سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در راه دفاع از حریم آل الله در شهر مقدس سامراء به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/11/19 ] [ 11:29 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ همه روزه دهها زائر حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) به هنگام غبارروبی صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر افتخار خدمت در حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را پیدا می‌کنند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/11/19 ] [ 11:28 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش صبح امروز در حسینیه امام خمینی با فرمانده کل قوا، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای دیدار کردند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/11/19 ] [ 11:24 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

Golestanema 1

به گزارش پایگاه خبری گرمه به نقل از گلستان ما؛ ستوانیکم پاسدار شهید سید احسان حاجی حاتملو ، جوان 30 ساله گرگانی 15 روز پیش به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم حضرت زینب سلام‌الله‌علیه به سوریه رفته بود و در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س)در شهر حلب به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/11/19 ] [ 12:49 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ‌ ابنا ـ حدود دو هفته از انتشار نامه‌ی حضرت آیت‌الله ‌العظمی امام خامنه‌ای به جوانان غربی می‌گذرد. پس از انتشار این نامه، تلاش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی، تشکل‌های مردمی و فضاهای دانشجویی صورت گرفت تا این پیام به مخاطبانش رسانده شود.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/11/18 ] [ 9:40 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مردم ولایتمدار قم روز گذشته پس از نماز جمعه، پیکر مدافع پاکستانی حرم حضرت زینب(س) را از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سوی بهشت معصومه(س) تشییع و سپس به خاک سپردند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/11/18 ] [ 9:14 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با حضور در یکی از بیمارستان‌ها از رزمندگان داوطلب مردمی که در جنگ با تروریست‌های داعش در عراق مجروح شده‌اند عیادت کرد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/11/18 ] [ 9:12 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یکی از کُردهای ایرانی که با عضویت در گروه جنگجویان کُرد عراق در نبرد با تروریست‌های تکفیری داعش در کرکوک زخمی شده بود شب گذشته در بیمارستان کرکوک به شهادت رسید .

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/11/18 ] [ 9:11 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حرم حضرت ابراهیم مجاب(ع) که در کنار ضریح شش گوشه حضرت امام حسین(ع) قرار دارد همه روزه پذیرای دهها زائری است که پس از تشرف به حرم مطهر حضرت سیدالشهداء(ع) این حرم را زیارت می‌کنند. سید ابراهیم فرزند سید محمدعابد فرزند امام موسی کاظم (ع) معروف به ابراهیم مجاب در قرن دوم هجری در مدینه به دنیا آمد و جزو اولین شخصیت‌هایی است که از کوفه وارد کربلا شد و ایشان در سن 70 سالگی در کربلا دیار فانی را وداع گفت و در رواق شمالی حرم مطهر امام حسین (ع) به خاک سپرده شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/11/16 ] [ 11:14 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ منابع خبری در عراق از فرود اضطراری یک فروند هلیکوپتر عراقی در سیطره ورودی منتهی به حرم مطهر امامین عسکریین(ع) در شهر مقدس سامراء خبر دادند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/11/16 ] [ 11:14 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 502
بازدید دیروز: 2534
کل بازدیدها: 19783972

طلایه دار