مکان سخنرانی مقام معظم رهبری در مسجد جامع ابوذر 6 تیر60 


جسم مجروح آقای خامنه ای بعد از ترور


عمامه خونین مقام معظم رهبری در مسجد جامع ابوذر در 6 تیر 60


آمبولانسی که آقای خامنه ای را به بیمارستان انتقال داد


تجمع مردم در بیمارستان بهار لو بعد از انتشار خبر مجروحیت مقام معظم رهبری


آقای خامنه ای که در بیمارستان بهار لو بستری هستند


عیادت شهید رجایی از مقام معظم رهبری


 سخنرانی آقای خامنه ای در بیمارستان بهارلو برای مردمی که آنجا جمع شده بودند



اقامه نماز توسط مقام معظم رهبری بعد از حادثه 6 تیر 60


[ یکشنبه 90/4/5 ] [ 6:20 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتـی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



[ شنبه 90/4/4 ] [ 10:35 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مسابقات فرمول 2 در شهرستان خمین:177:

بدون شرح! :6qwup3:


[ شنبه 90/4/4 ] [ 6:56 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

?- نامرئی شدن
در سال ???? دو پیشرفت جالب در زمینه نامرئی سازی اشیا حاصل شد. اولی تولید نمونه های اولیه از نوعی پوشش بود که می توانست با کانالیزه کردن نور، محتویات خود را نامرئی کند. نحوه کار بدین صورت است که این ماده که مانند یک ورقه فیلم نازک است، نور را به گونه ای دستکاری می کند که از اطراف ماده منحرف شده و دوباره به راهش ادامه می دهد تا به چشم ناظر برسد. به این ترتیب مشاهده کننده تنها نورهایی را می بیند که از پشت این ماده آمده اند و پس از دور زدن آن ماده دوباره به راه خود ادامه داده اند. دومی هم نمونه پیشنهادی سیستمی است که می تواند فضا-زمان را دستکاری کند. البته این سیستم ربطی به مسافرت در زمان یا چنین چیزی ندارد. بلکه وظیفه آن سریع کردن حرکت نور در یک طرف و کند کردن حرکت آن در طرف دیگر است. به این ترتیب یک فاصله به وجود می آید که می تواند حرکت یک جسم را از نظر پنهان کند. بگذارید کمی بیشتر توضیح دهیم. فرض کنید ما یک تکه نوار الاستیک ?? سانتی متری داریم و می خواهیم ? سانتی متر از وسط آن را ببریم (پنهان کنیم). کاری که انجام می دهیم این است که دو لبه تکه های قبل و بعد از این قطعه یک سانتی متری را به طرف هم می کشیم تا به هم برسند. این همان کاری است که این سیستم با نور انجام می دهد، نور یک طرف جسم را کمی سریعتر و نور طرف دیگر را کندتر می کند، در نتیجه حرکت جسم دیده نمی شود. با توجه به سرعت بسیار بالای نور تغییری بسیار جزئی در این سرعت می تواند به خوبی حرکت یک جسم با سرعت کم و اندازه معمولی را از نظر پنهان کند.



transporter-startrek-sci-fi-tv.jpeg

?- تله پورت
به تازگی دانشمندان توانسته اند ذرات را بطور آنی در فاصله حدود ?? کیلومتری جابجا کنند. این مقدار در مقایسه با چند سانتی متر یا چند متر رکوردهای قبلی، دستاورد بزرگی به شمار می رود. هر چند هنوز هیچ کسی نمی تواند مانند فیلمهای علمی-تخیلی از این سر دنیا به آن سر دنیا برود، اما شاید دور نباشد زمانی که نوه ها با دهان باز و چشمان گشاد از پدر بزرگهای خود بپرسند: "می رفتید مسافرت؟ مسافرت دیگه کجا بود؟"



Navy-LaWS-scifi-tech.jpeg

?- سلاحهای لیزری

بیشتر سلاحها در داستانهای علمی-تخیلی از لیزر یا اشعه های مشابه استفاده می کنند و از باروت و فشنگ در آنها خبری نیست. حالا نیروی دریایی امریکا این توپ لیزری را دارد که می تواند هواپیماهای کوچک و بدون سرنشین را سرنگون کند. بوئینگ هم نوعی سلاح لیزری را برای دفاع از هواپیماهای مسافربری طراحی کرده است که می تواند اهداف کوچک را نابود یا منحرف کند.



Willow-Garage-PR2-scifi-tech.jpeg

?- ربات های خانگی

دیگر داشتن خدمتکارانی از جنس آهن و پلاستیک در انحصار شخصیتهای داستانهای آسیموف نیست. امروزه ما شاهد انواع رباتهای نظافتچی، پیشخدمت، مراقبت کننده و حتی آشپز هستیم. همین دیروز بود که ربات شکلات ساز را هم خدمت تان معرفی کردیم. البته تا آن روز که این رباتها بخواهند اتحادیه کارگری تشکیل بدهند و بر علیه انسان ها شورش کنند خیلی وقت باقی است و فعلا شما می توانید با خیال راحت یکی از انواع مدلهای ربات خانگی را سفارش بدهید.



tractor-beams-scifi-tech.jpeg

?- اشعه باربر
بله درست خواندید. اشعه ای که قرار است اشیا را جابجا کند. مثل همان هاله های نورانی که برای جابجایی موجودات فضایی به کار می روند. اخیرا دانشمندان توانسته اند با ایجاد یک هاله لیزری در اطراف ذرات کوچک شیشه آنها را به حرکت در آورند . روش کار هم به این صورت است که این هاله هوای اطراف ذره را گرم می کند و با نشت هوای گرم از یک طرف هاله، مجموعه ذره و هاله قادر به حرکت با سرعت کم و در فاصله های نزدیک خواهند بود.



Transparent-aluminum-scifi-tech.jpeg

?- آلومینیوم شفاف
این دقیقا همان ماده ای است که در مجموعه پیشتازان فضا معرفی شده بود. یک ورقه آلومینیوم مقاوم، نازک، سبک و در عین حال شفاف، آنقدر شفاف که بشود از ورای آن اشیا را دید. این نوع آلومینیم که توسط آلمانی ها تولید شده است تا ???? درجه حرارت را تحمل می کند و از استیل هم مقاوم تر است.



Terminators-scifi-tech.jpeg

?- هوش مصنوعی
پرفسور هنری مارک رم که یک پزشک و در عینحال مهندس کامپیوتر است، قول داده که تا سال ???? پروژه ایجاد ذهن آگاه و هوشمند را به نتیجه برساند. داستانهای علمی-تخیلی زیادی از « هوش مصنوعی » گرفته تا انیمیشن « وال-ای » در مورد خطرات ایجاد یک هوش مصنوعی و خارج شدن آن از کنترل هشدار داده اند. شاید به همین خاطر است که بعضی رسانه ها دوست دارند اسم پرفسور هنری را بگذارند «دکتر فرانکشتاین جدید». هرچند این ذهن مصنوعی اصلا شباهتی به هیولای فرانکشتاین ندارد، اما ممکن است خطرناک تر از آن از آب در بیاید?.? بنابراین توصیه می کنیم تا ربات های خانگی به این هوش و حواس نرسیده اند، حتما سفارش تان را در بند ? تکمیل کنید. به هر حال هر چیزی چشم و گوش بسته اش بهتر است، حتی ربات.



Horta-scifi-tech.jpeg

?- حیات بیگانه
دانشمندان برای جستجوی موجودات زنده در سیارات دیگر، همیشه به دنبال الگوهای حیات زمینی گشته اند. مثلا در جستجوی ردپایی از اکسیژن یا آب یا مواد آلی در سیارات دیگر بوده اند. اما بعد از کشف نوع خاصی از حیات که به جای فسفر از آرسنیک استفاده می کند، تمام این تصورات دگرگون شد. در قسمتی از مجموعه پیشتازان فضا، فضانوردان یک موجود فضایی به نام هورتا را کشف می کنند که توسط دستگاه زنده یاب آنها قابل شناسایی نیست، چون در ترکیب بدن اش کربن نداشته و از سیلیکون تشکیل شده بود. همچنین در بسیاری از داستانهای علمی-تخیلی موجودات فضایی خصوصیاتی متفاوت با انسانها دارند. مثلا بیگانگان در فیلم «نشانه ها» به سادگی با آب نابود می شوند. یا در داستانهای دیگر با موجوداتی آشنا می شویم که از موادی غیر از اکسیژن تنفس می کنند. حالا کشف نوع جدید حیات روی زمین (توسط ناسا) نشان می دهد که نویسندگان داستانهای علمی-تخیلی، در مورد حیات واقع بین تر از دانشمندان بوده اند. به قول یکی از دانشمندان ناسا «داستانهای علمی-تخیلی، منشاء الهام های زیادی برای ما هستند، بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید.»


[ شنبه 90/4/4 ] [ 6:44 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]




[ شنبه 90/4/4 ] [ 12:6 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

ب;رای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری 1600x1200 اینجا کلیک کنید

ب;رای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری و عریض 1600x1000 اینجا کلیک کنید [Wide]



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری 1600x1200 اینجا کلیک کنید

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری و عریض 1600x1000 اینجا کلیک کنید [Wide]



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری 1600x1200 اینجا کلیک کنید

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری و عریض 1600x1000 اینجا کلیک کنید [Wide]



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری 1600x1200 اینجا کلیک کنید

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری و عریض 1600x1000 اینجا کلیک کنید [Wide]



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری 1600x1200 اینجا کلیک کنید

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری و عریض 1600x1000 اینجا کلیک کنید [Wide]



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری 1600x1200 اینجا کلیک کنید

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری و عریض 1600x1000 اینجا کلیک کنید [Wide]


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری 1600x1200 اینجا کلیک کنید

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری و عریض 1600x1000 اینجا کلیک کنید [Wide]



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری 1600x1200 اینجا کلیک کنید

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری و عریض 1600x1000 اینجا کلیک کنید [Wide]



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری 1600x1200 اینجا کلیک کنید

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری و عریض 1600x1000 اینجا کلیک کنید [Wide]


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری 1600x1200 اینجا کلیک کنید

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری و عریض 1600x1000 اینجا کلیک کنید [Wide]



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری 1600x1200 اینجا کلیک کنید

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری و عریض 1600x1000 اینجا کلیک کنید [Wide]



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری 1600x1200 اینجا کلیک کنید

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری و عریض 1600x1000 اینجا کلیک کنید [Wide]



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری 1600x1200 اینجا کلیک کنید

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری و عریض 1600x1000 اینجا کلیک کنید [Wide]


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری 1600x1200 اینجا کلیک کنید

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری و عریض 1600x1000 اینجا کلیک کنید [Wide]


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری 1600x1200 اینجا کلیک کنید

برای مشاهده تصویر بالا با سایز والپیپری و عریض 1600x1000 اینجا کلیک کنید [Wide]


[ جمعه 90/4/3 ] [ 10:44 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 424
بازدید دیروز: 656
کل بازدیدها: 19805374

طلایه دار